PSV
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: PSV
Zelfde generatie hė 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Veel minder, sinds PSV-Vitesse een aantal jaren terug is die man niet meer serieus te nemen (dan houd ik het nog netjes, wat heb ik een hekel aan die graftak)Marillion schreef:Aad is cult. Niets meer en niets minder.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ik niet; scheelt Ajax veel geld; bovendien is de Europa league weliswaar veel makkelijker, maar ook energievretend.Boabdil schreef:Ik hoop ook eerlijk gezegd dat PSV Champions League haalt. Krijgen ze net zo'n loodzwaar programma als wij.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Aad en Willem. Twee idioten.Khraa schreef:Veel minder, sinds PSV-Vitesse een aantal jaren terug is die man niet meer serieus te nemen (dan houd ik het nog netjes, wat heb ik een hekel aan die graftak)Marillion schreef:Aad is cult. Niets meer en niets minder.
IK GELOOF!!!!!!
Nodig?InnerHarbour schreef:Goh de strontboeren winnen 2 wedstrijdjes en ineens komt Baseman hier weer posten en niet meer huilen over het niveau.

De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Heeft Van Gaal dat gezegd? Over dit Ajax?LucaS schreef:Onze eigen seniele gek zegt toch hetzelfde (over Ajax dan)?

Over Ajax ooit, in de toekomst, valt nu nog niet te zeggen.
Ik begrijp dat die twee van PSV het over het huidige PSV hebben. Het zal wel komen door de euforie van het moment dat ze zulke wartaal uitslaan. Over de kracht van PSV is na een paar nietszeggende potjes nog geen stom woord te zeggen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik dacht dat Piet Keizer onze seniele gek was?

Ik ben vooral benieuwd hoe PSV met tegenslag omgaat.
PSV zal vanavond zijn slag moeten slaan, want in de return is Milan een stuk verder.
wimpey schreef:Er is ook iemand die de eredivisie niet minder vindt dan de PL. En die man heeft nog wat in de melk te brokkelen ook. Is ook rijp voor de Geriatrie dus.Ajaciedjuh schreef:Zelfde generatie hė
Ja maar hij begon eerst en is altijd een miljoenduizendtriljoen keer erger, zo!Yopi schreef:Heeft Van Gaal dat gezegd? Over dit Ajax?LucaS schreef:Onze eigen seniele gek zegt toch hetzelfde (over Ajax dan)?![]()

- InnerHarbour
Ja.Thom schreef:Nodig?InnerHarbour schreef:Goh de strontboeren winnen 2 wedstrijdjes en ineens komt Baseman hier weer posten en niet meer huilen over het niveau.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
In al het dolenthousiasme valt me alleen wel op dat de smaakmakers gewoon al onder contract bij PSV stonden. Rekik is de enige uitzondering, maar Bakkali, Depay, Wijnaldum en Zoet zijn toch wel de kersen op de taart. De duurste aankoop is misschien nog wel het meest flets van allemaal. Naja, behoudens die Arias, want die maakte een treurige indruk tegen GA Eagles.
Dolenthousiast is wat overdreven, maar het moge duidelijk zijn dat er veel ten positieve is veranderd bij PSVYopi schreef:Ach, hij zal nu dolenthousiast zijn. Dat is iedereen in Eindhoven. Geen wonder na de ellende van de afgelopen jaren.

Daarbij laat Cocu het (ontzettend jonge) team erg leuk en aantrekkelijk voetballen. Cocu had nogal wat eisen vooraf, maar hij laat tot nu toe wel zien het waar te kunnen maken.
Ben je trouwens al overtuigd van de woorden tijdens de persconferentie voor het seizoen?
Zoals het inpassen van de jeugd.
Sta je hier nog steeds achter Wimpey?wimpey schreef:Trust me, Bruma is geen defensieve pijler waarop je een kampioensteam kunt bouwen.
We zullen zien wat er gebeurt als het minder gaat. Bij PSV wordt het beleid constant aangepast, het laatste decennium.
Ik heb niets met PSV, maar jou gun ik het wel dat het beter gaat, Baseman.
Bruma maakte in Duitsland een slechte indruk. Tegen de zwakke tegenstanders die PSV tot nu toe heeft gehad deed hij het goed, maar dat zegt niet alles. We zullen zien.
Ik heb niets met PSV, maar jou gun ik het wel dat het beter gaat, Baseman.

Bruma maakte in Duitsland een slechte indruk. Tegen de zwakke tegenstanders die PSV tot nu toe heeft gehad deed hij het goed, maar dat zegt niet alles. We zullen zien.
-
Jij ziet veel sterke tegenstanders in de Nederlandse competitie?Yopi schreef:We zullen zien wat er gebeurt als het minder gaat. Bij PSV wordt het beleid constant aangepast, het laatste decennium.
Ik heb niets met PSV, maar jou gun ik het wel dat het beter gaat, Baseman.![]()
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Het zegt in mijn ogen vooral heel erg veel over Dick Advocaat. Die heeft in een korte periode PSV nog meer imago schade bezorgd dan Ola Toivonen, Kevin Strootman en Erik Pieters bij elkaar.Peter schreef:In al het dolenthousiasme valt me alleen wel op dat de smaakmakers gewoon al onder contract bij PSV stonden.
Jep, er lijkt dus echt een plan achter het aantrekken van Cocu te zitten. Phillip is er niet ingestapt omdat het vroeg in zijn carrière een mooi baantje met een fijn salaris is, maar met echte ambities die op die van Frank de Boer lijken.Baseman schreef:Dolenthousiast is wat overdreven, maar het moge duidelijk zijn dat er veel ten positieve is veranderd bij PSV![]()
Daarbij laat Cocu het (ontzettend jonge) team erg leuk en aantrekkelijk voetballen. Cocu had nogal wat eisen vooraf, maar hij laat tot nu toe wel zien het waar te kunnen maken.
Of dat meteen tot drie landstitels op rij gaat leiden is zeer te betwijfelen, maar het begin is veelbelovend. Ik ben erg benieuwd naar de clash met AC Milan.

Ik ben echt benieuwd hoe PSV het vanavond gaat doen, ik denk dat ze zelf ook nog geen idee hebben waar ze staan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali