Ajax - AC Milan 01-10-2013
Moderator: mods
Re: Ajax - AC Milan 01-10-2013
Vd Hoorn is een ongelooflijke kluns, maar deze had nooit gegeven mogen worden. Slaat nergens op wat mij betreft. Trapt de scheids toch in dat getuimel van Balotelli.
- Ajaciedjuh
MOTM: Denswil.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Optelsom. Kijk morgen de beelden nog maar eens terug vanaf het moment dat die gozer erin kwam.Ajaciedjuh schreef:Ver gezocht. Er zullen weinig schijtsen fluiten. Genaaid.
Leek wel of ie met een kussengevecht bezig was. Heeft enkel textiel lopen zoeken.
Dure fout TH.
- Ajaciedjuh
Ik blijf erbij: we zijn genaaid. Ook morgenvroeg.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zeker in de zestien moet je je handen thuishouden, Scheidsrechter ziet dat getrek aan het shirt.Als v.d. Hoorn zich breed maakt zonder dat getrek is er niks aan de hand ...
Het erge is dat v.d. Hoorn het blijkbaar zelf niet door heeft, blijkbaar is dit zijn automatisme in duels ..
Het erge is dat v.d. Hoorn het blijkbaar zelf niet door heeft, blijkbaar is dit zijn automatisme in duels ..
Blij met de punten ...
Blijf er ook bij. Vind de penalty wel heel gemakkelijk gegeven. Als hij de vrije trap meekrijgt zegt men dat het goed verdedigd is.
Zonde voor die jongen, slaat ook nergens op dat hij nu zo vreselijk wordt afgebrand.
Zonde voor die jongen, slaat ook nergens op dat hij nu zo vreselijk wordt afgebrand.
Daarnaast had het ook een optelsom moeten zijn voor Ballotelli. Die heeft ongeveer elk duel in de 16 op de grond gelegen. Die gast had als de regels waren gevolgd (geel voor een schwalbe anyone?) nooit meer op het veld mogen staan.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ajaciedjuh
We gaan voor hetzelfde scenario. Thuis gelijk en uit pakken ze.
- Ajaciedjuh
Van Gelder is om te kotsen. Popie Jopie. 

En GVD neemt die kut 5e man een keer een beslissing, is het tegen ons. Die mensen achter het doel hebben volgens mij nog NOOIT een beslissing genomen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Nou ja, het is natuurlijk erg teleurstellend met de 1-0 zo vlak voor tijd, maar al met al is een gelijkspel toch wel een terechte uitslag. Ajax de eerste helft wat beter, Milan de tweede.
Die jongen doet de gekste dingen. Staat steeds bovenop Balotell. Hallo? Dat is een van de fysiek sterkste spelers ter wereld. Met hem ga je niet worstelen of judo, die hou je op een afstand en je let op de bal.999 schreef: Het erge is dat v.d. Hoorn het blijkbaar zelf niet door heeft, blijkbaar is dit zijn automatisme in duels ..
- Ajaciedjuh
Terechte uitslag. Hopelijk vallen de blessures van Duarte en Moisander mee. Dat is het aller belangrijkste.
Yep ... Dom was ook dat hij Balotelli bleef vasthouden .. Maar ja, het is natuurlijk wel zuur dat je, ondanks dat het een niet al te beste wedstrijd was, je zo tegen de gelijkmaker aanloopt ...wimpey schreef:Die jongen doet de gekste dingen. Staat steeds bovenop Balotell. Hallo? Dat is een van de fysiek sterkste spelers ter wereld. Met hem ga je niet worstelen of judo, die hou je op een afstand en je let op de bal.999 schreef: Het erge is dat v.d. Hoorn het blijkbaar zelf niet door heeft, blijkbaar is dit zijn automatisme in duels ..
Laatst gewijzigd door 999 op di okt 01, 2013 10:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Leuk om zo de overwinning mis te lopen. Ik wind me er nog het meest over op dat Muntuari Moisander van het veld heeft geschopt.
Ik vond het geen penalty. En al was het een penalty, dan nog is het niet alleen de schuld van Van der Hoorn. Waarom ging Ajax zo ver terug?
Al met al een terechte uitslag. Ajax heeft amper een kans gehad.
De instelling van Italianen in uitwedstrijden blijft me verbazen. Waarom doen die mannen pas wat als ze achter komen? Snappen jullie dat nou? Ze hadden vanavond toch gemakkelijk kunnen winnen? Op hun sloffen, denk ik, eerlijk gezegd.

