Siem de Jong

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

zeux

Re: Siem de Jong

Bericht door zeux » di aug 13, 2013 3:44 pm

Ajax Rules schreef:
Zeux schreef:Zes weken kon wel eens erg optimistisch zijn. Zijn conditie is natuurlijk ook volledig naar de kloten straks. Moet je weer helemaal opbouwen. Hopelijk is hij in december terug.
Ik neem aan dat dat aspect al is meegenomen in de zes weken.
Hoe vaak klopt de inschatting van een blessureperiode?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 13, 2013 3:46 pm

Sinds de Cruijff-revolutie een stuk beter. :hypocrite.gif:
YNWA

ferry

Bericht door ferry » di aug 13, 2013 5:16 pm

InnerHarbour schreef:Sinds de Cruijff-revolutie een stuk beter. :hypocrite.gif:
En toch een klaplong missen... :666.gif:

ferry

Bericht door ferry » ma aug 19, 2013 2:21 pm

Vervelend, Siem is het ziekenhuis weer in:
Weer drain voor Siem de Jong

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Een terugval voor Siem de Jong. De Ajax-aanvoerder was sinds een paar dagen verlost van de drain in zijn klaplong, maar onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat een nieuwe drain noodzakelijk is.

"Voor de zekerheid nog een drain. Dus weer een paar dagen in het ziekenhuis", liet De Jong via Twitter weten.
Gisteren was de captain nog op bezoek in de ArenA en zag hij zijn ploeg de klassieker tegen Feyenoord met 2-1 winnen.
Volgens Ajax zal de terugslag geen noemenswaardige invloed hebben op de herstelperiode van zes weken.
De T

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 19, 2013 2:23 pm

Klinkt toch niet echt positief. Balen, absenties is een groot gemis.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di aug 20, 2013 11:01 am

Ferry schreef:
InnerHarbour schreef:Sinds de Cruijff-revolutie een stuk beter. :hypocrite.gif:
En toch een klaplong missen... :666.gif:

Blijkbaar ontstaat zoiets spontaan. Kun je niet zien aankomen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di aug 20, 2013 11:31 am

Kan iedereen overkomen een klaplong, zelfs als je gewoon ligt te slapen in een tweepersoonsbed zonder dat er iemand bij je ligt die er een wilde nacht van maakt. Het kan inderdaad geheel spontaan ontstaan.

Kettingrokers hebben uiteraard wel een grotere kans om een klaplong op te lopen dan een gezonde sporter, maar garanties zijn er nooit.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di aug 20, 2013 11:32 am

Ik vind het overigens wel een domme actie van Siem dat hij zondag in de Arena rondliep. Hij was er al heel vroeg, zonder overdrijven hebben meer dan 75 mensen hem persoonlijk even vastgepakt om de aanvoerder beterschap te wensen.

Ook na de wedstrijd bleef hij nog om weer minimaal 75 felicitaties te incasseren. Hij zal zeker 5 of 6 uur in de Arena hebben doorgebracht. Niet handig als je net uit het ziekenhuis komt. Blijf dan thuis voor de tv en pak je rust.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za aug 24, 2013 3:35 pm

https://twitter.com/georgedejong28/stat ... 8487207936

Bijzondere tweet van de vader van Siem de Jong.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za aug 24, 2013 3:58 pm

Duke schreef:https://twitter.com/georgedejong28/stat ... 8487207936

Goed nieuws Siem blijft dus echt!

zeux

Bericht door zeux » za aug 24, 2013 4:20 pm

Duke schreef:https://twitter.com/georgedejong28/stat ... 8487207936

Kleine 'waarschuwing' richting Ajax? Kan me voorstellen dat Siem denkt: waarom zou ik trouw zijn aan Ajax als die zich niet versterkt wanneer Eriksen en Alderweireld (om hen zal het wel gaan) vertrekken?

Vraag is alleen of Siem nog weg komt wanneer er niets wordt gehaald. Dan moet hij wachten tot de winter.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za aug 24, 2013 4:26 pm

Het lijkt inderdaad op een waarschuwing.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za aug 24, 2013 4:27 pm

En ook wel een terechte opmerking. Siem, maar ook Eriksen, mocht hij alsnog blijven, verdienen het om omringd te worden door iets betere spelers. Vooral in de aanvallende linies en aan de zijkanten.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za aug 24, 2013 6:22 pm

Spelers die beter zijn? Het TH haalde Cillessen, Moisander, Van der Hoorn, Poulsen, Schöne, Bojan, Boerrigter, Sigtorsson, Hoesen, Sana, Bojan, Janssen, Andersen, Van Kessel, Meleg, Lobotka (dat zijn er zestien) en een hele rits jeugdspelers als Hendriks en Van Koesveld, spelers die de leeftijd hebben om te debuteren, er zullen volgens het TH weinig spelers beter en betaalbaar zijn, vrees ik.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za aug 24, 2013 9:10 pm

