Jabu schreef:Het niet CL spelende Spurs wil zijn talenten bij voorkeur verhuren aan een CL spelende club.... zou goed zijn voor Eriksen zijn ontwikkeling

Moderator: mods
Jabu schreef:Het niet CL spelende Spurs wil zijn talenten bij voorkeur verhuren aan een CL spelende club.... zou goed zijn voor Eriksen zijn ontwikkeling
Ajaciedjuh schreef:Vandaag gaat het gebeuren, Ajacieden!![]()
Overmars: 'Vandaag hopelijk duidelijkheid'
Door Sam van Raalte, 31 augustus 2013 08:42, 651 views, Bron: AD
SNEL HANDELEN - Ajax verkocht vrijdag zowel Christian Eriksen als Toby Alderweireld en dus is de club op zoek naar versterkingen. Met name voor op het middenveld en de vleugels wordt er nog naar spelers gezocht.
'Er zijn meerdere opties', liet directeur voetbalzaken Marc Overmars zaterdagochtend weten aan het AD. 'Zaterdag (vandaag, red.) hopen we op meer duidelijkheid.'
Lerin Duarte geldt nog altijd als één van de belangrijkste doelwitten van Ajax. De middenvelder van Heracles Almelo heeft aangegeven graag naar Ajax te willen verkassen.
Goede zaak in mijn ogen.Ajaciedjuh schreef:@simonzwartkruis: Door de naam van #Labyad kan een streep als eventuele Ajax-aankoop, is geen optie, bevestigt Overmars #Ajax
Arthur schreef:Als we hem hadden kunnen open had ik hem er graag bij gehad, maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Ligt aan de deal: als je gewoon 100% transferrechten over kunt nemen, dan is het een 'normale' deal.Yopi schreef:Arthur schreef:Als we hem hadden kunnen open had ik hem er graag bij gehad, maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Dan krijg je Doyen erbij, dus nee, bedankt.
Hopelijk niet Elia!
Vandaar dat Ajax nu al aan het potten isToppie schreef:De vis vijver is aardig leeg, er komt te weinig goeie aanwas door die het verschil kunnen maken. Uiteindelijk moet je toch meer geld gaan neertellen, om aan de top te blijven. Geen Cl een paar jaar en je kan weer opnieuw beginnen
Vis dan in een andere vijver, jeugdspelers halen we uit Denemarken, IJsland, Tsjechië, we hebben scouts voor midden-Europa (of is Schilcher vertrokken) en iemand van Go Ahead is toch scout voor Ajax geworden?Toppie schreef:De vis vijver is aardig leeg, er komt te weinig goeie aanwas door die het verschil kunnen maken. Uiteindelijk moet je toch meer geld gaan neertellen, om aan de top te blijven. Geen Cl een paar jaar en je kan weer opnieuw beginnen
http://www.sport1.nl/nieuws/46174-ulder ... -slag.htmlUlderink gaat zich vooral concentreren op Belgische talenten. Hij zal ook regelmatig wedstrijden in Frankrijk bezoeken. Ulderink is een goede bekende van Marc Overmars, de huidige directeur voetbalzaken van Ajax. Ze werkten samen bij Go Ahead Eagles, waar Ulderink hoofdtrainer was en Overmars technisch directeur.
http://www.twentesport.com/voetbal/alfr ... -van-ajax/ENSCHEDE – Alfred Nijhuis (foto) gaat scouten voor Ajax. De Enschedese oud-profvoetballer neemt voor de landskampioen Duitsland voor zijn rekening. Na enkele gesprekken met technisch-directeur Marc Overmars kwam hij tot overeenstemming met de Amsterdamse club.