Ik mag toch aannemen dat de jongens niet al teveel aan Barcelona lopen te denken tijdens deze wedstrijd en dus gewoon het varkentje in de competitiewedstrijd wassen. Zo niet dan mag Frank de zweep erover gooien!

Moderator: mods
Dat zou zo moeten zijn maar ik reken er maar niet op. Deze generatie zit z'n halve leven al achter de playstation met Barcelona te spelen. Dat ze daar nu tegen mogen spelen is voor velen een natte droom.Cruijff schreef: Ik mag toch aannemen dat de jongens niet al teveel aan Barcelona lopen te denken tijdens deze wedstrijd en dus gewoon het varkentje in de competitiewedstrijd wassen.
Cruijff schreef:Oh ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat uitvak van PEC Zwolle voornamelijk door met hoge stemmen piepende kindertjes zal worden bevolkt.
Opvallend dat Andersen er niet bij is en Sana wel. Jammer.De Jong bij selectie voor duel met PEC
13 september 2013
Siem de Jong maakt deel uit van de selectie voor het duel met PEC Zwolle. De aanvoerder was enkele weken was uitgeschakeld door een klaplong, maar is nu weer fit. Nieuwe aanwinst Lerin Duarte zit voor het eerst bij de groep van 18 man.
Frank de Boer beschikt over een vrijwel fitte spelersgroep. Alleen Joël Veltman is nog niet honderd procent hersteld van zijn knieblessure. Daley Blind en Thulani kampten met klachten aan de lies, maar zijn ook weer fit verklaard voor het duel met de koploper.
Ajax - PEC Zwolle begint zaterdag om 18:45 uur en wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Reinold Wiedemeijer.
Selectie Ajax voor duel met PEC Zwolle:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Bojan Krkic
Nicolai Boilesen
Daley Blind
Tobias Sana
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Ruben Ligeon (19e man)
Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
Mwah, ik hoor en lees toch vrij weinig over het potje van vanavond. Maar Zwolle en PSV zijn met afstand de belangrijkste ontmoetingen van deze week. Als we 6 punten scoren kunnen we de slechte seizoensstart redelijk weg poetsen.Cruijff schreef: Wel is het heel positief dat ik bijna niemand over Barcelona hoor praten, PEC is nu veel belangrijker en zo hoort het.
Voor PSV wel, ja.999 schreef:Pec thuis altijd lastig ...
100% waar.Marillion schreef:Mwah, ik hoor en lees toch vrij weinig over het potje van vanavond. Maar Zwolle en PSV zijn met afstand de belangrijkste ontmoetingen van deze week. Als we 6 punten scoren kunnen we de slechte seizoensstart redelijk weg poetsen.Cruijff schreef: Wel is het heel positief dat ik bijna niemand over Barcelona hoor praten, PEC is nu veel belangrijker en zo hoort het.
Ajax Life @ajaxlife 13 september
Sigthórsson of Hoesen? De Boer liet al ruimte. 'Gelijk interview omdat je basis staat', roept Veltman net naar Hoesen. Dus. #ajapec
Heeft ie toch nog wat gepresteerd!Khraa schreef:Ik heb Hoesen helemaal nog geen knikker zien raken. Bij zijn laatste invalbeurten wist hij het te presteren om nog slechter te presteren dan Sigthorsson.
Cruijff schreef: Het is een vrij ondankbare taak om in het huidige stroef lopende Ajax een invalbeurt van amper een kwartier te geven. Echt, ik geef het je te doen.