Er is niemand geschorst, Siem en Veltman zijn geblesseerd.

Moderator: mods
5-1 ja. Met leo beenhakker die vervolgens het Ajax shirt dat de bestuursleden droegen maar uittrok.beelzebub schreef:Vrijdagavondwedstrijden in Heerenveen lopen nooit zo goed af, of laat mijn geheugen me in de steek? Ik herinner me een 4-1 of 4-0 nederlaag met alleen het bestuur in het uitvak.
Was dat niet die enorm koude avond met enorm veel sneeuw?Thijs schreef:Uit mijn hoofd was dat de 5-1 in 2001-2002. Toen werden we wel kampioen.
Dat is een heel lange tijd geleden, Arthuah. Ik ga al jaren niet meer naar uitwedstrijden. En bezoek buiten de competitiewedstrijden geen andere duels in de Arena van Ajax (geen beker, geen CL).
Kan me voorstellen dat je blij was dat mijn 'joden groep' je tolereerde en je toen aan mocht sluiten bij al die (inter)nationale Ajax reizen. In jouw geval heeft Thom vak 425 gewoon gelijk denk ik, als je seizoenkaart in 424 600 euro kost koop jij hem nog steeds. Veel andere hobbies heb je niet.
Ik kijk er juist anders tegenaan. Ik zie liever mijn club vechten en winnen tegen Auxerre en Manchester City dan afgeschminkt worden door sterren uit Madrid die grotendeels betaald zijn met schulden bij een bank die wij met Europese steun zelf overeind houden...Boabdil schreef:Neuh, heeft niks met geld te maken an sich. Het trekt mij gewoon niet zo meer. Been there, done that. Ik heb inderdaad wel Real thuis meegepakt, maar verder....
Ook dat is in mijn ogen een denkfout, Barcelona-Ajax zal uniek zijn omdat die wedstrijd nog nooit in een Europacup is gespeeld, maar verder valt Barça enorm tegen. Het is leuker om de derby tegen Espanyol mee te pakken en direct ook de sentimenten tussen trotse Catalanen en Franco aanhangende fascisten dan om in dat theater vanaf de 3e ring een Champions League wedstrijd te bekijken...Boabdil schreef:Ik zou nog een uitzondering willen maken voor een mooi europees avontuur. Dan heb ik het wel over categorie Barcelona of Man United.
Standaard is het bij Ajax altijd effe zoeken aan het begin van het seizoen.Marillion schreef:Ik denk dat we voor de tweede keer tegen puntverlies gaan aanlopen. Vrijdagavond, uitwedstrijd, slechte vorm. Dat zijn geen goede vooruitzichten.
+1.Marillion schreef:Ik denk dat we voor de tweede keer tegen puntverlies gaan aanlopen. Vrijdagavond, uitwedstrijd, slechte vorm. Dat zijn geen goede vooruitzichten.
Ik hoop niet dat de nieuwe Sulejmani ineens opstaat, Ajax verliest en is weer veel geld kwijt aan een speler van Heerenveen.Iniesta schreef:Ja Ligeon heeft zich inmiddels als sleutelspeler ontwikkeld die het verschil tussen winst en verlies bepaalt. We hebben het vaal wel over Eriksen, maar wat als Ligeon zou worden verkocht.
Ik ben benieuwd wat hij kan laten zien. Veel heeft Boilesen nog niet gespeeld sinds zijn terugkeer.Boilesen vervangt Blind bij Ajax
Daley Blind begint vrijdagavond niet in de basis bij Ajax, dat het opneemt tegen sc Heerenveen.
De linksback heeft last van zijn lies, zo vertelde coach Frank de Boer donderdag op een persconferentie.
Nicolai Boilesen zal Blind vervangen in Friesland. De Deen was vorig seizoen maanden uit de roulatie door een blessure.
"Blind zou kunnen spelen, maar de kans bestaat dan dat het erger wordt. Hij zit wel op de bank", aldus De Boer.
Bron: nusport.nl
Op Boilesen's rentree. Niet omdat Blind ernaast Staat, ik vond hem heel behoorlijk tegen de kakkies. Tegen AZ (2*) en RJC natuurlijk niet.Marillion schreef:Wimpey neemt vanavond een goed glas:![]()