Nogmaals: het zijn mensen onder elkaar. En ja, niet iedereen vind elkaar aardig. Ik ga niet in op afzonderlijke gevallen, maar Ribery vind ik maar een overschatte rendementloze pingelaar. Maar der Kaiser zit em de hele tijd veren in z'n reet te steken, dus iedereen gaat het geloven. Ik kan me daarentegen vrij goed voorstellen dat LvG hem een lastige klant vond. Groot ego en wilde eigenlijk toendertijd de transfer naar Real.wimpey schreef:Ribery is Europees voetballer van het jaar, Lahm captain van Duitsland. Ik denk dat LVG niet in hún profiel paste. Hij vloog er niet voor niets al rap uit in München. Met pek en veren.GangstaRiB schreef: Dat zijn misschien spelers die niet in het profiel pasten die LvG voor ogen had.
Je lijkt er niet aan te willen, maar niet iedereen heeft zin om met zich te laten doen wat LVG met hen voor heeft. Sommige mensen willen zichzelf blijven en niet door de grote brainwasher beïnvloed worden.
Ook heeft Van Gaal zijn mislukkingen gekent, dat ontken ik toch niet? Hij is alleen overtuigd van zijn werkwijze en dat heeft hem gemaakt tot de (top)trainer die hij is. Of je het nou met em eens bent of niet. Hij heeft Bayern kampioen gemaakt en hun reputatie gerehabiliteerd in Europa. Bij Barca mocht ie zelfs terugkomen. Dat doen ze niet omdat hij er geen klote van kon.
In de media komt het over alsof hij mensen wil brainwashen, echter... als ik kijk hoe actieve spelers en ex-toppers over hem spreken kan ik niet anders concluderen dat ze weinig problemen met hem hebben. Ze zullen niet op de koffie langskomen, maar dat hoeft ook niet. Dat is het beeld dat de gemiddelde supporter/voetballiefhebber wil hebben: "kan ik me identificeren met die persoon". Zo redeneert de media ook. Daar heeft LvG gewoon dikke schijt aan.