Waarom die haat voor Portugal, omdat Nederland er vaak niet van kan winnen?Rishi schreef:Ik ga voor Zweden. Mooie vrouwen. Daarnaast gun ik het Zlatan wel.
Ronaldo overigens ook hoor. Topatleet. Alleen heb ik een haat voor Portugal.
Kwalificatie WK 2014
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Kwalificatie WK 2014
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Omdat Pepe en Ronaldo voor Real Madrid spelen?InnerHarbour schreef:Waarom die haat voor Portugal, omdat Nederland er vaak niet van kan winnen?Rishi schreef:Ik ga voor Zweden. Mooie vrouwen. Daarnaast gun ik het Zlatan wel.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Omdat ze meer verdienen dan wij?Raymon schreef:Omdat Pepe en Ronaldo voor Real Madrid spelen?InnerHarbour schreef:Waarom die haat voor Portugal, omdat Nederland er vaak niet van kan winnen?Rishi schreef:Ik ga voor Zweden. Mooie vrouwen. Daarnaast gun ik het Zlatan wel.

Zlatan is een Ajax-held. Zlatan dus. Al is een WK zonder Ronaldo ook zonde.
- InnerHarbour
Dit is eigenlijk de beste reden.Rishi schreef:Ik ga voor Zweden. Mooie vrouwen......

Wat Portugal betreft. De keren dat ik die ploeg heb zien spelen kon het mij niet bekoren. Ze hebben vaak hele goede spelers maar het spel spreekt me zelden aan. Nu is Zweden doorgaans natuurlijk ook geen elftal om voor thuis te blijven. Maar die hebben meestal ook gewoon beperkt materiaal.
Nil volentibus arduum
Yup. En omdat ik Pepe echt de meest walgelijke speler ooit vind. Malloot.InnerHarbour schreef:Waarom die haat voor Portugal, omdat Nederland er vaak niet van kan winnen?Rishi schreef:Ik ga voor Zweden. Mooie vrouwen. Daarnaast gun ik het Zlatan wel.
Ronaldo gun ik het overigens wel. Topatleet. Zoals Wimpey ergens al postte: Hij zou ook in de NBA, Volleybal of iedere andere sport uitblinken.
IK GELOOF!!!!!!
Voor mij wel. Ajacieden die er bovenuit steken zijn voor mij helden. Siem, Vertonghen, Eriksen: helden.InnerHarbour schreef:Voetballers zijn geen helden.
- InnerHarbour
Pepe is een geweldenaar die niet opzij gaat voor die vallende zaalvoetballers van Barcelona. Goed, hij kan weleens een keertje de grens overgaan maar ja daar zijn grenzen ook voor. 

YNWA
http://www.youtube.com/results?search_q ... layer&sm=3InnerHarbour schreef:Pepe is een geweldenaar die niet opzij gaat voor die vallende zaalvoetballers van Barcelona. Goed, hij kan weleens een keertje de grens overgaan maar ja daar zijn grenzen ook voor.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ach iemand als Bergkamp heb ik tegen Argentinie hetzelfde zien doen. Zlatan, een mafketel van de eerste orde, van Basten was intens gemeen in het veld.
Hadden wij maar een Pepe achterin ipv die verzameling ideale schoonzonen zoals Blind en de Vrij..
Hadden wij maar een Pepe achterin ipv die verzameling ideale schoonzonen zoals Blind en de Vrij..
YNWA
- Jinne
- Site Admin
Ach, het is niet eens een echte Portugees.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wat hij deed was natuurlijk nog een tikkeltje viezer. Overigens ben ik het eens wat dat laatste hoor...InnerHarbour schreef:Ach iemand als Bergkamp heb ik tegen Argentinie hetzelfde zien doen. Zlatan, een mafketel van de eerste orde, van Basten was intens gemeen in het veld.
IK GELOOF!!!!!!
Bergkamp was tegen Joegoslavië, bij ik meen Mihajlovic.InnerHarbour schreef:Ach iemand als Bergkamp heb ik tegen Argentinie hetzelfde zien doen. Zlatan, een mafketel van de eerste orde, van Basten was intens gemeen in het veld.
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=83q4G0CoKgk (vanaf 4.35)
- InnerHarbour
Sigthorsson gaat door z'n enkel. Wordt per brancard afgevoerd.
- Ajaciedjuh
Klote interlandsJöhnk schreef:Sigthorsson gaat door z'n enkel. Wordt per brancard afgevoerd.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Tegen Argentinië had Bergkamp ook een 'momentje' volgens mij; tegen Batistuta dacht ik.gaizka schreef:Bergkamp was tegen Joegoslavië, bij ik meen Mihajlovic.
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=83q4G0CoKgk (vanaf 4.35)
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- InnerHarbour
Het leek mij overduidelijk wie de winnaar van de twee was gisteranvond. Zlatan heb ik voornamelijk boos zien kijken maar gevaarlijk werd hij niet.
YNWA
Mijn Franse vrienden vonden dat hun ploeg geweldig had geloot.Rishi schreef:Ribery kan de Gouden Bal ook wel vergeten.

Deschamps is een bange poeperd, waarom niet Giroud én Benzema?Yopi schreef: Mijn Franse vrienden vonden dat hun ploeg geweldig had geloot.
Hun nationale ploeg is al jaren een zootje trouwens. Interesseert het die spelers überhaupt of ze ja / nee bij het WK erbij zijn?
Ze worden geslacht als ze het niet halen.
Het was lastig voor ze. Met Spanje in de poule, dan zit er normaal gesproken niet meer in dan de tweede plaats.

Het was lastig voor ze. Met Spanje in de poule, dan zit er normaal gesproken niet meer in dan de tweede plaats.
Ribery en Benzema, hun vedettes, stellen altijd teleur in het Franse elftal. Dat helpt ook niet.
Het Franse volk gelooft er niet meer in. Het is ook nog nooit gebeurd dat een ploeg zich plaatste voor een eindtoernooi na een 2-0 nederlaag in de heenwedstrijd van de play-offs.
http://www.lequipe.fr/Football/Actualit ... pas/417536
Nu de gebruikelijke teksten: we moeten spelen met het mes tussen de tanden, enz. Maar vooral: Ribéry moet het doen.
http://www.lequipe.fr/Football/Actualit ... pas/417536
Nu de gebruikelijke teksten: we moeten spelen met het mes tussen de tanden, enz. Maar vooral: Ribéry moet het doen.
- InnerHarbour
Omdat iedereen ziet dat Oranje pal voor de keeper zijn achilleshiel heeft staan, wie je er ook opstelt. Martins Indi, De Vrij, Bruma, Rekik, Veltman of misschien zelfs wel Van Dijk van Celtic, altijd valt er wel wat te zeuren. Een beest als Pepe hebben we nu eenmaal niet,

AD.nl
YNWA