Jabu schreef:Het huren van een kampioenschap dan

In feite huur je een kampioenschap altijd.

Moderator: mods
Jabu schreef:Het huren van een kampioenschap dan
Vitesse zet zichzelf genoeg voor lul. Daar hebben ze geen media voor nodig.Wouter schreef:Alleen al vanwege de enorm lange neus naar negatieve media etc. zou ik het leuk
vinden.
Maffiabaasje Merab heeft geen geld, dus helpt maffiabaasje Roman een handje. Zal Vitessefans blijkbaar een zorg zijn.Overigens vind ik niet dat je van het kopen van een kampioenschap kunt spreken, want Vitesse heeft geen drol aan transfersommen betaald.
Ben benieuwd. Zit er dan wellicht toch een verlenging met gelimiteerde transfersom aan te komen? Ik kan haast niet geloven dat Toivonen daar aan mee werkt gezien zijn komende transfervrije status. Of zoeken ze naar een oplossing met vertrek in de winterstop. Dat ligt wat mij betreft dan meer voor de hand.'Oplossing voor situatie Toivonen nabij'
25 september 2013
Phillip Cocu toonde zich tegenover De Telegraaf optimistisch over de contractsituatie van Ola Toivonen. 'Er is inmiddels al gesproken, maar alle betrokkenen gaan nog een keer met elkaar om de tafel. Het belang van het team is het allerbelangrijkste, maar ik snap ook dat de club het beleid wil handhaven. We zijn bezig met een oplossing, waar alle partijen zich in kunnen vinden."
Bron: PN
Mocht Vitesse ooit een prijs halen, dan feest Arnhem er natuurlijk gewoon op los, en ik zal vooraan staan, haha!wimpey schreef:Vitesse zet zichzelf genoeg voor lul. Daar hebben ze geen media voor nodig.Wouter schreef:Alleen al vanwege de enorm lange neus naar negatieve media etc. zou ik het leuk
vinden.
Maffiabaasje Merab heeft geen geld, dus helpt maffiabaasje Roman een handje. Zal Vitessefans blijkbaar een zorg zijn.Overigens vind ik niet dat je van het kopen van een kampioenschap kunt spreken, want Vitesse heeft geen drol aan transfersommen betaald.
Thijs schreef:Dinamo Zagreb - PSV zonder publiek. Enorm zuur voor Arie en Sjef, de twee meereizende supporters.
Blablabla, wat een stoere praat. Je gaat er even aan voorbij dat ze zonder Merab al in 2010 failliet waren geweest. Ze hadden geen keus. Liever met Merab bovenin meedoen dan zonder hem failliet. Zo simpel is het en dat begrijpt de aanhang wel, itt de rest vanNL blijkbaar.Thijs schreef:Als Merab de stekker eruit trekt en Vitesse ophoudt te bestaan viert de rest van Nederland feest. No hard feelings dus! ;)
Je ziel aan de duivel verkopen kan je best een titel opleveren. Maar ooit ga je eraan.
Ben ik ook bang voor. We weten (weer) meer na de wedstrijd tegen AC Milan.wimpey schreef:Yep. Dat het vorig weekend 4-0 werd, zegt meer over Ajax dan over psv.Laudrup schreef:AZ wint volkomen verdiend met 2-1