Bert van Marwijk opent met het uitspreken van de zin: "Lastig. Het is heel jammer dat Milan toch nog gelijkmaakte..." Denkt die droeftoeter dat PSV de ploeg was die bij de wedstrijd van vorige week op voorsprong kwam?

Mee eens dat hoe meer mafketels er tussen zitten, hoe beter je support is. Maarre, die dikke zeug die je bij thuiswedstrijden altijd met een camera om zijn nek op tv ziet (op één van de voorste rijen) kun je toch vrij moeilijk 'normaal' noemen. Hier een fotootje van hem zonder die camera van hem:El Clavo schreef:O die beelden vergeet ik nooit meer!Cruijff schreef:Tegen Deportivo La Coruna stonden er ooit 11 supporters in het uitvak, waarvan 4 afkomstig waren van de Spaanse afdeling.
@Thijs. Dat zijn hele normale namen en mensen voor PSV supporters. Dat is een groot verschil met Ajax, maar ook feyenoord. Bij PSV zie je nooit eens een grote dikke kerel van in de 50 onder de tattoo's, maar alleen ' normale jongens' weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, het zal wel een stuk geschiedenis zijn, maar ik denk dat er bij ons gewoon meer mafketels zitten. Dat maakt Ajax nog een stikkie leuker.

En dan hebben we ook nog deze gozer: