Mjah... ik lees vooral dat je geen harde feiten kan presenteren.InnerHarbour schreef:Misschien moet je eens wat beter opletten tijdens die persconferenties hoe vaak ik hem al niet heb zien antwoorden: “waarom stel je die vraag?”, “die vraag moet je helemaal niet stellen” en dan op zijn bekende manier alsof de Achterbakse het tegen een kind van drie heeft “dat vind ik een hele goede vraag”. Allemaal indicatoren dat hij het liefst zelf zou bepalen welke vragen er gesteld mogen worden.GangstaRiB schreef:Ik merk dat je nogal goed op de hoogte bent van dit alles. Kun jij ook zeggen welke vragen dan niet gesteld mochten worden?
Zo bijdehand had hij moeten zijn in het geval “Pot”. Maar dat was volgens hem een totaal andere situatie.GangstaRiB schreef:Misschien wilde hij juist voorkomen een waardeoordeel te geven aan collega (bonds)coaches? Dus dat hij daarom heeft aangegeven daarover niet te willen antwoorden?![]()
Als je nu nog niet doorhebt dat de voetbalwereld totaal niet te vergelijken is met elke andere beroepsgroep (ik zou niet weten waarom je het anders naar voren brengt) raad ik je aan om voorzitter te worden van een willekeurige voetbalclub en deze even bedrijfsmatig te gaan runnen zoals al zovele inmiddels gesneuvelde voorzitters hebben gedaan.GangstaRiB schreef:In elke andere beroepsgroep zou dit echt volslagen buiten elke proportie zijn.
Overigens, jij bent toch een MLB fan? Daar lukt het wel om emoties te onderdrukken en franchises als een bedrijf te runnen.