We gaan als Ajax toch uit van onze eigen kracht?Peter schreef:El Shaarawy is geblesseerd tijdens de training en doet niet meer mee!![]()

Moderator: mods
We gaan als Ajax toch uit van onze eigen kracht?Peter schreef:El Shaarawy is geblesseerd tijdens de training en doet niet meer mee!![]()
+1.Marillion schreef: Eerlijk gezegd ben ik op het moment ook meer geïnteresseerd in het duel met Utrecht komende zondag.
FdB lijkt in zijn opstellingen erg vaak voor het voetbal in balbezit te kiezen. Kennelijk is de balans van het elftal als dat niet in balbezit is niet zo belangrijk voor hem. Hij lijkt er geregeld in ieder geval niet erg rekening mee te houden, gaat kennelijk uit van 90-100% balbezit in een wedstrijd. Anders stel je nooit en te nimmer dat middenveld op als tegen Psv. Onbegrijpelijk. Gelukkig had Psv lange tijd kennelijk niet door hóe kwetsbaar Ajax daarmee was.Cruijff schreef: Vond het lullig voor Poulsen, want in Barcelona werd hij diverse keren nu ook niet bepaald geholpen door een aantal teamgenoten die onmogelijke loopacties maakten en zo geen enkel aanspeelpunt meer over lieten. Tactische fout van De Boer, want dat middenveld tegen PSV met Siem (nog niet helemaal zichzelf), Schöne & Serero was natuurlijk kut met peren. Met Poulsen in de ploeg hadden we daar helemaal niet hoeven verliezen.
Nee, het draait allesbehalve soepel. Bakken met blessures, matige resultaten, slecht voetbal.Marillion schreef:Hoe staat Milan er op het moment voor? Zijn ze verder in vergelijking met de ontmoeting met PSV?
En z'n schoonmakende zus heet zeker Brillotelli??beelzebub schreef: Puck-otelli
Ik vond ze goed tegen psv.Peter schreef: Nee, het draait allesbehalve soepel. Bakken met blessures, matige resultaten, slecht voetbal.
wimpey schreef:Voor mij ben jij de krijger aller warriors, Zuidema!!
Wat mis ik nou weer?999 schreef:Je moet ook tussen de regels door naar Frank de Boer luisteren, Zuidema ...
Will do.Peter schreef:Deze pot gaan we niet verliezen. Mark my words.
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Will do.Peter schreef:Deze pot gaan we niet verliezen. Mark my words.
Euhm, als er iemand ieder naamgrapje leuk zou moeten vinden...wimpey schreef:En z'n schoonmakende zus heet zeker Brillotelli??beelzebub schreef: Puck-otelli
Ajax nadert negatief clubrecord bij nederlaag
Ajax moet dinsdagavond in elk geval gelijkspelen tegen AC Milan om te voorkomen dat een negatief clubrecord in zicht komt. De Amsterdammers hebben hun laatste drie Champions League-wedstrijden verloren, van Borussia Dortmund (1-4), Real Madrid (4-1) en FC Barcelona (4-0).
Het is één keer gebeurd dat Ajax in vier achtereenvolgende duels in het kampioenbal onderuit ging. Tussen november 2003 en september 2004 ging het meteen ook vijf keer achter elkaar mis, tegen Celta de Vigo (3-2), AC Milan (0-1), Club Brugge (2-1), Juventus (0-1) en Bayern München (4-0).
Ajax bereikt trouwens een negatief unicum als AC Milan dinsdagavond vier keer scoort: het is nooit eerder voorgekomen dat een club in de Champions League in vier wedstrijden op rij minimaal vier treffers om de oren kreeg. Een andere negatieve statistiek voor de hoofdstedelingen is dat ze de laatste zeven thuiswedstrijden tegen Italiaanse clubs niet hebben gewonnen. De laatste Italiaanse club die de Amsterdam Arena verliet met een nederlaag was AS Roma in het seizoen 2002/2003.
Bron: nusport.nl
beelzebub schreef:Woon je niet meer in Israel Mr. Ajax?
Met een grabbelende Antonolio. Lekker potje was dat, hoor. Montella en Batistuta die er nog in kwamen en Totti die in de basis stond.Thijs schreef:Ah, Ajax - AS Roma was mijn eerste CL-wedstrijd in de Arena.![]()
Peter schreef:Met een grabbelende Antonolio. Lekker potje was dat, hoor. Montella en Batistuta die er nog in kwamen en Totti die in de basis stond.Thijs schreef:Ah, Ajax - AS Roma was mijn eerste CL-wedstrijd in de Arena.![]()
Dacht ik ook, maar die had eerder dat seizoen ook een panna aan Vieira verkocht toch? Was ie voor allebei verantwoordelijk dan?Arthur schreef:Pienaar, volgens mij.