wimpey schreef:en Vermeer bij Corners.![]()

Moderator: mods
Bojan ziet het gewoon niet. Dan houdt het op.Ajaciedjuh schreef:Serero vond ik ook een positieve uitzondering. Bojan was dreigend, maar als je zo egoïstisch bent, dan ga maar een aantal wedstrijden banken.
Zonder Toby, Eriksen, Siem mis je een pak aan jarenlange automatismen. Dat vergt effe tijd om er nieuw in te beuken. In de tussentijd moet je dit soort potjes winnen. Dan helpt egotripperij van Bojan en herhaaldelijk geknoei van Vermeer bij standaards niet...InnerHarbour schreef:Zoals elk jaar moet ik weer roepen: Het is nog geen Kerst heren, daarna komen we pas op stoom!
Schöne was m.i. Ajax' beste vandaag. Met Moisander.999 schreef: En zo'n Schöne, Sana en vul er zelf nog maar een paar in horen gewoon niet thuis in AJAX ..
Maar mist inzicht. Wanneer open draaien, wanneer diep gaan, wanneer in de bal komen. Die jongen doet maar wat.Yopi schreef: Serrero was in elk geval energiek.
mattie schreef:Ik kan er nog geen eens boos om worden..
Dit is wat Ajax wilt.. veel geld op de bank en jeugd
en middelmaat op het veld.
Dank je wel Ajax
Drie titels zijn gauw vergeten hoor..
Sana+Bojan+Schone+Sighterson
Zijn er maar een paar..
Vermeer noem ik nog geen eens
Moisander herstelde zich de tweede helft. De eerste was zeer slecht. Verkeerde lange ballen en inspeelpasses. Hij wilde mijn inziens teveel 'de leider' zijn.wimpey schreef:Schöne was m.i. Ajax' beste vandaag. Met Moisander.999 schreef: En zo'n Schöne, Sana en vul er zelf nog maar een paar in horen gewoon niet thuis in AJAX ..
Het gepingel van Bojan is het vleesgeworden uit tenue van Ajax dit jaar. Hoeveel competitie wedstrijden hebben we er inmiddels mee gewonnen, zelfs als je jong Ajax meerekent? Eentje? En als beloning mag de bedenker, Van der Aat, de ledenraad in. Volgende wordt vast Marc Overmars vanwege zijn verkooptalent.Cruijff schreef:De 1-1 was een straf voor het gepingel van Bojan.
Wat heb je daaraan als hij zich de hele tijd zich met de opbouw wilt/moet bemoeien? Doet echt ontzettend veel pijn aan mijn ogen. Ik zeg het nog maar een keer, maar in mijn ogen is de grootste zwakte punt de '6' positie. Fischer hervindt zijn vorm snel weer, en op het middenveld komt De Jong ook weer terug. Ik mag toch ook hopen dat De Boer van zijn fouten leert en minder krampachtig vasthoudt aan Sigthorsson in de spits. Niet dat Hoesen de pannen van het dak speelt, maar je ziet in alles dat hij veel en veel beter bij het spel past dan Kolbeinn, die dat eigenlijk to-taal niet doet. En Hoesen telkens om invalbeurtjes van 5-10 minuten afrekenen slaat ook nergens op. Ik ben ervan overtuigd dat het allemaal soepeler gaat lopen als Hoesen een beetje in zijn ritme komt in de spits. Een grote afmaker zal hij wel niet zijn, maar als alles net iets soepeler gaat lopen heb je nog altijd andere jongens (Fischer, Siem, Schone) die voor goals kunnen zorgen.Yopi schreef:...Poulsen in defensief opzicht ook.
Vond ik niet hoor. Was niet altijd gelukkig in zijn acties, maar dat hoort ook bij zijn spel. Deed ook een paar dingen goed, en was meteen dreigend met zijn snelle handelen en korte combinatie spel. Werkte ook hard.Yopi schreef:
Fischer viel beroerd in. Waar hij mee bezig was?
Ik las ergens dat Bojan betrokken was bij 5 vd 11 doelpunten.Bert schreef:Laten we het op een vlaag van verstandsverbijstering van De Boer houden. Maar goed, hij koos ook voor Bojan omdat Fischer 'niet vrij in zijn hoofd is'. Mij was nog niet opgevallen dat Bojan een hoofd heeft, maar hij heeft er een hoor. En hij is niet 'vrij'. *Ahum* understatement *ahum*.
Thijs schreef:Ik vond Boilesen eigenlijk wel goed vandaag, maar ik heb wel vaker het gevoel dat ik dingen heel anders zie dan de meesten...haha.