Gooi je privé en zakelijk ook meteen het bijltje erbij neer wanneer het effe niet lukt?Toppie schreef:Al spelen met 16 man tegen Barcelona winnen we niet, een nederlaag in het ergste geval dubbele cijfers

Moderator: mods
Gooi je privé en zakelijk ook meteen het bijltje erbij neer wanneer het effe niet lukt?Toppie schreef:Al spelen met 16 man tegen Barcelona winnen we niet, een nederlaag in het ergste geval dubbele cijfers
VermeerInnerHarbour schreef: Ik zou er nog maar een verdedigende middenvelder bijzetten i.p.v. drie aanvallers, het doelsaldo kan nog belangrijk worden voor de derde plaats.
elliquido schreef:Ik..
Als sevilla het kan,... dan kunnen wij het ook
Voor het eerst in tijden krijgen we te maken met een ploeg die tegen ons aanvalt, dat is ook eens wat nieuws.
en die Messi, over het paard getild dikkertje... Poulsen lust hem rauw voor ontbijt met rauwe eieren erbij.
En fuentes zijn bloedzakken zijn ook op..
0-2
Yopi schreef:De reacties doen me denken aan de titel van een boek. Niets te verliezen maar toch bang.
Ik zie er ook tegenop, eerlijk is eerlijk. Eén voordeel: we hebben het ergste meteen gehad.
Jep dat is wat realistischer, kunnen we de schade mee beperkt houden. Het gaat toch om die 2 wedstrijden tegen Celtic, tegen Milan en Barcelona gaan we geen punten pakken.wimpey schreef:VermeerInnerHarbour schreef: Ik zou er nog maar een verdedigende middenvelder bijzetten i.p.v. drie aanvallers, het doelsaldo kan nog belangrijk worden voor de derde plaats.
Van Rhijn - vd Hoorn - Denswil - Moisander
Schöne - Poulsen - Serero - Duarte
Fischer - Bojan
Evt. Poulsen sparen voor het belangrijke werk, de eredivisie dus.
Ook dat kan gewoon hoor. Laten we nu niet doen alsof die verdedigers en keepers van Barça nooit een doelpunt doorlaten.999 schreef:Of op de Edward Linskens manier een punt uit het vuur slepen :) ..
wimpey schreef:Ik. 0,0001% kans.999 schreef: Wie van de A-Talkers geeft AJAX een kans tegen Barcelona ?.![]()
Laat Ajax eens een redelijke pot spelen. Dit seizoen nog niet gebeurt. Hopelijk begint Frank met minder aanvallend ingestelde spelers. Zou het spel ten goede moeten komen.
Vorig seizoen in Dortmund speelde Ajax een prima pot. Kwam tot kansen, had fasen met goed balbezit en was weerbaar. Lichtjaren verschil met die armoe in Madrid in 2010.999 schreef: Optimist :) ...
Raar dat je refereert naar Madrid 2010. Volgens mij zijn we onder FdB net zo hard, zo niet harder afgedroogt. Ook kregen we thuis tegen BVB geen poot aan de grond. Laten we stellen dat BVB nog even op stoom moest komen.wimpey schreef:Vorig seizoen in Dortmund speelde Ajax een prima pot. Kwam tot kansen, had fasen met goed balbezit en was weerbaar. Lichtjaren verschil met die armoe in Madrid in 2010.999 schreef: Optimist :) ...
Ik verlang van Ajax geen wonderen. Wel een weerbaar elftal, geconcentreerd, dat in fasen redelijk voetbal speelt. Het is immers niet zo dat je van Barca niet de ruimte krijgt om wat met een bal te doen.
Je maakt de ruimtes klein en bezet vooral de as van het veld. Ajax zal z'n voldoening moeten halen uit een redelijke pot en een aanknopingspunt om dit tot dusver dramatische seizoen om te buigen. Het valt en staat met vertrouwen. Het zal niet zo zijn dat Fischer, Poulsen, Vermeer enzo er ineens niets meer van kunnen.
BVB uit en thuis waren twee totaal verschillende wedstrijden. Op geen manier met elkaar te vergelijken.GangstaRiB schreef:Raar dat je refereert naar Madrid 2010. Volgens mij zijn we onder FdB net zo hard, zo niet harder afgedroogt. Ook kregen we thuis tegen BVB geen poot aan de grond.
Als ik het goed begrijp mag je wel vergelijken met BD uit, toen hadden we een kans, maar mag je niet vergelijken met BD tuis, toen werden we overklast. Hoe kun je dat allemaal zo onthouden?BVB uit en thuis waren twee totaal verschillende wedstrijden. Op geen manier met elkaar te vergelijken.
Dat is niet raar, vind ik. We hadden die pot met 20-0 moeten verliezen en hebben geen minuut gevoetbald. Geen 5 ballen op rij gingen van de ene naar de andere Ajacied. Die pot was een all time low i.m.o.GangstaRiB schreef: Raar dat je refereert naar Madrid 2010. Volgens mij zijn we onder FdB net zo hard, zo niet harder afgedroogt.
Ik heb het behoorlijk gedetailleerd onthouden, die wedstrijd was een genante vertoning van Ajax. Zoals wimpey het al omschrijft: een all time low. Wanneer die avond PEC Zwolle de tegenstander zou zijn geweest dan waren we ook met pak hem beet 1-3 op onze bek gegaan.Demosthenes schreef:Als ik het goed begrijp mag je wel vergelijken met BD uit, toen hadden we een kans, maar mag je niet vergelijken met BD tuis, toen werden we overklast. Hoe kun je dat allemaal zo onthouden?BVB uit en thuis waren twee totaal verschillende wedstrijden. Op geen manier met elkaar te vergelijken.
In 2010 hadden we tegen RM 2 keer 0,0 kans. Zelfs tegen 9 man creerde Ajax niets. Tussendoor gingen we ook nog effe bij Auxerre onderuit. Ik meen dat die dat seizoen uit Ligue 1 vlogen.Demosthenes schreef: Als ik het goed begrijp mag je wel vergelijken met BD uit, toen hadden we een kans, maar mag je niet vergelijken met BD tuis, toen werden we overklast. Hoe kun je dat allemaal zo onthouden?
Wie romantiseert die tijd? Jij komt steeds met die vergelijking.Maar die tijd wordt nu geromantiseerd om zich af te kunnen zetten tegen JC en het TH.