Yopi, Derksen is toch geen partij in deze w.b. hoe er in die tijd naar Bergkamp werd gekeken.Derksen kijk niet naar de voetballer, zeker toen niet.Derksen roeptoetert vanalles en nog wat om de aandacht.Yopi schreef:Het geeft aan hoe er in die tijd over Bergkamp werd gedacht. Te slap, te netjes, te bleu.999 schreef:Je gaat Derksen toch niet aandragen als " kenner ", dat is wel heel treurig ...
Andersen is nu eenmaal geen Victor Fischer. Hij moet zich in zijn eigen tempo ontwikkelen.
Ik heb een tijdje, toen ik nog naar dat programma keek, eens terug gekeken ( nam dat toen ook altijd op ) hoeveel die man A]Iets zinnigs zegt en B]De zaken weer verdraaid op het moment dat het er niet uitkwam of hem niet paste.Genee heeft dat ook een keer laten zien.Je valt gewoon van je stoel.
Tja, ik heb dat nooit gehoord of gezien w.b. Bergkamp.Wel dat hij zich meer moest laten gelden kwa voetballer, was veels te veel momenten niet aanwezig in het spel.Daarnaast, ook in zijn latere carriere is Bergkamp gewoon het zelfde gebleven.Met zo af en toe een verkeerde uitspatting.Dat heeft ook nooit nodig gehad met zijn kwaliteiten in die tijd ..