Champions League 2013-2014
Moderator: mods
Re: Champions League 2013-2014
Gundogan is toch ook een Duitse Turk of een Turkse Duitser? Vind ik (de rest van de wereld natuurlijk ook) echt een geweldige speler. De motor achter de winst op Madrid.
IK GELOOF!!!!!!
Gündogan is ook geen echte verdedigende middenvelder, meer een veelzijdige halfspeler. Wel een hele goede speler, inderdaad.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Spielt für Die Mannschaft. Jongen is wereldtop.Rishi schreef:Gundogan is toch ook een Duitse Turk of een Turkse Duitser?
Iemand de faux-pas van Tomo Hildebrandt gezien gister?

Hij ja. Echt geweldig.
Waarom zouden we daar naar gekeken hebben, Wimpey? Ajax speelde
Waarom zouden we daar naar gekeken hebben, Wimpey? Ajax speelde

IK GELOOF!!!!!!
Je hebt CL en CL. Ik keek Arsenal en Ajax parallel. Arsenal was beter.Rishi schreef: Waarom zouden we daar naar gekeken hebben, Wimpey? Ajax speelde

Arsenal scoorde ook een mooie goal. Niet zo mooi als die van ons, maar mooi was ie wel. Wonnen verdiend, BVB viel me gisteren tegen.
Ik kan dat niet.
Hoorde dat Dortmund veel beter was in de 1e helft.
Hoorde dat Dortmund veel beter was in de 1e helft.
IK GELOOF!!!!!!
Kijk dit vind ik nou een grappige en niet schadelijke actie van Greenpeace. Ze hadden op voorhand de ruimte van de personferentie van FC Kopenhagen geprepareerd:
bewegend beeld: https://www.youtube.com/watch?v=08ttCLuNbA8

In oktober sloegen ze ook al toe bij FC Basel: http://www.youtube.com/watch?v=iNZ6Wdx_xvQ#t=50
bewegend beeld: https://www.youtube.com/watch?v=08ttCLuNbA8

In oktober sloegen ze ook al toe bij FC Basel: http://www.youtube.com/watch?v=iNZ6Wdx_xvQ#t=50
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Haha, 12 minuten gespeeld: Man City staat al 2-0 achter bij Bayern. 
edit: 2-1 bij rust. Bayern nam een beetje gas terug.

edit: 2-1 bij rust. Bayern nam een beetje gas terug.
Laatst gewijzigd door ferry op di dec 10, 2013 9:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wedstrijd Galatasaray - Juventus tijdelijk stilgelegd door hevige sneeuw en hagel. Veld was niet meer goed bespeelbaar. Dat vindt de UEFA natuurlijk niet zo fijn.
Edit: Wedstrijd zoals het nu lijkt definitief gestaakt.
Edit: Wedstrijd zoals het nu lijkt definitief gestaakt.
City nu 2-3 voor bij Bayern! (een makkelijke strafschop voor de 2-2 en defensieve blunder bij de 2-3)
-
Het zijn, gelukkig, dus toch gewone mensen bij Bayern, er kan worden verloren.Ferry schreef:City nu 2-3 voor bij Bayern! (een makkelijke strafschop voor de 2-2 en defensieve blunder bij de 2-3)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Die Pellegrini is wel een sukkel. 2-4 was voldoende geweest voor groepswinst. De man dacht met 2-5 te moeten winnen en hield het na 2-3 maar voor gezien...Ferry schreef:City nu 2-3 voor bij Bayern! (een makkelijke strafschop voor de 2-2 en defensieve blunder bij de 2-3)

Het heeft even geduurd, maar het is eindelijk rust in Istanbul. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hij wilt Ajax ontlopenwimpey schreef:Die Pellegrini is wel een sukkel. 2-4 was voldoende geweest voor groepswinst. De man dacht met 2-5 te moeten winnen en hield het na 2-3 maar voor gezien...Ferry schreef:City nu 2-3 voor bij Bayern! (een makkelijke strafschop voor de 2-2 en defensieve blunder bij de 2-3)

IK GELOOF!!!!!!
Een beetje sneeuw en dat veld is meteen onbespeelbaar. Apart.
Heeft iemand die rode kaarten van Anderlecht gezien? Terecht of had beroepsklager Van den Brom deze keer reden om te zeuren?
Nil volentibus arduum
Zaten twee indirecte rode kaarten bij, die waren twijfelachtig (tenminste één gele kaart was zeker onterecht, want niet eens een overtreding). Die drie penalty's kon je allen geven, trouwens.
1-0 Sneijder. Nu moet Juve iets doen.
1-0 Sneijder. Nu moet Juve iets doen.
Zo dat is 1 Italiaanse club die eruit wordt geknikkerd door een Ajacied! Vanavond nummero 2!
IK GELOOF!!!!!!
Leuk voor Le T. 

Ik volg het internationale voetbal niet goed genoeg, maar Juventus werd toch beschouwd als één van de sterkste teams van deze Champions League? Nu zie ik dat ze alleen thuis van Kopenhagen hebben gewonnen.
Hebben ze pech gehad, of waren ze iets overschat?
Hebben ze pech gehad, of waren ze iets overschat?
Overschat. Spelen ook een systeem dat niet van deze tijd is.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mwah. Wisten het Real Madrid tot 2x toe toch erg lastig te maken. Het was dankzij een cadeautje (rode kaart) dat het wat makkelijker ging. Met alle respect, maar Galatasaray is een kansloos elftal. Real Madrid liet dat dus ook al zien en zelfs met 10 man wist men ze nog compleet weg te spelen.
En toch onder ze eindigen... Juve kan goed reageren. Zelf het spel maken is lastig voor ze.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Wel slecht hoor. In de eigen competitie bijna foutloos aan kop en in deze toch niet heel lastige (buiten Real) poule maar 1x weten te winnen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ook in de competitie hebben ze vaak 'geluk'. Echt heel erg overtuigend zijn ze alleen tegen voetballende ploegen geweest.
IK GELOOF!!!!!!