Berbatov, Pantelic, Mokhtar, Castelen, Duarte?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo aug 25, 2013 10:24 am

Duke schreef:Het lijkt inderdaad op een waarschuwing.
SIEM WAARSCHUWT VOOR DE LAATSTE KEER. :1evil.gif:

Wat een ******, zeg. :excited.gif:

999

Bericht door 999 » zo aug 25, 2013 10:39 am

Er zijn natuurlijk een hele hoop fake accounts.Is dit er 1 van ? ..
Blij met de punten ...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo aug 25, 2013 11:21 am

Lijkt me wel de echte, ook Siem de Jong zelf volgt hem.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey

Bericht door wimpey » zo aug 25, 2013 11:39 am

Thijs schreef:Lijkt me wel de echte, ook Siem de Jong zelf volgt hem.
Ik vind dat niet zo heel snugger van de pa van Siem. Om het mild uit te drukken. De vader van de captain van Ajax geeft aan dat menig collega van zijn zoon het niveau niet heeft.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo aug 25, 2013 12:03 pm

Inderdaad, je mag het denken. Maar hou gewoon je mond zeg. Het is bovendien toch geen verrassing? Ajax geeft al tijden aan dat dit het beleid is.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo aug 25, 2013 12:58 pm

Ajax geeft al een tijdje aan dat we binnen nu en een aantal jaar weer terugkeren in de Europese top. Niets mis mee dat (de omgeving van) de aanvoerder een prikkel uitdeelt met suggesties om een selectie dusdanig sterk te maken dat je om te beginnen nationaal om plaats 1 en 2 mee zult doen.

wimpey

Bericht door wimpey » zo aug 25, 2013 3:55 pm

Marillion schreef: Ajax geeft al tijden aan dat dit het beleid is.
Er is ook niets mis met dat beleid. Jongens als Van Rhijn, Blind, Hoesen en Fischer hebben zich vorig seizoen goed ontwikkeld. Dit seizoen zullen er een paar uit het rijtje Andersen, Serero, Klaassen, Meleg, Veltman, Denswil hetzelfde doen.

Maar Ajax moet m.i. nog wel iets 'doen'. Babel, Boerrigter, Lukoki, Sulejmani, Cuenca: met een beetje fantasie kun je stellen dat 5 rechtsbuitens zijn vertrokken. Dan moet je er m.i. minimaal 1 voor in de plaats halen.

Ajax moet zich i.i.g. niet gek laten maken. Het loopt niet, 'dus' wat van buitenaf aantrekken is puur opportunisme. Het lijkt me beter om te analyseren waarom, m.u.v. Eriksen, amper iemand het niveau haalt dat ie in het verleden heeft bewezen te kunnen halen.

columbus

Bericht door columbus » zo aug 25, 2013 5:19 pm

Heeft op dit moment niets met opportunisme te maken lijkt me. Gewoon een constatering dat het met name op de vleugels vrij matig is. Als je dan kijkt wie er achter zit is het vrij dunnetjes. In de selectie en jeugd loopt op dit moment weinig aanvallend kwaliteit dat er direct zal staan. Een aanvallende aankoop zal dus van buitenaf moeten komen denk ik...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo aug 25, 2013 5:21 pm

Wat Columbus zegt vind ik ook, de spoeling op de flanken is gewoon echt te dun. Zelfs Romeo Castelen is nog een betere rechtsbuiten dan wat we nu achter de hand hebben... Pijnlijke constatering.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo aug 25, 2013 7:46 pm

Maar Ajax moet m.i. nog wel iets 'doen'. Babel, Boerrigter, Lukoki, Sulejmani, Cuenca: met een beetje fantasie kun je stellen dat 5 rechtsbuitens zijn vertrokken. Dan moet je er m.i. minimaal 1 voor in de plaats halen.
Sulejmani kwam als linksbuiten, Boerrigter kwam als linksbuiten en Babel speelde in de jeugd altijd in de spits en in Ajax 1 als linksbuiten. Cuenca is geblesseerd gehaald? Hij wil nu niet meer las ik op AS.

Sana was, voordat hij naar Ajax kwam, vooral actie als linkermiddenvelder, maar staat nu bij Ajax meer als rechtsbuiten opgesteld, Bojan was altijd spits, maar moet het als rechtsbuiten waar zien te maken, Moses (Nigeriaanse Ronaldo volgens een krant) is teruggestuurd, omdat De Sa zich goed ontwikkelt (maar niet wordt opgesteld), die Spartaanse rechtsbuiten (voor Jong Ajax) is nog geblesseerd en Meleg is een linkspoot, maar zou ook rechtsbuiten kunnen staan.

Het is wel geprobeerd een rechtsbuiten te halen, maar om de een of andere reden lukt het niet. Het TH denkt dat spelers die gewend zij op een andere plek te spelen, wel rechtsbuiten (zwervend) kunnen staan, waarbij de rechtsback dan buitenom moet gaan (en enorme afstanden aflegt) Het TH beslist.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie