Het wordt weer eens tijd dat we dat schorriemorrie uit de Domstad eens met een flinke nederlaag naar huis sturen. Wordt een beetje irritant namelijk, die reeks van ze.
We trappen al af om 12.30 uur! ANTI 12.30 UUR!!!

Moderator: mods
Met Moisander in de lappenmand zal hij wel op het veld staan. En eerlijk gezegd vind ik dat ook wel terecht. Eén van de twee aankopen. Stel dat hij jitters heeft en daarom onder zijn niveau speelt, dan is het juist goed om hem nu te brengen. Utrecht zou toch geen al te groot probleem moeten zijn.Alexander schreef:Zou Hoorn voorlopig even helemaal niet meer opstellen. Wat een waardeloze aankoop is dat zeg. Ik heb die jongen werkelijk nog niet op 1 goed ding kunnen betrappen sinds er überhaupt wordt gesproken over een overgang naar Ajax.
No way. Blind of Van Rhijn ale CV. Ligeon of Boilesen als back.Marillion schreef:Inderdaad, laten spelen als Moisander niet fit is. Dat kan hem ook juist vertrouwen kunnen geven. En thuis tegen Utrecht moet toch kunnen. Mooie kans voor die uberpositivo's van 410 om die jongen te steunen.
Idd. Vind trouwens dat ie een kakkerlakken kop heeft.Alexander schreef:Zou Hoorn voorlopig even helemaal niet meer opstellen. Wat een waardeloze aankoop is dat zeg. Ik heb die jongen werkelijk nog niet op 1 goed ding kunnen betrappen sinds er überhaupt wordt gesproken over een overgang naar Ajax.
brigade zuid schreef: Idd. Vind trouwens dat ie een kakkerlakken kop heeft.
Je vindt dus dat hij een kans moet krijgen want hij wordt zelden opgesteld, maar aan de andere kant ga je hem wel beoordelen op deze ene wedstrijd?Cruijff schreef:Precies, het is slaat nogal door om hem tot een waardeloze aankoop te bestempelen als hij simpelweg nooit een kans krijgt. Op deze manier zal die jongen nooit ook maar een beetje vertrouwen tanken.
Daarom moet hij zondag dus juist wel starten. Mocht hij tegen FC Utrecht vreselijk door het ijs zakken dan weten we de komende tijd inderdaad waar we met deze aankoop aan toe zijn.
Yopi schreef:Precies, EC.
Die jongen heeft ook pech gehad. Zoals Kluivert gisteren zei: 'Als voor zoiets een penalty wordt gegeven, kan de bal wel twintig keer per wedstrijd op de stip.'
Zo zijn er ook veel voorbeelden dat een speler de eerste wedstrijden dramatisch speelde, en dat dit uiteindelijk niet goed is gekomen.El Clavo schreef:Ach, ik weet dat Chivu de eerste paar wedstrijden ook dramatisch spelde en alleen maar kaarten pakte. Is uiteindelijk nog best goed gekomen.