Christian D. Eriksen
Moderator: mods
Re: Christian D. Eriksen
Nee joh! We gaan niet herinvesteren in kwaliteit, ben je belatafeld! Daar hebben we echt het geld niet voor. Ajax wordt al bijmekaar gehouden met het inzamelen van ouwe kranten.Rishi schreef:Ik zeg Tadic! Geef het geld maar uit aan Tadic.
Nee, gewoon kijken of Barcelona nog kliekjes heeft die we kunnen huren. En anders kan Ajax dit intern wel oplossen. Serero, Schöne, Klaassen, noem maar op. Niet 1 op 1 qua Eriksen, maar er wel heel erg dichtbij, hoor. Je weet het nooit wie er nu opstaat. Denk maar eens aan Bergkamp en opvolger Litmanen. En anders maken we van een aanvaller of een verdediger een spelbepalende middenvelder, daar zijn we ook heel goed in. Genoeg keus dus. Pfffff....

...
Succes Christian in het Londense! Dank je wel voor al die fraaie momenten.
We zullen je heel erg gaan missen. Meer dan ons lief is, vrees ik.
Laatst gewijzigd door Zuidema op do aug 29, 2013 7:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jinne
- Site Admin
Absolute baggerdeal. Vooral die 500K bonus. Lachertje.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Hoelang moet deze club wakker worden, dat je het alleen met jeugdspelers niet gaat redden. JC leeft nog in de jaren 70 en 80 en het financieel beleid geeft je geen hoger podium. Eigenlijk een spek en bonen deelname aan de CL.
- Ajaciedjuh
Meest waarschijnlijk is dat ze uiteindelijk op een bedrag van 12,5 miljoen zijn uitgekomen als compromis (8 start Spurs en 15 Ajax). Het variabele deel is uiteindelijk zeer klein geworden. Daarentegen hebben de Spurs weer 3 termijnen afgedwongen.Jinne schreef:Absolute baggerdeal. Vooral die 500K bonus. Lachertje.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Want?????? Er is geen geld om dit mega bedrag in een keer te betalen?AMSTERDAM – Ajax heeft zich neergelegd bij het vertrek van Christian Eriksen (21). In de Amsterdam ArenA accepteerden de directeuren Michael Kinsbergen en Marc Overmars het bod van Tottenham Hotspur, dat het nog tien maanden lopende contract van de Deen afkoopt voor 12 miljoen euro. De Londenaren betalen het bedrag – dat bij plaatsing voor de Champions League oploopt tot 12,5 miljoen euro – in drie jaarlijkse termijnen (van 4 miljoen euro).
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
banjavi schreef:Want?????? Er is geen geld om dit mega bedrag in een keer te betalen?AMSTERDAM – Ajax heeft zich neergelegd bij het vertrek van Christian Eriksen (21). In de Amsterdam ArenA accepteerden de directeuren Michael Kinsbergen en Marc Overmars het bod van Tottenham Hotspur, dat het nog tien maanden lopende contract van de Deen afkoopt voor 12 miljoen euro. De Londenaren betalen het bedrag – dat bij plaatsing voor de Champions League oploopt tot 12,5 miljoen euro – in drie jaarlijkse termijnen (van 4 miljoen euro).
Wehkamp deal , waar is dat geld van bale dan ?
Heb je zo weinig vertrouwen in Andersen, Fischer, Klaassen e.c.?Zuidema schreef:Nee joh! We gaan niet herinvesteren in kwaliteit, ben je belatafeld! Daar hebben we echt het geld niet voor. Ajax wordt al bijmekaar gehouden met het inzamelen van ouwe kranten.Rishi schreef:Ik zeg Tadic! Geef het geld maar uit aan Tadic.

Tadic is natuurlijk onhaalbaar.
Cash voor Bale ontvangt Spurs gespreid over 3 jaar.banjavi schreef: Want?????? Er is geen geld om dit mega bedrag in een keer te betalen?
Ja... Nou en? Dat is per jaar 33 miljoen dus... Daar kan best 12.5 vanaf...
Sorry... Niet naar jou toe bedoeld, maar zelfs ik word hier niet vrolijk van.
En iedereen weet... Ik ben de positiviteit zelve.
Sorry... Niet naar jou toe bedoeld, maar zelfs ik word hier niet vrolijk van.
En iedereen weet... Ik ben de positiviteit zelve.

Laatst gewijzigd door Banjavi op do aug 29, 2013 7:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jinne
- Site Admin
Spurs heeft het geld (60M) al uitgegeven aan Lamela en Soldado.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Hadden ze dat maar niet moeten doen.
Als ik bij de AH een wagen met boodschappen koop en ik zeg bij de kassa dat ik later betaal omdat ik al mijn geld aan het cafe heb uitgegeven krijg ik ook niks mee van de AH.
Zelfs de tweede gratis artikelen niet alvast.
Als ik bij de AH een wagen met boodschappen koop en ik zeg bij de kassa dat ik later betaal omdat ik al mijn geld aan het cafe heb uitgegeven krijg ik ook niks mee van de AH.
Zelfs de tweede gratis artikelen niet alvast.
En die Braziliaan, Chadli, die jongen van St. Etienne. Geen idee of Valencia, Twente etc. ook gespreid betaald worden.Jinne schreef:Spurs heeft het geld (60M) al uitgegeven aan Lamela en Soldado.
Chiriches gaat ook naar de Spurs. 8,5 M.
In de T stond dit onder het Eriksen/Spurs artikel. ''Mijn gestumper leidt tot leedvermaak''. De quote was gek genoeg echter niet van Marc Overmars.
Objectief: 12 miljoen is een behoorlijk bedrag voor een speler uit de Nederlandse competitie die nog een contract van een jaar heeft. Niet de hoofdprijs, maar ook geen fooi. Eriksen was bereid bij te tekenen als er geen goede club kwam, maar dan moet Ajax natuurlijk niet in ruil daarvoor een dusdanig transferbedrag vragen dat goede clubs meteen zouden afhaken.
En dan die afspraken uit het verleden, we weten niet wat die zijn.
Los van dit alles, het geld boeit me niet zo. Geld heeft Ajax momenteel wel. Ik maak me meer zorgen over de sportieve kant van de zaak.
En dan die afspraken uit het verleden, we weten niet wat die zijn.
Los van dit alles, het geld boeit me niet zo. Geld heeft Ajax momenteel wel. Ik maak me meer zorgen over de sportieve kant van de zaak.
Marc Overmars het bod van Tottenham Hotspur, dat het nog tien maanden lopende contract van de Deen afkoopt voor 12 miljoen euro. De Londenaren betalen het bedrag – dat bij plaatsing voor de Champions League oploopt tot 12,5 miljoen euro – in drie jaarlijkse termijnen (van 4 miljoen euro).

