Ajax O15/O14 (Voorheen C jeugd)
Moderator: mods
Re: De C-tjes van Ajax
Is Ajax vandaag nog via internet te zien, Yo?
Die jongens zijn volop in de groei, het blijft afwachten hoe ze zich ontwikkelen. De kleintjes blijven soms (tijdelijk?) wat achter.
Enkele jongens van de C2 doen trouwens mee met het Nationaal Talententeam onder 14, dat dezer dagen twee oefenwedstrijden speelt tegen Westfalen. (Eerste al geweest, kan er niets over vinden.)
http://www.degraafschap.nl/nieuws/7205/ ... -jaar.html
Noa Lang zit er niet bij. Wel Anderson Lopez, die komend seizoen bij Ajax zal spelen.
Die jongens zijn volop in de groei, het blijft afwachten hoe ze zich ontwikkelen. De kleintjes blijven soms (tijdelijk?) wat achter.
Enkele jongens van de C2 doen trouwens mee met het Nationaal Talententeam onder 14, dat dezer dagen twee oefenwedstrijden speelt tegen Westfalen. (Eerste al geweest, kan er niets over vinden.)
http://www.degraafschap.nl/nieuws/7205/ ... -jaar.html
Noa Lang zit er niet bij. Wel Anderson Lopez, die komend seizoen bij Ajax zal spelen.
Laatst gewijzigd door Yopi op zo jun 16, 2013 11:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De kwartfinale in ieder geval niet, daarna is het weer afwachten of de halve finale/verliezersronde van Ajax wordt uitgezonden.Yopi schreef:Is Ajax vandaag nog via internet te zien, Yo?
Opvallend dat Noa Lang er niet bij zit. Volgens D_Skilled een van de beste nummers 10.Yopi schreef: http://www.degraafschap.nl/nieuws/7205/ ... -jaar.html
In dat overzicht staat ook een foutje volgens mij, moet zijn Ryan El Azrak i.p.v. Mohemed.
Yo schreef:De kwartfinale in ieder geval niet, daarna is het weer afwachten of de halve finale/verliezersronde van Ajax wordt uitgezonden.Yopi schreef:Is Ajax vandaag nog via internet te zien, Yo?
Opvallend dat Noa Lang er niet bij zit. Volgens D_Skilled een van de beste nummers 10.Yopi schreef: http://www.degraafschap.nl/nieuws/7205/ ... -jaar.html
In dat overzicht staat ook een foutje volgens mij, moet zijn Ryan El Azrak i.p.v. Mohemed.
Ja, Rayan.
Hoort Thijs de Ligt er niet bij?

Ga ik zelf ook de fout inYopi schreef:
Ja, Rayan.
Hoort Thijs de Ligt er niet bij?

Heb zelf niet zo'n goed beeld van andere teams en spelers, maar Matthijs de Ligt is wel 1 van de besten van het team. Verbaast mij eerlijk gezegd ook, misschien dat D_Skilled of Oscarito er meer over kunnen vertellen?
Ik begrijp dat de C1 in de halve finale staat? Weet je hoe laat die gespeeld wordt, Yo?
16.00 weer tegen Chivas. Volgens de website wordt het live uitgezonden!Yopi schreef:Ik begrijp dat de C1 in de halve finale staat? Weet je hoe laat die gespeeld wordt, Yo?
Tijd voor revenge

Fijne paal. :-)
Je bent tegenwoordig zo gewend aan 6000 camera's uit alle mogelijke hoeken en van bovenaf, dat dit weer even wennen is. Maar prachtig dat het live het inet op gaat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nu tegen Moskou om de derde plaats, spelers staan klaar.
Helaas moet ik zo weg.
1-0 voor Ajax. Dat was een mooie aanval.
Helaas moet ik zo weg.

1-0 voor Ajax. Dat was een mooie aanval.
Lekker beweeglijk en over de zijkanten aanvallend ploegje! 
Prettige Ajax ploeg om naar te kijken!

Prettige Ajax ploeg om naar te kijken!

