Ajax - Roda JC 02-08-2013
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - Roda JC 02-08-2013
Groot gebrek aan deze selectie is het ontbreken van spelers met diepte in het spel.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Als je daarvoor geel moet geven. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh

- Ajaciedjuh
Wat gaan we Eriksen missen. 

Die 2-0 kwam in een fase waarin Ajax het kwijt was. Eriksen is zeer goed, fantastisch rendement.
Wat heb je nou aan de bus parkeren op onze helft, wanneer je geen speler op het middenveld hebt die een steekpass op diepgaande medespelers kann geven? 

Dubbel schreef:Nog niet.Kaboem schreef:Is er nog een streampje?

Bertje for President!
Sigthorsson is een stoorzender. Kwestie van tijd dat hij zijn plek kwijt raakt.
- Ajaciedjuh
Kolbeinn erg ongelukkig. Het moet vooral van Eriksen, Bojan en in mindere mate Fischer komen.
Fischer vind ik, net als tegen AZ, de zwakste. Loopt alles dicht. Poulsen en Eriksen spelen prima...
Eriksen moet zijn transfer nog binnenhalen.Ajaciedjuh schreef:Wat gaan we Eriksen missen.

(heb geen stream. Die van Dubbel doet ut volgens mij niet in NL)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Idd, zet daar Bojan neer (of zolang we Cuenca nog niet hebbenwimpey schreef:Sigthorsson is een stoorzender. Kwestie van tijd dat hij zijn plek kwijt raakt.

Bojan loopt overal, behalve rechtsbuiten. Grote man bij Ajax is Eriksen. Poeh, wat steekt hij er ver bovenuit. Siem speelt een stuk beter als tegen az.
Groot probleem is het gebrek aan diepte in deze selectie.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr aug 02, 2013 7:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben nog geen fan van Bojan. Vind Sig en Blind weer zwak, net als vorige week. De rest heel behoorlijk. Eriksen steekt er ver bovenuit.Ajaciedjuh schreef:Kolbeinn erg ongelukkig. Het moet vooral van Eriksen, Bojan en in mindere mate Fischer komen.
Bij mij wel, deze: http://cdn.livetvstatic.ru/webplayer2.p ... ci=22&si=1Zeux schreef:Eriksen moet zijn transfer nog binnenhalen.Ajaciedjuh schreef:Wat gaan we Eriksen missen.![]()
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Verwacht ik ook. Werkt hard, maar het blijft toch teveel behelpen met zijn techniek. Dissonant in het combinatiespel, matige balaanname ook. Sowieso ben ik tot dusver niet te spreken over onze aanval, er komt bar weinig dreiging van op een paar momentjes van een nogal zelfzuchtige Bojan na. We moeten het vooral qua aanvalsdreiging hebben van de sluwe De Jong en een sterke Eriksen vanaf het middenveld.wimpey schreef:Sigthorsson is een stoorzender. Kwestie van tijd dat hij zijn plek kwijt raakt.
Toch ben ik verder wel redelijk tevreden met de 1e helft. Balletje gaat wat mij betreft lekker vlot rond, de diepte wordt toch geregeld gezocht, bij geen balbezit wordt de tegenstander vaak direct vastgezet. Dit alles weliswaar tegen een erg armetierig Roda, dat trouwens ook veel te ruim dekt, maar toch.
Volgens mij kijk ik nu Toga-Tunesië.Duke schreef:Bij mij wel, deze: http://cdn.livetvstatic.ru/webplayer2.p ... ci=22&si=1Zeux schreef:Eriksen moet zijn transfer nog binnenhalen.Ajaciedjuh schreef:Wat gaan we Eriksen missen.![]()

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
De Boer zou die gasten toch wel met een opdracht het veld ingestuurd hebben? Ik heb de stream na 30 minuten stopgezet, maar ik zag Bojan van rechtshalf naar linksbuiten lopen. Vervolgens liep Fischer in het vaarwater van Sigtorsson. En in die krappe ruimte gaan ze noodgedwongen hakballetjes geven. Het zag er niet uit.wimpey schreef:Ik ben nog geen fan van Bojan. Vind Sig en Blind weer zwak, net als vorige week. De rest heel behoorlijk. Eriksen steekt er ver bovenuit.Ajaciedjuh schreef:Kolbeinn erg ongelukkig. Het moet vooral van Eriksen, Bojan en in mindere mate Fischer komen.
Ben het met je eens betreffende Sigtorsson, die kan er echt weinig van. Veel wilskracht, maar voor de rest niet veel.
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
Kolbeinn heeft wel de kwaliteit om een goal te maken. Ook niet onbelangrijk. 

Dan had ie dat voorzetje op maat van Eriksen laag over de grond vanaf links er wat mij betreft wel in mogen rammen.Ajaciedjuh schreef:Kolbeinn heeft wel de kwaliteit om een goal te maken. Ook niet onbelangrijk.
Sigi zal zeker doelpunten kunnen maken, maar een Ajax-spits moet eigenlijk wat meer kunnen binnen het huidige spelletje.
- Ajaciedjuh
Meer aanvalsdrang de 2e helft. 

Voor sigtorsson werkt het ook niet wanneer zijn buitenspelers in zijn net staan hijgen. Hij is toch een sterke gozer die het van voorzet moet hebben. Tot nu toe heeft hij er al 1 gekregen...
Nu heb ik de goede. Bietje onscherp, maar beeld!Zeux schreef:
Volgens mij kijk ik nu Toga-Tunesië.