Joël Veltman
Moderator: mods
Re: Joël Veltman
Dat merk je niet enkel in de duels, gister tegen NEC viel het ook erg op in de passing van achteruit. Net even een halve seconde langer wachten, een pasje opzij zetten en dan rustig inspelen op een volkomen vrijstaande middenvelder.
Mij dat hij o.b.v. inzicht steeds tijd lijkt te hebben en op de juiste plaats staat. Dan hoef je niet te corrigeren of aan shirts te hangen.Marillion schreef:Mee eens, het zal best nog een keer misgaan. Maar zijn besluitvaardigheid staat me erg aan.
Tijd voor een tegengeluid:
bron: http://www.ad.nl'Misschien is de bondscoach nog fan van Ajax'
Willem van Hanegem snapt niets van de selectie van Ajacied Joël Veltman voor het Nederlands elftal. In de ogen van de oud-Feyenoorder heeft bondscoach Louis van Gaal de jonge speler veel te snel bij Oranje gehaald.
Van Hanegem noemt het wel een goede zaak dat Ajax vorige week in de Champions League won van Celtic. 'Als die wedstrijd de ommekeer heeft gebracht, is dat goed voor het Nederlands voetbal', schrijft Van Hanegem maandag in zijn column in AD Sportwereld.
'Om dan meteen een veel belovend jongetje als Joël Veltman te selecteren vind ik dan weer overdreven, maar misschien is onze bondscoach nog steeds wel een supporter van Ajax. Alleen in dat geval snap ik die snelle selectie.'
Een tegengeluid op zichzelf aan het begin van dit jaar

"Je bent nooit te jong"
"Van der Gijp hoorde ik op de televisie zeggen dat Boëtius nog te jong is. Hoe dom kun je zijn?", is Van Hanegem uitgesproken. "Je bent nooit te jong en het WK is nog bijna anderhalf jaar van ons verwijderd. Kom toch op. Die moet meedoen op de trainingen en wat mij betreft ook al een beetje in de wedstrijd. Boëtius is een jongen die je tegen Estland goed had kunnen gebruiken, van hem wordt het voetbal mooier. Laat het hem maar doen. Met alle respect voor Van der Vaart en Sneijder. Als die in 2014 de beste zijn, dan spelen ze gewoon. Maar je moet aan de top wel de strijd aan blijven gaan met elkaar. Daar wordt ook een oude rot beter van."
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Wie is Boetius ook alweer?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ook nog even de suggestie dat de bondscoach fan is van Ajax. Kom op zeg, wat is dat nu voor een niveau?
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Voor tegengeluid, moet je vooral de mening van een <Censuur> oude man aanvoeren.

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op di nov 12, 2013 12:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Best grappig figuur hoor, maar hij stond behoorlijk achteraan toen de hersens werden uitgedeeld. Het was dan ook een hele matige trainer en zijn meninkjes zijn ook niet meer dan een verzameling clichés afgewisseld met uitingen van persoonlijke rancune en de zelfoverschatting van iemand die te dom is om in te zien dat er dingen zijn die hij niet begrijpt. Het belachelijke is dan ook dat die man serieus genomen wordt en een podium krijgt.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik begrijp dat Van Hanegem geen kritiek mag hebben op de bondscoach? 
Een zwaktebod om iemand dom of seniel te noemen als zijn mening je niet aanstaat.

Een zwaktebod om iemand dom of seniel te noemen als zijn mening je niet aanstaat.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Die man raaskalt al jaren. En niemand neemt het hem kwalijk als hij het toevallig niet eens is met zijn selectiebeleid, daar gaat het niet om. Juist om die trieste opmerkingen de hele tijd.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Natuurlijk mag hij kritiek hebben. Maar als je dat via een landelijk dagblad doet is het wel handig als je dan ook een enigszins goed onderbouwde mening geeft. Dit ontstijgt het niveau van supporterspraat op een tribune in de Kuip niet.
Boetius is niet te jong maar Veltman wel. Hoe werk dat dan?
En Van Gaal supporter van Ajax want hij selecteert Veltman. Hoe zit het dan met die hele verzameling Feyenoorders die de afgelopen maanden zijn opgeroepen?
Boetius is niet te jong maar Veltman wel. Hoe werk dat dan?
En Van Gaal supporter van Ajax want hij selecteert Veltman. Hoe zit het dan met die hele verzameling Feyenoorders die de afgelopen maanden zijn opgeroepen?
Nil volentibus arduum
Het werkt toch vaak zo? Een bondscoach kan zijn verleden niet wegpoetsen.
Bij de selectie van Veltman mag je best vraagtekens zetten.
Van Gaal is Feyenoord-fan, dat weet toch iedereen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat deed hij dus niet toen al die koekenbakkers van 010 werden geselecteerd..Yopi schreef:Het werkt toch vaak zo? Een bondscoach kan zijn verleden niet wegpoetsen.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
En van Hanegem stiekem Ajaxfan, want hij praat er continue over!Duke schreef:Van Gaal is Feyenoord-fan, dat weet toch iedereen?

@Yopi: sarcasme is jou toch niet vreemd!?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vergeet niet dat Willem van Hanegem vond dat 'Nelom dicht tegen Oranje aan zat'. Sterker nog, 'hij is op die positie beter dan Indi.'
Willem van Hanegem is natuurlijk gewoon een supporter. Ik neem het dan ook al jaren niet serieus, want het slaat nooit ergens op.
Laat onverlet dat ik het erg vroeg vind om Veltman te selecteren. Ik zou die jongen dus gewoon in de luwte bij Ajax laten en eventueel ergens in februari een keertje oproepen.
Willem van Hanegem is natuurlijk gewoon een supporter. Ik neem het dan ook al jaren niet serieus, want het slaat nooit ergens op.
Laat onverlet dat ik het erg vroeg vind om Veltman te selecteren. Ik zou die jongen dus gewoon in de luwte bij Ajax laten en eventueel ergens in februari een keertje oproepen.
'En nu kampioen worden, hè Jordy.' 
Maar over Veltman: hij heeft zelfs nog nooit bij Jong Oranje gezeten. Tot twee weken terug was hij min of meer afgeschreven. Jullie vinden het normaal dat hij bij Oranje zit? Hadden jullie hem ingeschat als materiaal voor Ajax 1?

Maar over Veltman: hij heeft zelfs nog nooit bij Jong Oranje gezeten. Tot twee weken terug was hij min of meer afgeschreven. Jullie vinden het normaal dat hij bij Oranje zit? Hadden jullie hem ingeschat als materiaal voor Ajax 1?
Ik zeker niet, maar hoe hij nu voetbalt is ook een verschil van dag en nacht met hiervoor. Het verschil is zelfs bijna niet te geloven.
Niet lang geleden stond heel AT zelfs nog op z'n kop dat Veltman een contract kreeg. En afgelopen zomer was zijn verlenging nog belachelijk.
Net als met El Hasnaoui, die nu opeens één van de beste spelers van Jong Ajax blijkt.
Net als met El Hasnaoui, die nu opeens één van de beste spelers van Jong Ajax blijkt.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Domme meningen staan mij niet aan, zeker niet als ze in een jarenlange onophoudelijke stroom komen.Yopi schreef:Ik begrijp dat Van Hanegem geen kritiek mag hebben op de bondscoach?
Wollt ihr den totalen Mensch?
- InnerHarbour
Nee en nee.Yopi schreef:'En nu kampioen worden, hè Jordy.'
YNWA
Daar gaat het niet om inzake de kritiek van Van Hanegem. Hij is niet consequent in zijn kritiek. Als Boetius niet te jong is dan is Veltman dat ook niet.Yopi schreef:'En nu kampioen worden, hè Jordy.'
Ik vind zijn selectie ook wel erg snel. Had liever gezien dat hij zich eerst verder bij Ajax zou bewijzen. Aan de andere kant snap ik wel dat Van Gaal hem nu probeert. Laat 'm even wennen en kijk of hij zou kunnen aanpikken. Want laten we eerlijk zijn. Wie moet Louis anders selecteren op die positie? De verdediging is gewoon een ontzettend zorgenkindje. Als daar twee ervaren toppers staan had Veltman gewoon in Amsterdam kunnen blijven trainen hoor.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Volgens mij gaat het Willem er niet om dat Veltman te jong zou zijn maar eerder dat het te snel is en als ik hier zo lees zijn zijn er hier aardig wat met hem eens, waaronder ik. Blijkbaar mag een kakkie dat niet vinden en wordt hij voor dom en seniel uitgemaakt. Tja...........Marillion schreef:Daar gaat het niet om inzake de kritiek van Van Hanegem. Hij is niet consequent in zijn kritiek. Als Boetius niet te jong is dan is Veltman dat ook niet.Yopi schreef:'En nu kampioen worden, hè Jordy.'
YNWA
Nee, het gaat erom dat hij de link legt met Ajax. Dat is triest ja. Want er waren interlands met 7 spelers uit 010 in de selectie.
IK GELOOF!!!!!!
Siem presteert stukken beter dan die kneuzen uit 010 maar werd amper opgeroepen...
IK GELOOF!!!!!!