PSV
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: PSV
www.omroepbrabant.nlWilly en René trots op PSV: ‘Niet weggespeeld’
EINDHOVEN - Van tevoren hadden Willy en René van de Kerkhof veel vertrouwen in een goede afloop voor PSV in Milaan. Het liep anders: Milan plaatste zich door een 3-0 overwinning voor het hoofdtoernooi van de Champions League. Toch vinden de broers dat PSV zich absoluut niet hoeft te schamen voor de prestatie in stadion San Siro. "En als Wijnaldum die kans net na rust maakt, hadden we het nog moeten zien."
Over twee wedstrijden toonde Milan zich duidelijk als de meest effectieven ploeg van de twee. "Toch moet ik PSV een compliment maken", zegt Willy. "en als we net na rust hadden gescoord was je in een flow gekomen en had Milan zich achter de oren moeten krabben."
Vooral de directe tegenstander van Balotelli moet de toorn van de broers ondergaan. "Willems vond ik zwak in de achterhoede. Die probeerde een persoonlijke vete uit te vechten met Balotelli." René onderschrijft de woorden van zijn broer. "Al met al niet slecht gespeeld maar Milan was over de twee wedstrijden toch wel beter."
PSV gaat ervoor in de Europa League
Voor de Eindhovenaren resteert nu de Europa League. Voor dit toernooi zal PSV zich volgens de Van de Kerkhofs zeker meer inspannen dan vorig jaar. "PSV zit dicht tegen de Champions League aan. Het is voor alle spelers geweldig om goed te presteren in de Europa League. Ik geloof dat ze het met beide handen zullen aangrijpen om daarin zo ver mogelijk te komen."
De gebroeders houden staande dat PSV in de toekomst ook internationaal hoge ogen kan gaan gooien met dit team . "Als PSV in de komende tijd de wedstrijden in de Europa League speelt dan is er een leerproces", vindt René. "Gewoon proberen zo ver mogelijk te komen laten zien waartoe ze in staat zijn."
'100-jarig bestaan wordt feestje!'
Ondanks de teleurstelling in Milaan resteert er aan het einde van de week nog wel een feestje. Zaterdag komt Cambuur op bezoek op de dag dat PSV het 100-jarig bestaan viert. Het wordt een mooie avond, verwacht Willy. "Met alle supporters en oud-spelers maken we er een geweldige happening van. Als Cambuur meehelpt wordt het misschien wel 10-0." Bij die voorspelling was de knipoog echter bijna zichtbaar door de telefoonlijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Top marketing 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Jinne
- Site Admin
Communicatie/marketing Philip zi.t sowieso in Amsterdam. Ik hoop op een grap,maar ik denk dat het vrouwengehalte op de afdeling waarschijnlijk gewoon vrij hoog is.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Dit zou wel eens heel snel kunnen gaan.
Mijn theorie: Sporting is leeggezogen, dus Doyen zoekt een nieuw filiaal. Dit filiaal is PSV. Doyen wil Labyad bij PSV stallen. Brands wil dit eigenlijk niet, hij voelt zich zwaar belazerd door Labyad. Compromis: Thijs Slegers wordt ingehuurd en Labyad gaat publiekelijk door het stof. Deal morgen rond?
Mijn theorie: Sporting is leeggezogen, dus Doyen zoekt een nieuw filiaal. Dit filiaal is PSV. Doyen wil Labyad bij PSV stallen. Brands wil dit eigenlijk niet, hij voelt zich zwaar belazerd door Labyad. Compromis: Thijs Slegers wordt ingehuurd en Labyad gaat publiekelijk door het stof. Deal morgen rond?
Zou best kunnen.
Hij biedt niet voor niets zijn excuses aan.
PSV heeft Labyad niet nodig, zou je denken.
Mogelijke tegenstanders van PSV zijn bekend.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/31 ... ate%5D.php
Zitten een paar leuke teams uit Rusland bij.

Hij biedt niet voor niets zijn excuses aan.
PSV heeft Labyad niet nodig, zou je denken.
Mogelijke tegenstanders van PSV zijn bekend.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/31 ... ate%5D.php
Zitten een paar leuke teams uit Rusland bij.

Ze zullen bij psv geen behoefte hebben aan een nieuwe splijtzwam, nadat ze net een woud vol splijtzwammen gedumpt hebben. Lijkt me.generaal schreef:Ik denk dat Thijsje zich door Labyad voor het karretje liet spannen voor een media-offensiefje. Brands is niet gek.
Goede speler, kutmentaliteit. Dan redt je het dus niet. Ik hoop dus ook maar dat het TH van Ajax de paniekknop niet vindt en deze speler links laat liggen.
- Ajaciedjuh
Ik geloof niet dat je daar bang voor hoeft te zijn met FdB aan het roer.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat zou allemaal ook wel heel opportunistisch zijn. Waar zouden ze hem bovendien moeten opstellen. Ze hebben zijn positie toch ook al ingevuld? Overigens ben ik benieuwd of hij naast het maken van excuses ook bereid is om salaris in te leveren. Dat kon nog wel eens een heel ander verhaal worden.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Sowieso is de rechtsbuitenpositie bij PSV al zeer ruim bezet.Duke schreef:Ze willen Labyad niet terug bij PSV, er is teveel gebeurd. Volgens Rik Elfrink.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Labyad kan ook prima op het middenveld en daar is het dunnetjes bij psv.Jinne schreef:Sowieso is de rechtsbuitenpositie bij PSV al zeer ruim bezet.Duke schreef:Ze willen Labyad niet terug bij PSV, er is teveel gebeurd. Volgens Rik Elfrink.