AZ - Ajax 11-08-2013
Moderator: mods
Re: AZ - Ajax 11-08-2013
Vertel op dan, hoeveel uitgespeelde kansen heeft dit AJAX vandaag gehad ?.Hoeveel keer ging Fischer langs zijn man.Of onze Kolbein vrij voor goal ..Rijkaard schreef:Nee hoor ik zie het prima. Ik denk alleen vanuit de gedachte dat een glas halfvol is en jij. nou ja in het positiefste geval omgekeerd zeg maar.
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 11, 2013 3:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Stomme actie Ricardo. Cillessen had hem gehad.mattie schreef:wie zijn schuld Nijhuis of v.Rijn ?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
0999 schreef:Vertel op dan, hoeveel uitgespeelde kansen heeft dit AJAX vandaag gehad ?.Rijkaard schreef:Nee hoor ik zie het prima. Ik denk alleen vanuit de gedachte dat een glas halfvol is en jij. nou ja in het positiefste geval omgekeerd zeg maar.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ach... Aan het einde seizoen staan ze weer eerste... Of PSV voor de verandering...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ik zeg niet dat Ajax goed was 999. Wat ik zeg was dat er niets aan de hand was de tweede helft. AZ kwam niet over de helft, ajax had controle en scoort een prachtige voetballende goal. Na het penaltymoment is het anders maar daarvoor niets aan de hand.
Is 1995 echt zolang geleden??
Punt is dat sommige vinden ( terecht of onterecht dat laat ik even in het midden ) dat AJAX onrecht is aangedaan w.b. de rode kaart van Van Rhijn en de gegeven penaltie.En dat vertroebeld hun zicht een beetje w.b. deze wedstrijd.Feit is dat van Rhijn gewoon stond te pitten ...
Blij met de punten ...
dat heb ik nooit aangehaald of wel?? lees eens!
Mee eens. Tweede helft was een wereld van verschil met de 1e. Ajax speelde gewoon goed in de 2e helft en AZ was nergens. Nijhuis heeft de wedstrijd verneukt voor Ajax. Al had v.Rhijn nooit in die situatie moeten komen. Hij zat zoals gewoonlijk weer te pitten.Ajaciedjuh schreef:Nee hoor, tot de rode kaart was az machteloos de 2e helft.999 schreef:Dan zit je naar de verkeerde wedstrijd te kijken Rijkaard ...Rijkaard schreef:ach tweede helft was er niets aan de hand! 1 ongelukkig moment bepaalt dan de wedstrijd.
we hadden vandaag hoe dan ook waarschijnlijk niet gewonnen.. wat een prutswedstrijd! geen strijd, geen snelheid, geen creativiteit... ben niet onder de indruk... typische eerste seizoenshelft wedstrijd van FDB...
- Ajaciedjuh
Rode kaart en pingel was het beslissende moment vd wedstrijd. Stomme actie van Ricardo waardoor de wedstrijd verloren wordt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
AZ terechte winnaar ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 11, 2013 3:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Toby ook nog een spierblessure!?
Weer genaaid door de scheids. DIe gelijkmaker kan nog, maar als je dan ook nog ten onrechte met een man minder door moet, is het vrijwel kansloos.
I think I lost my fucking headache
Dat was de 1e helft. 2e helft was gewoon prima tot aan die rode kaart.WP_LeGeNd schreef:we hadden vandaag hoe dan ook waarschijnlijk niet gewonnen.. wat een prutswedstrijd! geen strijd, geen snelheid, geen creativiteit... ben niet onder de indruk... typische eerste seizoenshelft wedstrijd van FDB...
- InnerHarbour
Heren heren heren moet ik nu elk jaar uitleggen dat Ajax pas na de Kerst op stoom komt? 

YNWA
999 met 10 tegen 11 hebben ze het prima uitgespeeld! Maar ik twijfel wel aan jouw voetbalkennis in het algemeen.
- mattie
duidelijk onze R.B. kost Ajax 3 punten..
laat Ligeon voorlopig maar staan.. Heeft LvG ook eens
gelijk
laat Ligeon voorlopig maar staan.. Heeft LvG ook eens
gelijk
- Ajaciedjuh
Er was op dat moment maar 1 ploeg die voetbalde en inderdaad zonder grote kansen. Alleen Fischer schiet me zo te binnen, net na de rust.Trab schreef:Dat was de 1e helft. 2e helft was gewoon prima tot aan die rode kaart.WP_LeGeNd schreef:we hadden vandaag hoe dan ook waarschijnlijk niet gewonnen.. wat een prutswedstrijd! geen strijd, geen snelheid, geen creativiteit... ben niet onder de indruk... typische eerste seizoenshelft wedstrijd van FDB...
Kom op Trab, was tempoloos, iedeeenloos.Was een mooie goal maar verder was er in die 20 minuten van de tweede helft weinig te beleven wat AJAX betreft.Afijn, we gaan nu ook al schoten van 3 meter buiten de zestien als kans noteren :) ..Trab schreef:Dat was de 1e helft. 2e helft was gewoon prima tot aan die rode kaart.WP_LeGeNd schreef:we hadden vandaag hoe dan ook waarschijnlijk niet gewonnen.. wat een prutswedstrijd! geen strijd, geen snelheid, geen creativiteit... ben niet onder de indruk... typische eerste seizoenshelft wedstrijd van FDB...
En je wordt dus niet genaaid, maar roept het weer over jezelf af..
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 11, 2013 3:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- mattie
Beelden geven de scheids gelijk.. Jammer maar helaasLucaS schreef:Weer genaaid door de scheids. DIe gelijkmaker kan nog, maar als je dan ook nog ten onrechte met een man minder door moet, is het vrijwel kansloos.
had hij gelijk.. Niet de eerste keer bij v. Rijn..
hij moet gaan oppassen anders word hij een 2e Blind
- Ajaciedjuh
Zetten we feyenooit op 6 punten
(en 9 punten voor psv).
Beide rechtsback's geschorst. Als Toby dan niet kan spelen (weg of geblesseerd, wordt het dun achterin).

Beide rechtsback's geschorst. Als Toby dan niet kan spelen (weg of geblesseerd, wordt het dun achterin).
Volgens mij heeft de boer een donderspeech gehouden, want de 2e helft was er wel gewoon felheid en werden er duels gewonnen. de 1-2 was volledig terecht en de 1-3 hing in de lucht. maar ja, nijhuis moest het weer verpesten. helaas. ben in ieder geval blij dat er de 2e helft goed gespeeld werd.Ajaciedjuh schreef:Er was op dat moment maar 1 ploeg die voetbalde en inderdaad zonder grote kansen. Alleen Fischer schiet me zo te binnen, net na de rust.Trab schreef:Dat was de 1e helft. 2e helft was gewoon prima tot aan die rode kaart.WP_LeGeNd schreef:we hadden vandaag hoe dan ook waarschijnlijk niet gewonnen.. wat een prutswedstrijd! geen strijd, geen snelheid, geen creativiteit... ben niet onder de indruk... typische eerste seizoenshelft wedstrijd van FDB...
-
We hebben genoeg contractspelers, dacht ik.Ajaciedjuh schreef:Zetten we feyenooit op 6 punten(en 9 punten voor psv).
Feyenoorsupporters kunnen vanavond op ajaxfora terecht, Ajacieden op FN.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".