AZ
Moderator: mods
Re: AZ
Alleen PSV dus als nl club in de EL
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Jinne
- Site Admin
Wat deed Henriksen? Weinig snugger na een al gewonnen heenwedstrijd.Benji schreef:AZ na 2 minuten al verder met 10 man.Peter schreef:Ze doen 't overigens wel weer goed. 0-1 zie ik. Atromitos? Ik denk zelfs dat Scherrer er nog nooit van had gehoord.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
En nu? AZ eruit?
Nou Fifa... Succes met je geslissing...
Denk dat er niet overgespeeld gaat worden.
Denk dat er niet overgespeeld gaat worden.
Serieus?Jöhnk schreef:Blijkbaar wordt er morgenochtend om 11 uur doorgespeeld. Dan is verbeek al vijf uur wakker.
Ik zie het op nos TT.
Waar gaan ze dat spelen dan?
Waar gaan ze dat spelen dan?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hij kreegt geel (terecht), waarna de geraakte speler een gaatje in zijn sok laat zien en de scheids besluit om toch maar rood te geven...in de 2e minuut.
Waarbij de (gemiste) penalty voor de Grieken ook al een cadeautje van de scheids was.
Echt te belachelijk voor woorden.
Waarbij de (gemiste) penalty voor de Grieken ook al een cadeautje van de scheids was.
- Jinne
- Site Admin
'Kijk scheids. Hier een gat in mijn sok bij mijn hiel en ook nog eentje bij mijn grote teen. Zonder zware overtreding zou dat echt nooit gebeurd zijn!'Baseman schreef:Hij kreegt geel (terecht), waarna de geraakte speler een gaatje in zijn sok laat zien en de scheids besluit om toch maar rood te geven...in de 2e minuut.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Hakken over de sloot voor AZ, die Grieken schoten van minder dan 5 meter afstand nog snoeihard op de paal bij een 0-2 tussenstand.
Toch wel terecht dat ze door zijn, met 11 tegen 11 hadden ze dit potje wellicht fluitend gewonnen. Die rode kaart sloeg werkelijk nergens op, de penalty die hun tegenstander kreeg was ook onzin. Afglijden naar niveau België vind ik een voorbarige conclusie, waarom zou AZ niet gewoon wederom een goed EL seizoen gaan draaien?
Toch wel terecht dat ze door zijn, met 11 tegen 11 hadden ze dit potje wellicht fluitend gewonnen. Die rode kaart sloeg werkelijk nergens op, de penalty die hun tegenstander kreeg was ook onzin. Afglijden naar niveau België vind ik een voorbarige conclusie, waarom zou AZ niet gewoon wederom een goed EL seizoen gaan draaien?
Het had dus niet veel gescheeld of na de voorronde waren alleen Ajax en PSV nog over. We maken als Nederland wel echt een slechte beurt dit seizoen zeg.
Leuk dat ze het net hebben gered in ieder geval. Gun ik AZ wel. En wellicht kunnen ze inderdaad een aardige poule spelen als het team straks wat beter is ingespeeld. Als je wat geluk hebt met de loting is er best iets mogelijk.
Leuk dat ze het net hebben gered in ieder geval. Gun ik AZ wel. En wellicht kunnen ze inderdaad een aardige poule spelen als het team straks wat beter is ingespeeld. Als je wat geluk hebt met de loting is er best iets mogelijk.
Nil volentibus arduum