Hoe gaat het eigenlijk moet Toivonen?
Moderator: mods
Prima:Yopi schreef: Hoe gaat het eigenlijk moet Toivonen?
Ome Mino verdient niets als Toivonen nu nog verkast. Dus gebeurt er niets.wimpey schreef:Prima:Yopi schreef: Hoe gaat het eigenlijk moet Toivonen?
Mino Raiola verwacht dat Ola Toivonen dit seizoen blijft bij PSV. "Ik denk dat hij deze zomer niet meer vertrekt en in de zomer van 2014 transfervrij weg zal gaan bij PSV." Raiola is de 'indirecte zaakwaarnemer van Toivonen'. (AD Sportwereld)
--> laat dat maar aan ome Mino over.
Zeker. De eredivisie is niets minder dan de Serie A.Duke schreef:Het Nederlandse clubvoetbal staat nu eenmaal op een erg hoog niveau, dat is algemeen bekend.
Waarom doen ze dat dan nooit, vraag je je dan af. Als het toch een kwestie van effe aanzetten is.wimpey schreef: Ajax speelde onder Jollemans ook 1-1 tegen Milan. Als Milan effe aanzette, had ik het gevoel dat er enorme ruimtes lagen en dat Milan er 'zo' nog een paar kon inprikken.
Dat vraag ik me ook altijd af, maar zo spelen Italiaanse ploegen nu eenmaal. Ze voelen zich niet geroepen om in een Europese uitwedstrijd iets te laten zien.Thijs schreef:Waarom doen ze dat dan nooit, vraag je je dan af. Als het toch een kwestie van effe aanzetten is.wimpey schreef: Ajax speelde onder Jollemans ook 1-1 tegen Milan. Als Milan effe aanzette, had ik het gevoel dat er enorme ruimtes lagen en dat Milan er 'zo' nog een paar kon inprikken.
Allemaal leuk en aardig om elke keer te zeggen dat het allemaal tactiek is als ploegen als AC Milan met 1-0 of 2-1 winnen, maar ondertussen komt de tegenstander een aantal keer vrij voor de keeper en raken ze meerdere malen paal en lat. Heet dat dan meedogenloos verdedigen? Herinneren jullie je nog hoe AC Milan in een 2e helft een 3-0 voorsprong in een CL finale verspeelde? Dat had een Nederlandse club eens moeten doen!Thijs schreef:Waarom doen ze dat dan nooit, vraag je je dan af. Als het toch een kwestie van effe aanzetten is.wimpey schreef: Ajax speelde onder Jollemans ook 1-1 tegen Milan. Als Milan effe aanzette, had ik het gevoel dat er enorme ruimtes lagen en dat Milan er 'zo' nog een paar kon inprikken.
Absoluut!Rishi schreef:Als Hellas kan winnen, kan PSV het ook.
In september 2010 mocht Milan ook dik tevreden zijn met deze 1-1 tegen Ajax. In 180 minuten kwamen ze welgeteld 1 keer tot een doelpunt en dat was notabene toen Ajax met 10 man speelde omdat Anita na een behoorlijk harde tackle even geblesseerd aan de kant moest staan. Ibrahimovic leek bovendien buitenspel te staan.wimpey schreef:Ajax speelde onder Jollemans ook 1-1 tegen Milan. Als Milan effe aanzette, had ik het gevoel dat er enorme ruimtes lagen en dat Milan er 'zo' nog een paar kon inprikken. Milan was dik tevreden met die 1-1.
Dat effe aanzetten doen ze. Alleen blijft het bij effe.Thijs schreef: Waarom doen ze dat dan nooit, vraag je je dan af. Als het toch een kwestie van effe aanzetten is.