Haha daar werd Neymar even te kijk gezet door Niklas!Iniesta schreef:Moisander met een heuse Zidane is natuurlijk de held

Moderator: mods
Haha daar werd Neymar even te kijk gezet door Niklas!Iniesta schreef:Moisander met een heuse Zidane is natuurlijk de held
Absoluut!Dubbel schreef:Enorm verschil met de wedstrijden tegen Madrid!
Absoluut!Dubbel schreef:Vind dat Duarte het goed oppakt. Is toch pas z'n tweede wedstrijd bij Ajax.
Duarte begon onwennig, maar herpakte zich prima. Die kans moet er natuurlijk wel in. Beste kans vd wedstrijd.Dubbel schreef:Enorm verschil met de wedstrijden tegen Madrid!![]()
Vind dat Duarte het goed oppakt. Is toch pas z'n tweede wedstrijd bij Ajax.
Eens. Echt in z'n element daar. Dat hij een 2-spitsen spits is leek me in al die wedstrijden waarin hij kut speelde al.Rishi schreef:Bojan speelt heerlijk.
We spelen toch met drie spitsen?wimpey schreef:Eens. Echt in z'n element daar. Dat hij een 2-spitsen spits is leek me in al die wedstrijden waarin hij kut speelde al.Rishi schreef:Bojan speelt heerlijk.
Ik ben niet onder de indruk van Barcelona trouwens. Maar die zetten na rust vast een tandje bij.
Vond het ook geen keepersfout. Binnenkant paal. Wanneer Vermeer in die hoek gaat staan, krult ie 'm met snelheid en die akelige precisie in de andere bovenhoek.Ajaciedjuh schreef:Prima 1ste helft, jammer vd vrije trap. Dat is gewoon pure klasse.
Van rechts naar binnen kan ie niet. Dat weten we inmiddels.Jöhnk schreef: Bojan kan ook wel als centrumspits in 4-3-3. Waarom niet.
Ik hoop Hoesen! Of Fischer.Ajaciedjuh schreef:Siem zal er ook zo uit gaan. Siem begon sterk, maar het laatste kwartier werd het al minder. Wie zal er voor Siem komen: Schöne?
Kom op man, blijf nou geloven! Jij bent de enige persoon op dit forum die voor zover mogelijk een nog grote optimist is dan dat ik ben. Zet de komende 45 minuten die modus ajb maar weer even aan!Ajaciedjuh schreef:Helaas wordt het nog wel 3/4-0 ben ik bang. Iets meer vermoeidheid, is ruimte en dan komt de individuele klasse van Messi, Neymar en Iniesta eruit.
wimpey schreef:Van rechts naar binnen kan ie niet. Dat weten we inmiddels.Jöhnk schreef: Bojan kan ook wel als centrumspits in 4-3-3. Waarom niet.
Ajax heeft materiaal voor 2-spitsen. Dat toeter ik al het hele seizoen.
Hebben we nog wat op de bank zitten?Een speler die voorin de knikker wat langer vasthoudt zou wel lekker zijn...
Fischer voor SigthorssonTrab schreef:Boilesen en Sigtorsson zwakste schakels. Het is jammer dat Siem en Duarte geen hele wedstrijd aankunnen, anders zou je Schone op de plek van Sigtorsson kunnen zetten en Fischer voor Boilesen.