Toby Alderweireld

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel

Re: Toby Alderweireld

Bericht door Lionel » vr jul 19, 2013 11:35 pm

Als hij zijn contract verlengt?
IK GELOOF!!!!!!

gaizka

Bericht door gaizka » za jul 20, 2013 8:20 am

Dat is wel een voorwaarde ja, ik denk dat de Boer hem anders gewoon op de bank zet omdat in dat geval Veltman en van der Hoorn de toekomst van Ajax zijn.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jul 20, 2013 1:27 pm

Wat mij betreft speelt de beste en als hij blijft zal dat Alderweireld zijn. Ook als hij niet wil verlengen. Laat Veltman en Van der Hoorn zich dan maar bewijzen.
Nil volentibus arduum

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za jul 20, 2013 1:34 pm

Dan is Vd Hoorn wel een dure reserve.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jul 20, 2013 1:42 pm

Klopt, maar dat is het risico nu eenmaal wanneer je een vervanger haalt voordat je huidige optie is vertrokken. De investering moet wat mij betreft geen argument zijn om iemand wel of niet op te stellen. Ik denk overigens dat het voor zo'n jongen zelfs nog wel prettig zou kunnen zijn als hij zich nog even in de luwte kan aanpassen. Het eventueel blijven van Alderweireld zie ik vooral als een luxe probleem.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jul 29, 2013 10:20 am

Alderweireld: 'Voor niets weglopen bij Ajax is geen optie'
29/07/2013 08:24

Toby Alderweireld gaat uit van een vertrek uit Amsterdam deze transferperiode, maar als dat niet gebeurt verlengt de 24-jarige Belgische verdediger zijn aflopende contract met Ajax.

'Ik weet dat ik klaar ben voor een nieuwe stap en denk dat iedereen dit ook wel ziet. Maar als het nu niet tot een transfer komt, is bijtekenen vrij logisch en komen Ajax en ik er altijd uit', vertelt Alderweireld in De Telegraaf. 'De club heeft veel aan mij gehad en ik heb veel aan Ajax gehad. Met voor niets weglopen zou ik Ajax tekortdoen en mezelf alleen maar pijn doen. Dat is geen optie.'

'Ik ga in elk geval nadenken waar ik goed speeltijd krijg. Net als Louis van Gaal vindt onze bondscoach (Marc Wilmots, red.) dat je moet spelen om naar het WK te mogen. Hier bij Ajax heb ik normaal gesproken die zekerheid. Die wil ik bij een eventueel nieuwe club ook. Of in elk geval een goede kans erop.'

Eerder liet ook ploeggenoot Christian Eriksen weten dat hij van plan is zijn medio 2014 aflopende verbintenis in Amsterdam te verlengen als het deze zomer niet tot een transfer komt.

AD.nl
Prima, nu graag van Eriksen dezelfde tekst over dat bijtekenen.
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jul 29, 2013 10:23 am

Aangezien Mike van der Hoorn nog niet eens bij de selectie zit lijkt het me een prima plan als hij nog een seizoen blijft. Gewoon een jaartje verlengen en volgend jaar na een WK en een CL deelname op weg naar een nieuwe uitdaging.
Nil volentibus arduum

ferry

Bericht door ferry » ma jul 29, 2013 10:30 am

Die is gewoon weg hoor. En als hij bijtekent dan gebeurt dat wel op gunstige voorwaarden natuurlijk, anders loopt hij echt wel gratis de deur uit. Hij wil graag weg, dus zal er wel een gelimiteerde transfersom in dat nieuwe contract moeten staan. (of iets dergelijks) De vraag is dan of Ajax daar beter van wordt. Dat zou alleen zo zijn als Toby sportief onmisbaar is voor Ajax.

Vertonghen wilde ook zo graag dat Ajax financieel beter werd van zijn vertrek, maar toen de onderhandelingen met de Spurs wat langer duurde dan hij prettig vond, begon hij al te mekkeren in de media. Zo gaat dat nou eenmaal.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jul 29, 2013 10:36 am

Ferry schreef:....En als hij bijtekent dan gebeurt dat wel op gunstige voorwaarden natuurlijk, anders loopt hij echt wel gratis de deur uit. Hij wil graag weg, dus zal er wel een gelimiteerde transfersom in dat nieuwe contract moeten staan....
Maar dat is dan toch ook prima? Daar hebben beide partijen dan profijt van.
Nil volentibus arduum

ferry

Bericht door ferry » ma jul 29, 2013 10:46 am

Marillion schreef: Maar dat is dan toch ook prima? Daar hebben beide partijen dan profijt van.
Als het sportieve aspect belangrijk genoeg gevonden wordt door Ajax, dan zeker. Maar op de een of andere manier geloof ik dat ze liever nu willen cashen omdat ze denken de opvolger voor Toby al in huis te hebben. Maar goed, dat is een veronderstelling...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 29, 2013 11:25 am

Ferry schreef:Die is gewoon weg hoor. En als hij bijtekent dan gebeurt dat wel op gunstige voorwaarden natuurlijk, anders loopt hij echt wel gratis de deur uit. Hij wil graag weg, dus zal er wel een gelimiteerde transfersom in dat nieuwe contract moeten staan.

Wat wil je nou? Wees blij dat hij eventueel zijn contract wil verlengen.

Ik heb liever dat hij nog een jaar blijft. Hij is op dit moment duidelijk beter dan Veltman en Van der Hoorn.

ferry

Bericht door ferry » ma jul 29, 2013 11:31 am

Yopi schreef:Wat wil je nou? Wees blij dat hij eventueel zijn contract wil verlengen.

Ik heb liever dat hij nog een jaar blijft. Hij is op dit moment duidelijk beter dan Veltman en Van der Hoorn.
Eerst zien Yopi. Voetballers zeggen altijd de dingen die supporters willen horen. Maar inderdaad, ALS hij bijtekent is dat prima natuurlijk.

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 01, 2013 5:44 am

DailyMail:
Also on the way out of White Hart Lane on Wednesday was England Under 21 defender Steven Caulker, who joined Cardiff in a £8.5million move. That departure could be balanced by the arrivals of Ajax defender Toby Alderweireld and £7m-rated Steaua Bucharest star Vlad Chiriches, although doubts were emerging about the latter deal on Wednesday night.

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 02, 2013 7:03 am

Napoli zal Martin Skrtel huren van Liverpool en dat lijkt gevolgen te gaan hebben voor Ajax. Brendan Rodgers wil de robuuste Slowaak vervangen door een meevoetballende verdediger en Toby Alderweireld staat al een tijdje op zijn verlanglijstje. De Belg moet Kyriakos Papadopoulos op die lijst voor zich dulden, maar de Griek van Schalke 04 lijkt te duur te zijn voor Liverpool, dat zich mogelijk dus snel bij Ajax zal gaan melden. (Daily Mail)

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 02, 2013 11:49 pm

10 miljoen. Minimaal. Anders opzouten!
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 05, 2013 8:43 am

Everton meldt zich; meer clubs concreet
5 augustus 2013 09:30, Bron: Belang van Limburg
MEER INTERESSE - Sören Lerby zegt in Het Belang van Limburg dat Everton zich bij hem heeft gemeld voor Toby Alderweireld. De Belg staat hoog op het lijstje van de Engelsen, die volgens de krant 6,9 miljoen euro over hebben voor de verdediger.

'Het klopt dat Everton zich gemeld heeft voor Alderweireld', zegt Lerby. 'Al zijn er nog andere pistes concreet. Toby moet nu kijken bij welke ploeg hij de mooiste uitdaging vindt.'

De uitspraken lijken te duiden op een vertrek, die na het afketsen van een transfer naar Norwich City even ver weg leek. Welke andere clubs concrete interesse hebben, dat is nog even de vraag.
Toby gaat skien.

jabu

Bericht door jabu » ma aug 05, 2013 8:44 am

Bambi on ice.

999

Bericht door 999 » ma aug 05, 2013 8:45 am

En Lerby wil zijn zakken vullen ...
Blij met de punten ...

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma aug 05, 2013 9:09 am

Tja, Lerby moet ook ergens van leven. Hij is Rodney Sneijder al kwijtgeraakt.

Ok en grote kleine broer Wesley ook. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 05, 2013 9:11 am

Toby is geen defensieve topper. Maar als je ziet wat er defensief resteert wanneer hij vertrekt... :excited.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 05, 2013 9:24 am

Voorlopig zullen we het met Veltman moeten doen, maar je hoort mij niet klagen als Eriksen blijft (maar dat gaat ook niet gebeuren).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma aug 05, 2013 10:16 am

En vd Hoorn natuurlijk.

Toby mag van mij blijven, had tegen Roda schitterende crosspasses. Een wapen wat hij vaker mag inzetten als het spel snel verplaatst moet worden.

Maar als ik moet kiezen tussen: Toby blijft of Eriksen blijft, is het 100% Eriksen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 05, 2013 10:25 am

Ik zou het lekker vinden als de heren sowieso de komende weken nog even blijven. Er staan voor de transferdeadline best een paar belangrijke potjes op de agenda. Zondag naar Alkmaar, dan Feyenoord thuis gevolgd door Heerenveen uit. Die kun je maar vast in je zak hebben.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » ma aug 05, 2013 10:35 am

Als ik de berichten over de andere teams lees - ook hier op AT - zou Ajax ook zonder Alderweireld en Eriksen gewoon kampioen moeten kunnen worden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 05, 2013 10:41 am

Neemt niet weg dat het sowieso prettig zou zijn als ze nog even meedoen. Voorlopig behoren ze immers tot onze betere spelers.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie