Overkomt oude mannen wel vaker dat ze op een gegeven moment 10, of soms zelfs wel 15 centimeter krimpen.Yopi schreef:Wat was hij klein.Zuidema schreef:Leuk trouwens om gisteravond Rijvers weer eens te zien. Krasse ouwe baas inmiddels, 87 jaar oud. Ik heb hem vaak vervloekt omdat ie mijn grote liefde zo dwars kon zitten, maar ere wie ere toekomt: hij heeft indertijd een geweldig stuk werk verricht in Eindhoven. Daar heeft Psv heel veel aan te danken. Voor de jongeren onder ons: je mag wel stellen dat hij van Psv in de jaren 70 een structurele topclub heeft gemaakt.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Rijvers is altijd klein geweest. 1.65. Dat is tegenwoordig zelfs voor een vrouw klein.Cruijff schreef:Overkomt oude mannen wel vaker dat ze op een gegeven moment 10, of soms zelfs wel 15 centimeter krimpen.Yopi schreef:Wat was hij klein.Zuidema schreef:Leuk trouwens om gisteravond Rijvers weer eens te zien. Krasse ouwe baas inmiddels, 87 jaar oud. Ik heb hem vaak vervloekt omdat ie mijn grote liefde zo dwars kon zitten, maar ere wie ere toekomt: hij heeft indertijd een geweldig stuk werk verricht in Eindhoven. Daar heeft Psv heel veel aan te danken. Voor de jongeren onder ons: je mag wel stellen dat hij van Psv in de jaren 70 een structurele topclub heeft gemaakt.
Als Guus Meeuwis de uitblinker in het stadion was, dan weet je wel hoe laat het is.wimpey schreef:Fris en fruitig al 4 op rij niet gewonnen.Yopi schreef: Wat speelde PSV gisteravond weer fris en fruitig, trouwens.![]()
Dat feestje na die 0-0 zal me een Happening geweest zijn. Dan worden Brabantse nachten idd lang.
Wat mij betreft is hij welkom ja.
Sportief en financieel kan de komst van Labyad positief zijn, dus ik heb geen moeite met zijn komst.
De reden van zijn vertrek vond ik altijd begrijpelijk, de manier waarop hij vertrok was echter verre van netjes en vrij bedroevend van zijn kant.
Maar hij heeft ondertussen zijn excuses gemaakt naar Brands en die heeft dat geaccepteerd. Als hij daarna ook nog zijn excuses maakt richting de supporters, dan zal de meerderheid er geen/minder problemen mee hebben.
Hij is en blijft een groot talent en een goede middenvelder, die ook nog op de vleugels uit de voeten kan.
Sportief en financieel kan de komst van Labyad positief zijn, dus ik heb geen moeite met zijn komst.
De reden van zijn vertrek vond ik altijd begrijpelijk, de manier waarop hij vertrok was echter verre van netjes en vrij bedroevend van zijn kant.
Maar hij heeft ondertussen zijn excuses gemaakt naar Brands en die heeft dat geaccepteerd. Als hij daarna ook nog zijn excuses maakt richting de supporters, dan zal de meerderheid er geen/minder problemen mee hebben.
Hij is en blijft een groot talent en een goede middenvelder, die ook nog op de vleugels uit de voeten kan.
Zeker. Zou ook voor Ajax een goede zijn. Hij lijkt me als mens niet de snuggerste / stabielste trouwens... Potentiele splijtzwam.Baseman schreef: Hij is en blijft een groot talent en een goede middenvelder, die ook nog op de vleugels uit de voeten kan.
Dit soort opportunisme doet het ook onder Ajacieden op AT goed. Je bent hier op je plaats.generaal schreef:Hopelijk haalt Brands Boulahrouz (rechtsback) en Bakkal (in plaats van Maher/Wijnaldum) op. Tijd voor wat body in het elftal.

Klopt, al helpt het wel dat hij gebroken heeft met zaakwaarnemer Veerman en dat zijn vader inmiddels heeft ingezien dat alleen geld niet zaligmakend is.wimpey schreef:Hij lijkt me als mens niet de snuggerste / stabielste trouwens... Potentiele splijtzwam.
Ik mag toch hopen dat hij zijn lesje ondertussen heeft geleerd.
Bij de supporters, bedoelde ik.Baseman schreef:Wie bij PSV jubelde er en was verdwenen van de aarde?
De media zijn veel te positief na een paar goede wedstrijden en jij neemt dat om een of andere onbegrijpelijke reden iedereen bij PSV kwalijk
Ik neem niemand bij PSV iets kwalijk. Cocu weet heus wel dat hij geen wonderteam heeft.
Als Labyad zo'n fantastische speler is, waarom heeft geen enkele andere buitenlandse club zich dan voor hem gemeld? Dat mannetje is een rat van de ergste orde, die sec door opportunisme wordt gedreven. Dan zie ik nog liever Bakkal terugkeren op het oude nest.
Zo denkt de 'concïerge' er blijkbaar ook over.
Die jongen is een Utrechts straatschoffie, verwacht geen parlementair taalgebruik van hem. Ik kon me destijds wel voorstellen dat hij getergd was, want hij is behoorlijk zwart gemaakt door de mensen van PSV. Natuurlijk hadden Brands c.s. de pest in dat Labyad gratis de deur uit liep, maar ja, dan hadden ze maar geen contract moeten afsluiten met een rechtsongeldige optie erin.

Die jongen is een Utrechts straatschoffie, verwacht geen parlementair taalgebruik van hem. Ik kon me destijds wel voorstellen dat hij getergd was, want hij is behoorlijk zwart gemaakt door de mensen van PSV. Natuurlijk hadden Brands c.s. de pest in dat Labyad gratis de deur uit liep, maar ja, dan hadden ze maar geen contract moeten afsluiten met een rechtsongeldige optie erin.
Allemaal tot je dienst, maar dan heeft dat geteisem dus niets meer in Eindhoven te zoeken. Als Ajax slim is, blijft ze ook af van een dienstverband met Zakaria voor hun moers Labyad. Potentieel zit er best veel voetbal in hem, maar mentaal zitten er net iets te veel krassen op.
Dus omdat Labyad heeft aangegeven terug te willen naar PSV en eventueel Ajax is geen enkele andere buitenlandse club in hem geïnteresseerd?generaal schreef:Als Labyad zo'n fantastische speler is, waarom heeft geen enkele andere buitenlandse club zich dan voor hem gemeld?
En wie noemt Labyad een fantastische speler?
Je bedoelt die speler die zuipen en roken belangrijker vond dan goed spelen?Dan zie ik nog liever Bakkal terugkeren op het oude nest.
Behalve in zijn laatste contractjaar, dan deed hij iedere keer een beetje moeite zodat hij een nieuw contract af kon dwingen.
Mentaal veel sterker dan Labyad ja

Hahaha, wat moet jij de Eredivisie een verschrikking vinden...bijna allemaal niet zo bijzondere aardige voetballertjesYopi schreef:Ik vond hem niet zo bijzonder. Aardig voetballertje maar geen buitencategorie.

Zoals ie indirect schrijft: dat weet je en als je dat niet trekt kun je beter niet kijken.Yopi schreef:Dat klopt toch ook? Hoeveel spelers van de buitencategorie lopen er in Nederland rond? Zeg het maar, wie zou jij als zodanig omschrijven?
Interessanter is dan ook de vraag welke spelers buitencategorie zouden kunnen worden. Evt.
Tja, helaas moet ik het slechte niveau van de Eredivisie op de koop toe nemen, ik ben nu eenmaal supporter van Ajax.
Zou Labyad buitencategorie kunnen worden, Willem? Daar heb ik mijn twijfels over, eerlijk gezegd. Spelers lijken hier al snel bijzonder juist door het matige niveau (vooral in verdedigend opzicht) van onze competitie. Het zegt wel iets dat die jongen daar in het tweede loopt.

Zou Labyad buitencategorie kunnen worden, Willem? Daar heb ik mijn twijfels over, eerlijk gezegd. Spelers lijken hier al snel bijzonder juist door het matige niveau (vooral in verdedigend opzicht) van onze competitie. Het zegt wel iets dat die jongen daar in het tweede loopt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Overigens heb ik PSV-Cambuur met open mond zitten kijken. Maher was zo verschrikkelijk slecht. Niveau Vijfde Klasse onderbond. Cocu moet z'n middenveld anders neerzetten, want anders wordt Maher een grote flop.
Lijkt mij ook. Als het zo'n geweldenaar was zouden ze hem toch wel opstellen zeker? Ze betalen hem niet voor niets een dik salaris.Yopi schreef:Tja, helaas moet ik het slechte niveau van de Eredivisie op de koop toe nemen, ik ben nu eenmaal supporter van Ajax.![]()
Nil volentibus arduum