En Baseman zal vinden dat voor Van Bommel hetzelfde geldt.

Moderator: mods
Ribery kwam hem in de armen springen na kennelijk een meningsverschil of zo. Ik doelde op Toni. Rivaldo heeft een goeie periode gehad, maar daarna niet voor niks in de Griekse competitie beland.wimpey schreef:Ribery en Rivaldo waren toch geen pseudevedetten in de herfst van hun carrière toen ze het aan de stok kregen met Ludwig.
En Baseman zal vinden dat voor Van Bommel hetzelfde geldt.
Janssen: "Ik zie vooral koekenbakkers
Theo Janssen heeft niet zoveel met voetbalanalytici. De middenvelder van Vitesse ziet dat amusement vaak de boventoon voert.
Janssen neemt vrijwel geen enkele analyticus serieus. "Jan van Halst vind ik eerlijk en serieus. Met beelden maakt hij glas helderwat er goed en niet goed gaat", aldus Janssen tegen NUsport. "Ik zie veel koekenbakkers die het meer op de persoon gooien dan op de speler. Of puur kijken naar wat iemand slecht doet", vindt hij.
"Ik zap wel eens langs die programma's, maar dan zap ik ook heelgauw door. Dan hoor je mensen praten waarvan je denkt: wie ben jij nou om over voetbal te praten? Het is niet zo heel moeilijk om te raden wie ik bedoel", aldus Janssen, die doelt op René van der Gijp van VI. "Hij heeft wél op een hoog niveau gevoetbald."
"Hij kan het goed uitleggen. Maar hij probeert iedere kut opmerking recht te breien met een geintje. Dat is niet makkelijk. Supporters denken dat ze daar altijd de waarheid spreken terwijl het negen van de tien keer gelul is. 'Amusement' noemen ze dat dan. Ik noem liegen geen amusement", zegt Janssen, die zaterdag 32 jaar wordt.
Volgens mij is het een van de weinige die daadwerkelijk aan analyse doet. De rest lult maar wat. Dat wil niet zeggen dat het allemaal onzin is wat eruit komt, maar analyse lijkt me een iets ander proces dan zomaar een observatie doen en daar allerlei conclusies aan verbinden.gaizka schreef:Vanavond is Co Adriaanse te gast bij Studio Voetbal, erg goede analyticus wat mij betreft. Ben benieuwd naar zijn mening over het huidige Ajax, denk dat hij het wat behouden/saai vind.
Zuidema schreef:Wat een ongelooflijk slap en saai geouwehoer in SV. Wat een open deuren ook. En dat 50 minuten lang. Niet doorheen te komen. Mensenkinderen, ze kunnen de volgende keer beter een paar AT-ers oproepen.
Hij wist dan weer wel als enige dat Swansea een goede springplank kan zijn naar een grote club, hij doelde op Michu maar kon niet op zijn naam komen.beelzebub schreef:Ik zit nu via internet naar de uitzending te kijken. Jan Mulder moet toch echt snel afgevoerd worden. Die is echt niet meer op de hoogte en op een tweede Gijp zit ik niet te wachten. Voor amusement kijk ik wel naar VI.