Ik vind dit echt enorm slecht gedaan van Ajax. Eriksen is een gewilde speler die nu voor een lachwekkend laag bedrag, dat ook nog eens in drieen is gehakt, wordt verkocht. Weer. Niets geleerd van het verleden. Ik heb het voorlopig gehad met deze kut club met z'n roze schijt shirtjes..
Laatst gewijzigd door Dubbel op do aug 29, 2013 8:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Edit:Dubbele post verwijder i.v.m. een klacht dat iemand niet voor niks zo vroeg uit z'n bed komt ...
Afijn, Dus toch niet naar een absolute topclub ...

Afijn, Dus toch niet naar een absolute topclub ...
Laatst gewijzigd door 999 op do aug 29, 2013 9:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Wat vind je van rood zwart en groen dan? :-)Dubbel schreef:Marc Overmars het bod van Tottenham Hotspur, dat het nog tien maanden lopende contract van de Deen afkoopt voor 12 miljoen euro. De Londenaren betalen het bedrag – dat bij plaatsing voor de Champions League oploopt tot 12,5 miljoen euro – in drie jaarlijkse termijnen (van 4 miljoen euro).
Ik vind dit echt enorm slecht gedaan van Ajax. Eriksen is een gewilde speler die nu voor een lachwekkend laag bedrag, dat ook nog eens in drieen is gehakt, wordt verkocht. Weer. Niets geleerd van het verleden. Ik heb het voorlopig gehad met deze kut club met z'n roze schijt shirtjes..
Ik ken het gevoel...

- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik vind het wel een mooi bedrag voor een speler met nog een contract van 10 maanden. Ik denk dat hij daar nog meer gaat groeien.
-
Met de concurrentie van MU, City en Chelsea is het lastig de CL te halen voor Arsenal, TH en Liverpool, om een paar grote namen te noemen. TH is in ieder geval een flinke stap vooruit voor hem, grote naam, grote competitie en het grote geld.Afijn, Dus toch niet naar een absolute topclub ...
Eriksen er tegen Groningen niet meer bij, Duarte er nog niet bij? We zullen de oplossing zien, Schöne en Poulsen zullen wel spelen, dat komt de snelheid van het spel niet ten goede.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Zo gek is het inderdaad niet. De markt heeft kennelijk niet meer over voor Eriksen. Dan kun je op je kop gaan staan maar meer ga je dan niet krijgen. We moeten oppassen dat we door een paar idiote bedragen die elders zijn betaald niet de realiteit uit het oog verliezen.
Nil volentibus arduum
De markt werkt vrij eenvoudig. De grote clubs gaan voor bewezen CL-spelers: Wilian, Mkhytarian, Isco. Dan komt een club als Spurs en die kijken iets lager. Categorie Eriksen, Pjanic.Marillion schreef: De markt heeft kennelijk niet meer over voor Eriksen.
12 M voor 1-jarig contract is prima m.i. Eriksen is 21, 3 keer kampioen met Ajax, 3 jaar CL, 40 interlands, 2 eindtoernooien. Niet slecht. Ik zal hem missen. Hopelijk weet Ajax zijn vertrek op te vangen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik lees hier en daar dat Duarte een logische vervanger zou zijn, maar hij is toch een heel ander type speler dan Eriksen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Marillion schreef:Zo gek is het inderdaad niet. De markt heeft kennelijk niet meer over voor Eriksen. Dan kun je op je kop gaan staan maar meer ga je dan niet krijgen. We moeten oppassen dat we door een paar idiote bedragen die elders zijn betaald niet de realiteit uit het oog verliezen.

Komt nog iets bij: Ajax geeft hiermee een signaal af. Denk aan ons en wij denken ook aan jou. Geen speler zal zich meer opstellen zoals Eriksen heeft gedaan, als ze zien dat Ajax daar 'misbruik' van maakt.
Eriksen is een prima voetballer, maar hij komt uit in een zwakke competitie en zijn recente prestatie (s) bij de nationale ploeg hebben zijn marktwaarde ook niet opgestuwd. Zoals Wimpey aangeeft: de grootste clubs van Europa schatten hem niet in als absolute top.
Nou! Mooi he? Hopelijk stuurt Overmars je een kopietje van Ajax' banksaldo. Kun je die over je tv scherm plakken als Ajax CL moet spelen zodat je de afgang niet hoeft te zien.El Clavo schreef:Ik vind het wel een mooi bedrag voor een speler met nog een contract van 10 maanden. Ik denk dat hij daar nog meer gaat groeien.
12 miljoen is keurig.
Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Heeft Ajax zijn huiswerk gedaan of niet?
Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Heeft Ajax zijn huiswerk gedaan of niet?