NEC - Ajax 10-11-2013
Moderator: mods
Re: NEC - Ajax 10-11-2013
Ach, de Jong is in alles tig keer beter dan Kolbein.En er zit bij de Jong bijna altijd een idee achter van wat hij wil doen, Sigthorsson is gewoon een blind lomp paard.Eigenlijk onbegrijpelijk dat je zo'n speler dan ook nog eens op de linksbuiten positie gaat zetten ...
Blij met de punten ...
Ik snap er ook weinig van. Koop een topper of geef Fischer de ruimte om wedstrijden te spelen.Zeux schreef:Interessant. Beide spelers hebben feitelijk het eerste van Ajax al gehaald. Fischer zeker, gezien alle basisplaatsen die hij heeft gehad. Je zou denken dat dit hét moment is om ze 'niet te belemmeren met een versterking op hun positie', zoals altijd het mantra is geweest. Maar nu kunnen ze blijkbaar wél even 'geparkeerd' worden, want er wordt ineens van 'op termijn niet in de weg' staan gesproken.In de winterstop kan De Boer dan samen met directeur voetbalzaken Marc Overmars op zoek naar de noodzakelijke offensieve versterking op de flanken. Het huren van Ola John van Benfica behoort wederom tot de mogelijkheden. Zo iemand versterkt Ajax direct, zonder dat hij talentvolle aanvallers als Viktor Fischer en Lucas Andersen op termijn in de weg zal staat.
Pakt het beleid toch niet helemaal uit als gedacht?
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Laatste seizoen bij Twente had ie 16 assists. Alleen Narsingh deed het toen op de vleugels beter.999 schreef:Ola John en voorzetten ?.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Je kan toch met Fischer op de ene vleugel spelen en de eventueel te huren speler op de andere vleugel?
Doel zal zijn om met een gehuurde speler de huidige problemen op de vleugels op de korte termijn te lossen. De spoeling is momenteel dun. Dat ziet iedereen. Het feit dat we nu met Schöne en Sigthorsson speelden is niet uit luxe.
Doel zal zijn om met een gehuurde speler de huidige problemen op de vleugels op de korte termijn te lossen. De spoeling is momenteel dun. Dat ziet iedereen. Het feit dat we nu met Schöne en Sigthorsson speelden is niet uit luxe.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Ik heb liever een rechtsbuiten erbij. Ola John kan wel op rechtsbuiten, maar zijn beste positie is op links. Verder krijgen we met Ola John (hetzelfde geldt voor Cuenca) een speler die amper ritme heeft.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik zag trouwens de ranglijst het hele linkerrijtje hebben we al reeds gehad
Natuurlijk! Maar dat zagen we deze zomer toch al aankomen? Het mantra was: kan niet, mag niet. Er is niemand (niemand die goed genoeg kan zijn voor Ajax wil naar Ajax komen) en als die er is, mag die geen plaats bezetten die voor talenten gereserveerd is.Marillion schreef:Je kan toch met Fischer op de ene vleugel spelen en de eventueel te huren speler op de andere vleugel?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Er is toen al geprobeerd om nog een buitenspeler te huren om de korte termijn te overbruggen. Al was die actie wat mij betreft natuurlijk wel veel te laat ingezet. Dat had eerder geregeld moeten zijn.
Nu zijn we bijna een half seizoen verder en is de conclusie dat het probleem op de vleugels nog steeds actueel is. Het zou wat mij betreft daarom niet gek zijn om daar nu wat aan te doen. En als er voldoende vertrouwen is in de jonge spelers die er aan komen is huren geen slecht plan. Je wil niet nu alsnog een speler kopen die dan dus straks de weg blokkeert voor je talenten óf op de bank komt te zitten.
Nu zijn we bijna een half seizoen verder en is de conclusie dat het probleem op de vleugels nog steeds actueel is. Het zou wat mij betreft daarom niet gek zijn om daar nu wat aan te doen. En als er voldoende vertrouwen is in de jonge spelers die er aan komen is huren geen slecht plan. Je wil niet nu alsnog een speler kopen die dan dus straks de weg blokkeert voor je talenten óf op de bank komt te zitten.
Nil volentibus arduum
We hebbendan ook zonne goeie ervaring met dat huren van spelers .. lol ..
Blij met de punten ...
Net als met het kopen van spelers.
Ik ben ook geen groot voorstander om veel te huren. Maar ter overbrugging van een korte periode kan het een goede oplossing zijn. Voorwaarde is uiteraard dat de speler direct inzetbaar is.
Nil volentibus arduum