Ik vond het geen penalty. En al was het een penalty, dan nog is het niet alleen de schuld van Van der Hoorn. Waarom ging Ajax zo ver terug?

De instelling van Italianen in uitwedstrijden blijft me verbazen. Waarom doen die mannen pas wat als ze achter komen? Snappen jullie dat nou? Ze hadden vanavond toch gemakkelijk kunnen winnen? Op hun sloffen, denk ik, eerlijk gezegd.
Je moet hem geen dingen vragen die hij niet kan.wimpey schreef:Die jongen doet de gekste dingen. Staat steeds bovenop Balotell. Hallo? Dat is een van de fysiek sterkste spelers ter wereld. Met hem ga je niet worstelen of judo, die hou je op een afstand en je let op de bal.999 schreef: Het erge is dat v.d. Hoorn het blijkbaar zelf niet door heeft, blijkbaar is dit zijn automatisme in duels ..
Het is een werker, geen voetballer en dan krijg je dit soort akties, maar dat weet je bij hem zo onderhand.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- InnerHarbour
Zeker. Ajacieden zijn wel hardleers. Blind en Van Rhijn hebben dit seizoen ook al een pingel tegen gehad voor shirtje trekken.999 schreef: Yep ... Maar ja, het is natuurlijk wel zuur dat je, ondanks dat het een niet al te beste wedstrijd was, je zo tegen de gelijkmaker aanloopt ...
Jammer. Maar zonder Moisander mis je achterin kwaliteit en ervaring. VD Hoorn liep werkelijk als een kip zonder kop rond.
Ja, maar als daar niks van wordt gezegd, blijft dat zo natuurlijk.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
In de tweede helft deed je stream het wel, Willem? Wat had je voor beelden? Je zag alleen Van der Hoorn?
Ik bekijk het positief. Van der Hoorn komt toch niet in de basis. En Duarte lijkt me een echte aanwinst.
Ik ben allang blij dat we niet verloren hebben.

Ik bekijk het positief. Van der Hoorn komt toch niet in de basis. En Duarte lijkt me een echte aanwinst.

Ik ben allang blij dat we niet verloren hebben.
- Daily Blind
Domme van van der Hoorn, maar no fucking way een penalty!
Eens met je analyse, Yopi. Vond de penalty ook er makkelijk gegeven.Yopi schreef:Leuk om zo de overwinning mis te lopen. Ik wind me er nog het meest over op dat Muntuari Moisander van het veld heeft geschopt.![]()
Ik vond het geen penalty. En al was het een penalty, dan nog is het niet alleen de schuld van Van der Hoorn. Waarom ging Ajax zo ver terug?![]()
Tja, die Italianen. Eerste helft speelde ze op 90% had ik het idee. Daarnaast speelde Ajax geconcentreerd en probeerde de druk er op te houden.
Tweede helft wordt Ajax slordiger en begint de pijp leeg te raken. Vind dat overigens niet best dat je 50 min er al door heen zou zitten.
Al met al is een gelijkspel terecht maar o zo zonde. Had het zelfvertrouwen een flinke boost kunnen geven...
Willen de gelovigen hier aub bidden voor het herstel van Moisander? Zonder hem gaat het opbouwend een drama worden de komende weken.
Andersom in milan krijgen wij hem niet. For sure
NOOIT meer Seedorf a.u.b.