Het zijn nog maar jochies, hè. Ze voetballen best aardig. Al mogen ze best een actie maken, en dan niet zoals Benninga net deed.
Goal mooi ingeschoten door Sierhuis. Een volwassen finish.
Goal mooi ingeschoten door Sierhuis. Een volwassen finish.
De C1 heeft een internationaal toernooi gewonnen dat blijkbaar de het Premier League Tournament heet. In de finale werd Juventus verslagen. Ik kan er niets over vinden, behalve dit dan:
http://www.tuttojuve.com/settore-giovan ... nza-152705
De coach van Juventus is tevreden met de prestaties van zijn ploeg, er werd alleen verloren van Ajax. 'Ajax had iets extra's. Voor ons een stimulans om het gat te dichten.'
Che Nunnely heeft daar de pannen van het dak gespeeld, lees ik op AN.
http://www.tuttojuve.com/settore-giovan ... nza-152705
De coach van Juventus is tevreden met de prestaties van zijn ploeg, er werd alleen verloren van Ajax. 'Ajax had iets extra's. Voor ons een stimulans om het gat te dichten.'
Che Nunnely heeft daar de pannen van het dak gespeeld, lees ik op AN.
-
Het gaat toch niet om de resultaten, maar om de ontwikkeling?De C1 hakt Heerenveen C1 in de pan:

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Heerenveen heeft tien keer in eigen doel geschoten? Want het schijnt dat bij jeugdteams van Ajax alleen de bal wordt verschoven van verdediger naar verdediger.
-
Tien keer in eigen doel? Wist ik niet, bedankt voor de info.Jöhnk schreef:Heerenveen heeft tien keer in eigen doel geschoten? Want het schijnt dat bij jeugdteams van Ajax alleen de bal wordt verschoven van verdediger naar verdediger.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Tjesus we gaan toch niet de resultaten van de C1 er bij halen om aan te geven hoe goed het beleid is bij AJAX ?.Moet toch niet gekker worden ...
Blij met de punten ...
Mooi voor Heerenveen, zij hebben in dat geval Al Azrak, Anderson Lopez en Che Nunnely lopen.
Natuurlijk gaat het niet om het resultaat, maar het is mooi meegenomen.

Natuurlijk gaat het niet om het resultaat, maar het is mooi meegenomen.

Ik vind van niet, maar volgens sommigen zijn resultaten in de jeugd belangrijk. Sjoerd Mossou schrijft er soms zelfs een column over (al denk ik dat hij op dit moment liever over Ajax 1 schrijft).
Het is vooral leuk voor die jongens. Spelplezier is belangrijk.
Het is vooral leuk voor die jongens. Spelplezier is belangrijk.
Nu was Heerenveen wel onthutsend zwak maar Ajax C1 is het beste team dat ik dit seizoen aan het werk heb gezien.
Heb je die wedstrijd gezien? Vertel...
Wee je gebeente wanneer een van die jochies het in z'n warrige hoofd haalt een actie te maken!Jöhnk schreef:Heerenveen heeft tien keer in eigen doel geschoten? Want het schijnt dat bij jeugdteams van Ajax alleen de bal wordt verschoven van verdediger naar verdediger.

Team? Of de beste individuele spelers? Het team van de C1 zal immers Ajax-1 niet halen...Oscarito schreef:Nu was Heerenveen wel onthutsend zwak maar Ajax C1 is het beste team dat ik dit seizoen aan het werk heb gezien.
Die Ajax is een goede speler zeg!Yopi schreef:De C1 hakt Heerenveen C1 in de pan:
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/c1- ... et-vaak/10
Maar mooi om te lezen dat er in ieder geval goede spelers onderweg zijn.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, ik was in Heerenveen. Al moet ik misschien terugkomen op mijn uitspraak, Duitsland U19 dat Nederland U19 in de pan hakte was eigenlijk nog specialer gezien de leeftijd en tegenstand. Zoals gezegd Heerenveen was onthutsend zwak maar Ajax heeft een uitgebalanceerd team met een absolute uitschieter (Nunnely) en een paar die ver kunnen komen.Yopi schreef:Heb je die wedstrijd gezien? Vertel...
Spelen heel attractief voetbal, de aanvallers zorgen voor gevaar en zijn de eersten die druk zetten bij balverlies. Op het middenveld heb je een paar rondlopen die technisch goed zijn en een paar die fysiek meebrengen. De achterste linie is de zwakste maar de twee centrale verdedigers kunnen wel passen en voor een goed combinatievoetbal zorgen.
YepsRishi schreef:2e jaars C'tjes?