Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Wat is er geworden van .... (deel II)
Dat heb je met die Stenen, die wil nog weleens door elkaar halen.
YNWA
Zeegelaar op proef bij blackburn
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Leuk voor Marvin! 
Die dreigden we sinds het wegzakken bij Espanyol flink uit het oog te verliezen!

Die dreigden we sinds het wegzakken bij Espanyol flink uit het oog te verliezen!
- Jinne
- Site Admin
In de Championship is ie wel in beeld dan?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Ex- Ajacied Sangoy!
Apollon Limassol heeft met 2-0 van OGC Nice gewonnen. De Franse club speelde zonder Luigi Bruins, voormalig Ajacied Dario Cvitanich speelde wel een half uur mee. Hij kon echter geen verandering in de score brengen. Gaston Sangoy was namens de Cyprioten twee keer trefzeker.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dat was toch degene die het heupschot aan Babel heeft geleerd?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
JaKhraa schreef:Dat was toch degene die het heupschot aan Babel heeft geleerd?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Suarez naar Barcelona!!!
Okee, Denis Suarez..
Okee, Denis Suarez..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dario Cvitanich wordt gelinkt met een move naar Roma. 

Nee, zeg! Ze leren het daar nooit. 
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivi ... ID=AR_RS_4
Dramatisch verhaal.

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivi ... ID=AR_RS_4
Dramatisch verhaal.
- Ajaciedjuh
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Adios-Toby-Alderweireld.htm
Succes Toby en bedankt voor jouw bijdrage aan de successen van de laatste jaren.

Wat een afstandschoten.
Succes Toby en bedankt voor jouw bijdrage aan de successen van de laatste jaren.

Wat een afstandschoten.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik ga ´m wel missen, leuke kerel. Mooiste moment: de 0-1 uit bij ADO.
Toen vloog ik echt door het plafond heen, schitterend.
Toen vloog ik echt door het plafond heen, schitterend.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Parool/AS
'Vreemd om Ajax tegen Groningen te zien spelen'
Door DvandenBos1990, 7 september 2013 11:32, 431 views, Bron: Parool
Een bewogen week voor Christian Eriksen. De Deen tekende een contract bij Tottenham Hotspur en sloot zich daarna aan bij het Deense nationale elftal, waarmee hij het moet opnemen tegen Malta en Armenië. 'Het afscheid bij Ajax was bijzonder emotioneel', blikt hij terug met het Parool.
Afgelopen zondag speelde Ajax voor het eerst zonder Eriksen. Voor Ajax wennen, maar zeker ook voor de Deen. 'Ik kwam net terug uit Londen, waar ik een medische keuring onderging en een vijfjarig contract heb getekend. Ik was tijdens de wedstrijd in Amsterdam. Ik heb Ajax op tv gekeken, een beetje apart natuurlijk.'
Teveel terugkijken moet Eriksen ook niet doen. Een moordende concurrentie wacht hem bij Spurs. Ook die wedstrijd heeft hij bekeken. 'Ja, ook op tv. De Spurs speelden ook op zondagmiddag, maar later dan Ajax. Ik moet, behalve Jan Vertonghen, alle nieuwe teamgenoten nog leren kennen, want we zijn nu bezig met het nationale team.'
Een basisplek wordt Eriksen niet in de schoot geworpen. 'Het wordt moeilijker bij de Spurs, maar dat is wat ik ook wilde. Ik zal moeten wennen. Misschien speel ik meteen, misschien ook niet. Maar ik kijk er erg naar uit.'
Het Parool legde Eriksen de vraag voor waarom hij Spurs heeft verkozen boven Zenit Sint-Petersburg. 'De Premier League, het feit dat het een grote club is die wil spelen om het kampioenschap, het goede gevoel dat trainer André Villas-Boas me gaf, het combinatievoetbal dat de Spurs spelen. En dat allemaal samen.' In dit elftal hoopt Eriksen belangrijk te worden. 'Ze hebben mij gehaald voor mijn creativiteit, voor het offensieve middelveld.'
Ook het afscheid van Eriksen komt aan bod. 'Dat was mooi, bijzonder, emotioneel ook, maar dat is normaal na vierenhalf jaar. Het was een prachtige tijd.' Aan valse beloften over een terugkeer bij Ajax, wil Eriksen zich niet wagen. 'Als er tijd is om een wedstrijd te zien zeker, misschien wel met Jan samen. Een terugkeer als voetballer is moeilijk te voorspellen." Desondanks koestert hij warme herinneringen, met als hoogtepunt:
"Ik heb er drie. Drie titels."
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Sulejmani speelde gisteravond met Servië een interland tegen Kroatië en zag Simunic langsvliegen.......... Was het een rode kaart? 

Erger nog... wat doet die zweetplek op het shirt van Sulejmani?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Zelfs te lui om even goed door te rollen!
Het gaat ondertussen lekker met Aras. Prima Corner!
Nil volentibus arduum
Jabu schreef:Sulejmani speelde gisteravond met Servië een interland tegen Kroatië en zag Simunic langsvliegen.......... Was het een rode kaart?
Simunic dacht zeker dat het weer oorlog is.

Heeft Sulejmani bij Benfica een basisplaats? Nee, zeker? Apart dat hij altijd wordt opgeroepen voor de nationale ploeg.
Hoe zou het met onze vriend Ouasim Bouy gaan? Is hij al doorgebroken bij Juventus?

Eriksen speelde zijn eerste wedstrijd voor Tottenham.
Assist en Voorassist. Nam alle vrije trappen en corners... de Analisten en supporters zijn Lyrisch!
http://www.theguardian.com/football/201 ... ier-league
Assist en Voorassist. Nam alle vrije trappen en corners... de Analisten en supporters zijn Lyrisch!
http://www.theguardian.com/football/201 ... ier-league
Ik roep het al jaren, Ajax spelers zijn technisch en tactisch zoveel beter onderlegd dan de doorsnee pannenkoek in de Engelse competitie. Wanneer wij nog met Jantje Vertonghen tegen de Spurs hadden mogen spelen, dan hadden we ze echt kapot gemaakt. 3-1, 4-1, zo'n soort uitslag.
Dit sterkt me helaas wel in het onderbuikgevoel dat ik had dat 12 of 13 miljoen gewoon een te laag bedrag is voor deze transfer.
Dit sterkt me helaas wel in het onderbuikgevoel dat ik had dat 12 of 13 miljoen gewoon een te laag bedrag is voor deze transfer.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Allemaal mooi en aardig natuurlijk. Maar hoe zou het met Mark Verkuyl gaan?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Het zou me niets verbazen als hij met Ton Blanker in louche zaakjes verzeild geraakt is!
I think I lost my fucking headache
Eriksen wel. Sana e.c. niet. Eriksen was met afstand de beste in NL. Al wird hij op AT vooral bekritiseerd. Dat hij top-PL aan kann is geen verrassing, die jongen is zo begaafd.Cruijff schreef:Ik roep het al jaren, Ajax spelers zijn technisch en tactisch zoveel beter onderlegd dan de doorsnee pannenkoek in de Engelse competitie.
Gelukkig heeft Marc Netto een mooie deal gemaakt. Want Duarte is bijna net zo begaafd. Geef die jongen een eerlijke kans en dan komen we over een paar maanden (of na Barcelona-Ajax) wel weer terug op mijn woorden.
Mounir El Hamdaoui heeft een hattrick gemaakt voor Malaga, niet slecht.