Thijs Slegers sprak vanmiddag nog de verwachting uit dat Toivonen zou vertrekken.

Moderator: mods
Ze waren het ook al niet eens over Labyad. Geen gezonde situatie dat dat naar buiten komt.Yopi schreef:Waarom niet? Dan kost hij haast niets meer. Raiola lacht zich dood.
Het lijkt erop dat trainer en TD het niet eens zijn. Cocu wil Toivonen erbij houden, Brands wil hem terugzetten naar Jong PSV. Armpje drukken.
London calling...Yopi schreef:Toivonen komt trouwens gewoon weer bij de A-selectie, lees ik op PN. Daar sta je dan met je stoere verhalen.
Bijzonder. Moet hij weg bij PSV of heeft Vitesse hem verleid met een bak(je) geld?Yopi schreef:Tristan Berghuis terug naar Vitesse. Werd met veel tamtam gehaald.
thijsslegers @thijsslegers 40m
en omdat hij ook nog eens privé niet lekker in zn vel zat, 17-jarige alleen op een appartementje, wilde hij vertrekken. PSV stemde in
Berghuis speelde weinig (keuze trainer) en mocht niet meedoen aan de POP-trainingen met de toptalenten. Dat was hem blijkbaar toegezegd
Nog even over Tristan #Berghuis en zijn ontbonden contract. Berghuis was niet happy bij #PSV. Hij vond dat afspraken niet werden nagekomen
"In Januari breng ik je naar een deelwijk van London. We drukken de prijs die Fulham psv betaalt, daardoor stijgt de management fee die jij, ik en Martin onder elkaar verdelen. Plus dat je dan ook nog een leuk tekengeld krijgt."Yopi schreef:Wat zou jij Toivonen opdragen te zeggen als je Mino Raiola was? Juist...
Kan misschien naar AS Roma?Yopi schreef:Zou er een club zijn die Zanka wil hebben?
Hoe lang loopt zijn contract nog?Yopi schreef:Daar zijn ze wel gek maar niet zo gek.
Beste kans is nog hem te verhuren aan een Deense club, in de hoop dat hij opkrabbelt. Zoals Marillion aangeeft, het salaris dat Zanka bij PSV heeft krijgt hij nergens (meer), dus zal hij daar wel aan vasthouden.