PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Niet helemaal waar, Milan kan een dergelijke tactiek toepassen bij een uitwedstrijd tegen Udinese en Hellas Verona. Om vervolgens op zijn Italiaans op een kleine overwinning te gaan spelen. De manier waarop een Nederlandse club AC Milan bestrijdt vergt niet alleen veel kracht van de PSV spelers, ook van AC Milan zal dat kracht vergen. Bovendien hebben die Milanezen nog geen officiële wedstrijd gespeeld, laatst oefenden ze slechts tegen een Serie D club.Yopi schreef:Ik ben ook benieuwd hoelang ze het volhouden. Hun spel kost veel kracht.
Milan zal ze laten uitrazen en dan proberen toe te slaan.
Mijn voorspelling, voor wat die waard is, is dat juist Milan vanavond de club is die een aantal keren naar adem moet gaan happen.
Ja, zo werkt het in Eindhoven.beelzebub schreef:Zou Matavz weer in de basis staan om hem in de Italiaanse etalage te zetten?

Matavz is vorige week zelfs al een basisplaats beloofd, aldus Thijs Slegers.

PSV'er Rekik weet hoe hij 'enfant terrible' moet bespelen
'Zuigen en schelden bij Balotelli'
Van onze Telesportredactie
Karim Rekik weet hoe hij Mario Balotelli vanavond in de Champions League-confrontatie met AC Milan kan bespelen.
"Een beetje zuigen, wat schelden in het Italiaans en een paar tikjes uitdelen", aldus Rekik. "Soms is hij daar gevoelig voor, dat ligt er aan of Mario met zijn goede been uit bed is gestapt. Het wordt sowieso erg leuk om tegen hem te spelen.”
Rekik kent Balotelli van zijn periode bij Manchester City. Beide spelers kozen uiteindelijk een andere weg. Rekik verhuisde naar PSV en 'enfant terrible' Balotelli verkaste naar Italië.
PSV opent vanavond om 20.45 uur in eigen huis het tweeluik met AC Milan. De uiteindelijke winnaar kwalificeert zich voor de groepsfase van het Europese kampioenenbal.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- AT Toto winner 15/16
Psv is een hoop gespin en weinig wol. Al voetballen ze nog 5 uur door, scoren ze nog niet. Ik heb me al verzoend met het feit dat ze de gunfactor hebben. Net als fnoord de afgelopen 2 jaar dat had. Het zal allemaal wel.
Beetje flauw van Schaars om daar om een kaart te vragen. Hij gaf Montolivo in de beginfase zelf een beuk.
Emanuelson nog steeds dromerig. Wisselt sterke momenten af met zwakke. De Jong vind ik opvallend sterk. Brengt voetballend ook weer wat meer dan in zijn City tijd.
Emanuelson nog steeds dromerig. Wisselt sterke momenten af met zwakke. De Jong vind ik opvallend sterk. Brengt voetballend ook weer wat meer dan in zijn City tijd.
- Ajaciedjuh
Wat een opgefokt stadion. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
psv heeft amper kansen gehad, generaal. Ja, na die blunder van Abate. Die moet er op dit niveau dan ook gewoon in natuurlijk.generaal schreef:Tjonge, hij mag er ook gewoon níet in vanavond..
Wanneer Milan effe aanzet en de steekpass hanteert, splijt het de defensie van psv. Montolivo krijgt veel te veel ruimte.