Dat "overblijven" is volgens mij niet te zien, ze zijn nog zo jong; ik zie jeugdwedstrijden om naar het spelletje te kijken en of ze later Ajax 1 halen? Zie nog Nordin Wooter en Kiki Musampa in de B "iedereen passeren', ze hebben Ajax 1 gehaald, maar er komt zo veel bij kijken. Het mooiste jeugdvoetbal dat ik me herinner? Nog steeds Ajax Cape Town, wat een spelvreugde en wat een drang om aan te vallen, wat een trucjes, wat een snelheid, wat een combinaties. Wordt Zuid-Afrika dan wereldkampioen? Nee, daarover gaat jeugdvoetbal niet.Of er in de toekomst van dit elftal wat overblijft voor het vlaggenschip is natuurlijk erg ongewis met deze leeftijd, maar het is zeker erg leuk om naar te kijken.
Alderweireld vertrekt, Veltman is geblesseerd, van der Hoorn blijkt tegen te vallen en daar is Denswil. Hij was uitblinker t/m de B-jeugd, speelde als B-junior in de A-jeugd en ontwikkelt zich daarna, om welke reden dan ook, niet meer. Ik hoop dat hij de draad nu weer oppakt, maar lang in Jong Ajax spelen, lijkt mij funest voor je ontwikkeling.
@Yopi,
Die nummer 10 stamt nog uit de tijd van JOR, als JOR inderdaad zomer halverwege 2011 is vertrokken en als de berichten op AN kloppen is dit in ieder geval al zijn derde seizoen bij Ajax. Nee, je hoeft niet te reageren, het is niet zijn verdienste enz. enz. enz.