Ajax - Vitesse 02-11-2013
Moderator: mods
Re: Ajax - Vitesse 02-11-2013
FdB blijft dus noordhollands koppig. Weer Sigi in de spits, terwijl zo langzamerhand wel duidelijk mag zijn dat hij amper combineert (letterlijk en figuurlijk) met de spelers om hem heen. Als er al sprake van enige samenwerking is voorin. Ik had graag Siem teruggezien op die plek. Zeker nu hij klaagt over gebrek aan power en eigenlijk al dat dynamische loopwerk van een half niet kan opbrengen. Heb je tenminste een zeer beperkte en erg simpele afmaker ingewisseld voor een sluwe, meevoetballende spits, die net zo goed zijn doelpunten maakt.
Ik verwacht dat Poulsen het strakkies erg druk gaat krijgen met al het gelek bij Siem en Serero. Voetballend zal het wel weer van de gebruikelijke armoede zijn. Poulsen wordt natuurlijk weer gedrukt in de rol van spelbepaler met alle gevolgen van dien. Mede omdat de halven weer eens te diep staan en vrijwel onbereikbaar zijn in de trechter voorin. En er zal zo ook wel weer het traditionele getalm en gebrei bij de cv's en de backs te zien zijn. Of zouden ze toch wat geleerd hebben van de voorgaande wedstrijden? Ben benieuwd of FdB het experimentje tegen die amateurs herhaalt met Andersen op links en Fischer zwervend vanaf rechts.
Ik verwacht dat Poulsen het strakkies erg druk gaat krijgen met al het gelek bij Siem en Serero. Voetballend zal het wel weer van de gebruikelijke armoede zijn. Poulsen wordt natuurlijk weer gedrukt in de rol van spelbepaler met alle gevolgen van dien. Mede omdat de halven weer eens te diep staan en vrijwel onbereikbaar zijn in de trechter voorin. En er zal zo ook wel weer het traditionele getalm en gebrei bij de cv's en de backs te zien zijn. Of zouden ze toch wat geleerd hebben van de voorgaande wedstrijden? Ben benieuwd of FdB het experimentje tegen die amateurs herhaalt met Andersen op links en Fischer zwervend vanaf rechts.
[="999"]Dus nog steeds geen Mike ...[/quote]
Ja, gelukkig maar! Daar zien ze nooit de helft van de kostprijs voor terug.
Ja, gelukkig maar! Daar zien ze nooit de helft van de kostprijs voor terug.
- Ajaciedjuh
Fischer wederom vanaf rechts.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Ajax komt niet aan voetballen toe.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Scheelt in ieder geval het risico op meer doelpunten tegen.999 schreef:Dus nog steeds geen Mike ...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ajaciedjuh
Genieten geblazen.
Pfffffff.... 
Ik denk dat ik maar eens weekje Kreta boek. Hoor daar goeie verhalen over. In Amsterdam is het tenminste niet te halen.

Ik denk dat ik maar eens weekje Kreta boek. Hoor daar goeie verhalen over. In Amsterdam is het tenminste niet te halen.
Laatst gewijzigd door Zuidema op za nov 02, 2013 7:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Vitesse heeft meer kwaliteit en dat doet zeer om te zien.
Ik ga naar een verjaardag waar ze geen Fox Sports hebben. Dit is echt te triest.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Gelukkig hoeven we in de winterstop niks te doen.
Het is armoedig, pfffffff.

Het is armoedig, pfffffff.

Zuidema schreef:Pfffffff....

Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Pff Ajax thuis.. wat slecht Vitesse is beter met een team wat bijna helemaal nieuw is...
Maar jongens dit is een opwarm wedstrijd voor 6 nov.. Daar presteert Ajax graag.
Wissel je gehele voorhoede maar
Maar jongens dit is een opwarm wedstrijd voor 6 nov.. Daar presteert Ajax graag.
Wissel je gehele voorhoede maar
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Valt van dit team nou echt niks meer te maken? Het is toch zorgwekkend.
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Heeft Ajax meer balbezit dan Vitesse? Dan vind F. De Boer dat Ajax goed speelt. En dan moet je ook niet zeggen dat het niet zo is want dan wordt ie kwaad.
-
Die was wel fraai. 

- Ajaciedjuh
2e grote kans en prima aanval. Zijn ze al kapot gespeeld? 

-
- Ajaciedjuh
Grensrechter op 3m ziet de fopduik niet.