Daarvoor heeft FdB teveel betekent de afgelopen seizoenen. Maar een middenveld met Serero en Schöne was vragen om problemen.Jöhnk schreef:Eén van de spelers die ik nooit meer in het elftal hoef te zien.Ajaciedjuh schreef:Verslaggever vindt Serero goed.Bagger is wat hij is.
Deze afslachting neem ik De Boer echt kwalijk. Hoe kún je met zo'n opstelling komen? Gooi hem er maar uit (zeg ik nu).
PSV - Ajax 22-09-2013
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: PSV - Ajax 22-09-2013
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Ricardo wordt gepoort 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zo zie ik het ookAjaciedjuh schreef:Daarvoor heeft FdB teveel betekent de afgelopen seizoenen. Maar een middenveld met Serero en Schöne was vragen om problemen.Jöhnk schreef:Eén van de spelers die ik nooit meer in het elftal hoef te zien.Ajaciedjuh schreef:Verslaggever vindt Serero goed.Bagger is wat hij is.
Deze afslachting neem ik De Boer echt kwalijk. Hoe kún je met zo'n opstelling komen? Gooi hem er maar uit (zeg ik nu).
-
Weer gaat collectief het licht uit in de 2e helft.
En je moet met dit materiaal geen 4-3-3 willen spelen. Dat laatste reken ik FdB wel aan.
En je moet met dit materiaal geen 4-3-3 willen spelen. Dat laatste reken ik FdB wel aan.
Johan Cruijff ole ole ole Johan Cruijff ole ole ole Johan Cruijff ole ole ole Johan Cruijff ole ole ole
En wat een geweldig seizoen met al dat geld op de bank
Kunnen ze dat nummer van ABBA niet draaien in de Arena
Money money money
En wat een geweldig seizoen met al dat geld op de bank

Kunnen ze dat nummer van ABBA niet draaien in de Arena
Money money money
- Ajaciedjuh
Samen met Sana op het beste vliegtuig zetten. En er mogen er nog wel een paar bij als ze zo blijven voetballen.GangstaRiB schreef:Serero... wat een F-pupil.
Hemeltjelief wat is dit een drama. Er klopt echt helemaal niets van... Geheel op het conto van de boer en het TH. Slechte opstelling en nog veel slechter gezorgd voor vervanging van je 2 beste spelers. Bojan als spits omdat hij aks rechtsbuiten niet rendeert, vervolgens laat je je enige spits op rechts verzuipen...
Dramatisch!
Dramatisch!
-
Wat heeft Ajax eigenlijk bezielt om het met deze selectie te gaan doen? Ik vroeg het me aan het begin van het seizoen al af en het wordt steeds weer bevestigd.
Whitey on the moon.
Ik zeg... Van Gaal terug!!!
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Man U staat ook met 4-0 achter.
Alle grote ploegen komen aan het einde van een cyclus.

Alle grote ploegen komen aan het einde van een cyclus.

- Ajaciedjuh
Vermeer moet in bescherming worden genomen.
Tot de rust ging het toch best redelijk?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Maar alleen wanneer ie z'n krullenjongen ook meeneemt.banjavi schreef:Ik zeg... Van Gaal terug!!!
-
- Ajaciedjuh
20-45 min. wel, maar toen had het ook al 3-0 moeten staan.Duke schreef:Tot de rust ging het toch best redelijk?
Ach, eerdere jaren konden we echt uitgespeelde kansen ook op een hand tellen.Dus echt vreemd is dit niet ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Marc Overmars.GangstaRiB schreef:Wat heeft Ajax eigenlijk bezielt om het met deze selectie te gaan doen? Ik vroeg het me aan het begin van het seizoen al af en het wordt steeds weer bevestigd.
Clubverrader en desserteur, nu helaas zelfs doorgedrongen tot het Technisch Hart.
- thaumaturgy
Vermeer, Moisander, Schone, Serero en Sigthorson hoef ik de komende duels niet meer te zien. De rest eigenlijk ook niet maar je zult toch nog wat moeten opstellen.
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!
- Ajaciedjuh
Elke bal laat hij los. Dat gun je hem niet, maar dit is duidelijk voorlopig banken voor Vermeer.
-
Allemaal leuk en aardig. Je schiet er alleen geen moer mee op. Wie ga je er dan inzetten? Selectie is zeer kwaliteitsarm...thaumaturgy schreef:Vermeer, Moisander, Schone, Serero en Sigthorson hoef ik de komende duels niet meer te zien. De rest eigenlijk ook niet maar je zult toch nog wat moeten opstellen.
-
Volgens het TH staan er geweldige talenten klaar, anders eten ze hun schoen op.Columbus schreef:Allemaal leuk en aardig. Je schiet er alleen geen moer mee op. Wie ga je er dan inzetten? Selectie is zeer kwaliteitsarm...thaumaturgy schreef:Vermeer, Moisander, Schone, Serero en Sigthorson hoef ik de komende duels niet meer te zien. De rest eigenlijk ook niet maar je zult toch nog wat moeten opstellen.
Whitey on the moon.
Dus dan gaan we zodadelijk het volgende krijgen.Cillessen er in en de keeper die drie jaar op rij kampioen is geworden ( en daar wel degelijk een aandeel in had ) mag gaan ballen in de troosteloze JP.
Blij met de punten ...