Geen idee Ray, geen bewussie... zit jij er soms achter?Raymon schreef:Blijf jij nou dubbel posten, Dubbel?

Moderator: mods
Je kunt handen schudden met Syl. Zij zei voor de wedstrijd ook al dat het een gelijkspelletje zou worden, vandaar de champagne.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik wil verder niet lullig doen, maar al op 28 augustus schreef ik een 3 in de AT toto voor deze wedstrijd! Ben ik nu officieel een kenner?
Maar die ruimtes lagen er ook al tegen Milan, Zulte, NEC, Heracles. Het valt mij de hele tijd al op: PSV laat heel veel ruimte tussen de linies. Het verschil is dat PSV eerst met heel veel inzet en heen en weer vliegen een en ander nog kon inperken. Tegen Milan lukte dat uiteraard niet, daar is Milan te goed voor, en nu begint PSV ook al tegen laagvliegers in de problemen te komen.Zuidema schreef:Het was te verwachten dat Psv wisselvallig zou spelen en tegen zeperds zou aanlopen, maar dit zijn wel heel erg veel pieken en dalen in korte tijd, vooral met die midweekse wedstrijden. Erg grillig en kwetsbaar allemaal. Het aanvalsspel kan zeker heel erg leuk zijn, maar als Psv niet in balbezit is, ligt de boel al wedstrijdenlang flink open bij ze. Zelfs Cambuur kon naar hartelust oversteken en bijna profiteren. Nie goe nie.
Voor de tweede opeenvolgende keer won PSV niet in de competitie. Zaterdag werd het, nota bene in de jubileumwedstrijd, tegen Cambuur 0-0.
"We waren veel te slordig", zei Georginio Wijnaldum. "De passing was veel minder dan in voorgaande wedstrijden. Daardoor liep het niet en kreeg Cambuur door ons balverlies de kans te counteren."
Dat had niet mogen gebeuren, aldus de aanvoerder. "PSV behoort gewoon van Cambuur te winnen, zo simpel is het. Dat we midweeks tegen AC Milan op Europees niveau hebben gespeeld is geen excuus. We weten nu eenmaal dat we bij deze club veel wedstrijden moeten spelen. Dat hoor er bij."
.Jöhnk schreef:
Maar die ruimtes lagen er ook al tegen Milan, Zulte, NEC, Heracles.
Klopt. Ik ben benieuwd hoe Cocu dat gaat oplossen. Hoe hou je dat aanvalsspel vast en bouw je toch veel meer grip en controle in?Kan PSV niet dezelfde intensiteit als in de eerste wedstrijden opbrengen, dan ontstaat het probleem dat de tegenstander zich steeds, onder de druk uit, naar de overkant kan voetballen. Dat is slopend, en je hebt geen enkele controle over de wedstrijd.
Eerst zien, dan geloven. Maar het zou natuurlijk wel lekker zijn na al die optaters de afgelopen weken. Hebben we inderdaad weer eens reden om te lachen.banjavi schreef: Ik lach ne dood als Duarte de sterren van de hemel gaat spelen bij Ajax.
Zuidema schreef:Eerst zien, dan geloven. Maar het zou natuurlijk wel lekker zijn na al die optaters de afgelopen weken. Hebben we inderdaad weer eens reden om te lachen.banjavi schreef: Ik lach ne dood als Duarte de sterren van de hemel gaat spelen bij Ajax.
Wat was hij klein.Zuidema schreef:Leuk trouwens om gisteravond Rijvers weer eens te zien. Krasse ouwe baas inmiddels, 87 jaar oud. Ik heb hem vaak vervloekt omdat ie mijn grote liefde zo dwars kon zitten, maar ere wie ere toekomt: hij heeft indertijd een geweldig stuk werk verricht in Eindhoven. Daar heeft Psv heel veel aan te danken. Voor de jongeren onder ons: je mag wel stellen dat hij van Psv in de jaren 70 een structurele topclub heeft gemaakt.