PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Je stelt hem op voor een paar momenten. Maar het zou mijn keuze ook nooit zijn. Want naast het feit dat hij vaak onzichtbaar is haal je er ook een onberekenbare dwaas mee in huis.Cruijff schreef:Zijn uitstraling vind ik ook kut. Zeer matige speler, loopt altijd bozig te doen en verprutst de grootste kansen. Bij balbezit van de tegenstander heb je er geen reet aan. Echt één van de allerlaatste spelers die ik zou uitkiezen in mijn team.Dubbel schreef:Altijd als ik Balotelli zie spelen dan speelt ie als een natte krant. Is dat toeval of is hij soms niet zo goed als zijn uitstraling doet vermoeden?
Nil volentibus arduum
Is inderdaad niet zo goed, heeft met name zijn enorme fysiek mee! Die El Sharaawy is trouwens wel een klasse speler, alleen jammer van dat achterlijke kapsel!Dubbel schreef:Altijd als ik Balotelli zie spelen dan speelt ie als een natte krant. Is dat toeval of is hij soms niet zo goed als zijn uitstraling doet vermoeden?
Zie PSV nog wel een goal maken als ze wat slimmer met de mogelijkheden omgaan.
@Gaizka: op grond van de eerste helft zie jij PSV een goal maken?
Op grond van de eerste helft zie ik Milan nog drie goals maken. Als ze wat slimmer met de mogelijkheden omgaan.
Natuurlijk, het kan nog voor PSV. Zonder geluk vaart niemand wel.
Op grond van de eerste helft zie ik Milan nog drie goals maken. Als ze wat slimmer met de mogelijkheden omgaan.
Natuurlijk, het kan nog voor PSV. Zonder geluk vaart niemand wel.
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zeven miljoen ..
Toch vind ik dat ondanks de achterstand en fouten Psv met momenten behoorlijk " volwassen " spelen ..
De vraag is, was deze uitschakeling +- ingecalculeerd, of gaat het mentaal toch de volgende wedstrijden in hun " koppies " zitten ..
Toch vind ik dat ondanks de achterstand en fouten Psv met momenten behoorlijk " volwassen " spelen ..
De vraag is, was deze uitschakeling +- ingecalculeerd, of gaat het mentaal toch de volgende wedstrijden in hun " koppies " zitten ..
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vind je, Voets? Ik vind het allemaal net niet. Verdedigend is het echt heel broos.
De Sciglio heeft Park overigens totaal in z'n zak. Dan zie je even het verschil met die prutser van een Constant.
De Sciglio heeft Park overigens totaal in z'n zak. Dan zie je even het verschil met die prutser van een Constant.
Ach, Milan is in die zin een fijne tegenstander, dat je vaak ondanks verlies toch het idee hebt behoorlijk gespeeld te hebben. Wat dat betreft is het jammer dat ze geen tegenstander hebben getroffen die ook geinteresseerd is in ze wegspelen.
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
- Ajaciedjuh
Milan is wel een negatieve schijtploeg, maar ze doen goede zaken voor Ajax zo. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
elliquido schreef:Goedenavond 7 miljoen.
Succes fc krasnodar

ik zou er een ouderwets 'hup Milan' aan toe willen voegen!
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
- Ajaciedjuh