Lerin Duarte
Moderator: mods
Re: Lerin Duarte
Je weet het niet zeker. Dat is het probleem.
Als de Spurs zich eind juni melden in plaats van eind augustus, voeren we deze discussie niet eens. Ja, die transfer van Eriksen is aan de late kant.
Als de Spurs zich eind juni melden in plaats van eind augustus, voeren we deze discussie niet eens. Ja, die transfer van Eriksen is aan de late kant.
Alsof Ajax die drie miljoen niet had/heeft liggen. Come on.Yopi schreef:Je weet het niet zeker. Dat is het probleem.
Maar inderdaad, als je zo zunig bent ingesteld, blijf je tegen deze situaties aanlopen. Het niet-geld-uitgeven is dan belangrijker dan de kwaliteit van het elftal. Blijkbaar.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Stel je voor: Ajax koopt alvast een vervanger voor Eriksen. Die dan niet weg komt en zich spontaan niet meer kan herinneren aan het gentlemen's agreement om in dat geval z'n contract te verlengen. Heb je 2 ontevreden spelers.Yopi schreef: Ja, die transfer van Eriksen is aan de late kant.
V.w.b. Spurs: wordt dringen daar op het middenveld. Lewis Holtby een jaartje huren zou geen slecht alternatief zijn om vertrek Eriksen op te vangen. Om het zacht uit te drukken.
-
Heeft al een tijdje in de Bundesliga gespeeld, hij zal waarschijnlijk niet veel belangstelling hebben voor de eredivisie.V.w.b. Spurs: wordt dringen daar op het middenveld. Lewis Holtby een jaartje huren zou geen slecht alternatief zijn om vertrek Eriksen op te vangen. Om het zacht uit te drukken.
Dringen op het middenveld, dat zal Eriksen als de beste weten, misschien wordt er nog iemand verkocht, is zijn probleem; Ajax heeft op ajax.nl zeven middenvelders staan, waarvan er één vertrekt, één weg "moet" (Enoh) en één geblesseerd is (De Jong), de spoeling wordt dun.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ajax speelt CL. En Lewis wil naar het WK.Demosthenes schreef: Heeft al een tijdje in de Bundesliga gespeeld, hij zal waarschijnlijk niet veel belangstelling hebben voor de eredivisie.
-
Zal Ajax indruk maken? Hij is, net als anderen, afhankelijk van zijn medespelers. Bale speelde geen CL, speelde geen WK maar is toch aardig wat waard, het kan ook zonder CL.Ajax speelt CL. En Lewis wil naar het WK.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Ze hebben nog steeds niet contact opgenomen met Heracles (uitspraak Hoogma/Smits). Ervan uitgaande dat ze niet liegen, kan dit 2 dingen beteken: kink in de kabel mbt Eriksen of ze gaan voor een ander.
Ik denk voor het laatste.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr aug 30, 2013 2:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dan ben ik heel erg benieuwed wie dat zou kunnen zijn. In de eredivisie kan ik niet zo snel iemand vinden die in aanmerking zou moeten komen. Als het maar niet nog een Barca-drop out wordt...Ajaciedjuh schreef:Ze hebben nog steeds niet contact opgenomen met Heracles (uitspraak De Jong/Smits). Ervan uitgaande dat ze niet liegen, kan dit 2 dingen beteken: kink in de kabel mbt Eriksen of ze gaan voor een ander.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik denk dat Duarte het zekerheidje is. Ze proberen eerst wat anders (Van Ginkel bijvoorbeeld, wie weet Labyad of die Sergi Roberto oid...) en als dat niet lukt halen ze Duarte alsnog op. Ze weten dat ze die kunnen krijgen mits ze X bieden.Ajaciedjuh schreef:Ze hebben nog steeds niet contact opgenomen met Heracles (uitspraak De Jong/Smits). Ervan uitgaande dat ze niet liegen, kan dit 2 dingen beteken: kink in de kabel mbt Eriksen of ze gaan voor een ander.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ik had ergens gelezen 80 milj.. op de bank.. Investeer ben je namelijk ook verplicht naar je sponsoren en supporters..Zeux schreef:Alsof Ajax die drie miljoen niet had/heeft liggen. Come on.Yopi schreef:Je weet het niet zeker. Dat is het probleem.
Maar inderdaad, als je zo zunig bent ingesteld, blijf je tegen deze situaties aanlopen. Het niet-geld-uitgeven is dan belangrijker dan de kwaliteit van het elftal. Blijkbaar.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ajax hoeft financieel niemand wat te bewijzen. Sportief wel.mattie schreef: ik had ergens gelezen 80 milj.. op de bank.. Investeer ben je namelijk ook verplicht naar je sponsoren en supporters..
- Ajaciedjuh
Eens kijken of hij zo speelt. Lijkt me als hij 1 vd spelers is waar vandaag duidelijkheid over komt, dat hij niet meer speelt (als hij naar Ajax gaat).
- Ajaciedjuh
Duarte speelt gewoon vanavond.
Misschien is dat wel een eis van Heracles, dat een transfer pas na deze wedstrijd plaatsvindt. De wedstrijd van morgen zal hij toch niet meer halen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ze houden rekening met z'n vertrek. Hij krijgt geen bal.Ajaciedjuh schreef:Duarte speelt gewoon vanavond.

- Ajaciedjuh
Ajax zal heel anders gaan spelen, als ze Daurte gaan aantrekken. Totaal geen spelverdeler. Ajax zal dan een voetballende 6 nodig hebben.
- Ajaciedjuh
Mbt vrije trappen gaan we er niet mee vooruit. 

- Ajaciedjuh
Hij wordt 1 minuut voor het einde gewisseld. Afscheid!? 
Aan de reactie van de voorzitter te zien, was dat zijn laatste wedstrijd voor Heracles.

Aan de reactie van de voorzitter te zien, was dat zijn laatste wedstrijd voor Heracles.
- Ajaciedjuh
Duarte weet van niks. 

- Ajaciedjuh
Duarte naar Ajax.
Trainer Jan de Jong vertelt het zojuist.
Clubs zijn eruit. Duarte moet nog in gesprek met Ajax en medische keuring.
Trainer Jan de Jong vertelt het zojuist.
Clubs zijn eruit. Duarte moet nog in gesprek met Ajax en medische keuring.