Ik heb vele geprobeerd, de beste stopt iedere 10 sec.

Maar ik geloof niet dat ik veel gemist heb he.
Moderator: mods
Zelfde probleem hier :(wimpey schreef:Zit iemand wellicht per stream te kijken?
Ik heb vele geprobeerd, de beste stopt iedere 10 sec.![]()
Maar ik geloof niet dat ik veel gemist heb he.
Kabouter elftal999 schreef:AJAX !!!
Ik zie bij Blind wel de behoefte om sneller te spelen en zo de aanval actief te houden. Hij denkt aanvallend. Bij De Sa gaat de bal zo twintig meter terug.Raymon schreef:Als ze nou eens durven in te spelen op de middenvelders dan kom je tenminste nog eens ergens. Dit is gewoon nutteloos rondtikken. Gaan ze nooit mee scoren op deze manier en Milan krijgt z'n kans wel.
Ligt het aan mij of neemt Blind altijd een bal aan zodat ie alleen met links gespeeld kan worden? Als ie toch eens z'n rechterpoot goed tegen die bal legt dan met een cross bal kan hij zoveel ruimte creeeren, niet te kort. Op deze manier kan hij alleen maar terugspelen. Wat dat betreft is Boilesen een stuk dynamieker.
Raymon schreef:Als ze nou eens durven in te spelen op de middenvelders dan kom je tenminste nog eens ergens. Dit is gewoon nutteloos rondtikken. Gaan ze nooit mee scoren op deze manier en Milan krijgt z'n kans wel.
Ligt het aan mij of neemt Blind altijd een bal aan zodat ie alleen met links gespeeld kan worden? Als ie toch eens z'n rechterpoot goed tegen die bal legt dan met een cross bal kan hij zoveel ruimte creeeren, niet te kort. Op deze manier kan hij alleen maar terugspelen. Wat dat betreft is Boilesen een stuk dynamieker.
Yep, speelt met meer venijn naar voren. Hopelijk kan Ajax profiteren in de omschakeling.Zeux schreef:Milan is wakker.
Hopelijk valt die blessure mee.Ajaciedjuh schreef:Beste man vd eerste helft eraf: Duarte. Schöne erin.
Zo te zien wordt je wens verhoord. :-)Yopi schreef:@Rijkaard: ik hoop er het beste van.
Andersen voor De Sa graag!
Zat Cillessen goed aan. Andersen voor De Sa.Zeux schreef:Pffffff, wat een schot.