PSV
Moderator: mods
Re: PSV
@ banjavi: check Algemene Zaken / Supporterszaken
Best ligt toch tussen 's-Hertogenbosch en Eindhoven? Waarom rijdt die combitrein dan niet eerst naar Rotterdam en dan via Dordrecht, Breda en Tilburg naar Eindhoven??
Best ligt toch tussen 's-Hertogenbosch en Eindhoven? Waarom rijdt die combitrein dan niet eerst naar Rotterdam en dan via Dordrecht, Breda en Tilburg naar Eindhoven??
Ongetwijfeld.
Misschien willen ze 22 september juist wel rellen in Eindhoven. Dan is het makkelijk om "die brute hooligans" allemaal de schuld te geven, een nog strenger beleid erdoor te drukken of om een aanvulling op de voetbalwet in elkaar te sleutelen.
Misschien willen ze 22 september juist wel rellen in Eindhoven. Dan is het makkelijk om "die brute hooligans" allemaal de schuld te geven, een nog strenger beleid erdoor te drukken of om een aanvulling op de voetbalwet in elkaar te sleutelen.
- Venzint
- AT Toto winner 13/14
Best ligt ook op de route tussen Tilburg en Eindhoven. Volgens mij is omrijden via Nijmegen en Venlo de enige mogelijkheid als het met de trein moet.Cruijff schreef:Best ligt toch tussen 's-Hertogenbosch en Eindhoven? Waarom rijdt die combitrein dan niet eerst naar Rotterdam en dan via Dordrecht, Breda en Tilburg naar Eindhoven??
Ik snap niet waarom het niet gewoon met de trein kan.
Zoals Arthur 2 al zegt, er zal een heleboel onwil bij zitten wat betreft de autoriteiten.Arthur twee schreef:Er zit vast een gezonde dosis onwil bij.
- Ajaciedjuh
Hoppa 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik vind het wel een leuke pot om te kijken.... je hebt bij beide teams bij elke aanval het gevoel dat het zomaar een kans op kan leveren ;) of dat nu (een gebrek aan) kwaliteit is valt te zien bezien. 

Is 1995 echt zolang geleden??
- Ajaciedjuh
Marsman en Vermeer: zoek de overeenkomsten. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh

- Ajaciedjuh
Prima uitslag: beide 2 punten verspeeld. 

Goede vraag. Davidson van Heracles kreeg vanavond wel geel in een soortgelijke situatie.Khraa schreef:Wat is er eigenlijk gebeurd met de regel dat er een gele kaart bij een schwalbe wordt gegeven (zie net Depay).
Tot nu toe valt Maher wel heel vies tegen he. Dat had ik niet verwacht!
Ik dacht inderdaad ook dat Maher een zekerheidje zou zijn. Het is nog vroeg maar je moet tot op heden het TH hier gelijk geven dat Maher te duur was.
Ik dacht inderdaad ook dat Maher een zekerheidje zou zijn. Het is nog vroeg maar je moet tot op heden het TH hier gelijk geven dat Maher te duur was.
Is 1995 echt zolang geleden??
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
De spandoeken op De F-Side en Vak 410 doen vermoeden dat men op eigen gelegenheid Eindhoven gaat opzoeken, komend weekeinde.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Dan is er dus niks mee gebeurd, alleen er was een scheids die de situatie anders. beoordeelde.Jabu schreef:Goede vraag. Davidson van Heracles kreeg vanavond wel geel in een soortgelijke situatie.Khraa schreef:Wat is er eigenlijk gebeurd met de regel dat er een gele kaart bij een schwalbe wordt gegeven (zie net Depay).
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:De spandoeken op De F-Side en Vak 410 doen vermoeden dat men op eigen gelegenheid Eindhoven gaat opzoeken, komend weekeinde.

Ik kijk er naar uit. M'n meissie heeft een nieuwe stereotoren nodig. Van Philips, Sony of van TDK, dat maakt me niet veel uit. Ook hebben Bijenkorf en Miss Etam nog wel wat spulletjes liggen die ik graag mee naar huis neem.
Dat weet je toch wel?
Die euforie was zwaar overdreven. Dit PSV is niet beter dan het PSV van vorig seizoen.
@Rijkaard: Maher is een talent. Niet meer en niet minder. Hij kan voetballen, maar het moet er wel uitkomen. Hij zou de eerste niet zijn
(zeker niet van dat type speler) die stil blijft staan in zijn ontwikkeling.
Het ligt niet alleen aan hem. Met Wijnaldum spelen is niet gemakkelijk. Wijnaldum wil altijd zelf leuke dingen met de bal doen. Maar dan moet Maher meer afdwingen, he?

Die euforie was zwaar overdreven. Dit PSV is niet beter dan het PSV van vorig seizoen.
@Rijkaard: Maher is een talent. Niet meer en niet minder. Hij kan voetballen, maar het moet er wel uitkomen. Hij zou de eerste niet zijn
(zeker niet van dat type speler) die stil blijft staan in zijn ontwikkeling.
Het ligt niet alleen aan hem. Met Wijnaldum spelen is niet gemakkelijk. Wijnaldum wil altijd zelf leuke dingen met de bal doen. Maar dan moet Maher meer afdwingen, he?