PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Van mij mogen ze in ieder geval winnen. Toch een paar puntjes voor Nederland op de europese ranglijst. Daarbij kan het geen kwaad als ze straks nog een confrontatie hebben met een zwaardere tegenstander.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Laat PSV maar lekker in de Europa League ballen, daar kunnen ze veel meer punten halen voor Nederland dan in de CL. Bovendien levert dat ons weer aardig wat miljoenen op.
Kortom: hup Zulte!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Van Zulte winnen. Daarna pakkie en dan spelen ze sowieeo EL. Dat is het beste.Thijs schreef:Laat PSV maar lekker in de Europa League ballen, daar kunnen ze veel meer punten halen voor Nederland dan in de CL. Bovendien levert dat ons weer aardig wat miljoenen op.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Skulason, Junior Malanda zijn talentvol.wimpey schreef:C.q. Van Bommel.Marillion schreef:Als ik PSV was zou ik dit niet doen. Als je er uitkomt is het ongetwijfeld tegen een relatief hoog salaris voor PSV begrippen. Hoe ga je het uitleggen aan de rest van de selectie als die jongen vervolgens niet met afstand de beste is? Dan heb je gewoon een nieuwe Engelaar.
psv zal toch wel winnen van Zulte?! Broertje Hazard is de enige die ik van naam ken van die ploeg...
Davy de Fauw ken je.

alleen al vanwege de donderdagwedstrijden in verweggistanRishi schreef:Van Zulte winnen. Daarna pakkie en dan spelen ze sowieeo EL. Dat is het beste.Thijs schreef:Laat PSV maar lekker in de Europa League ballen, daar kunnen ze veel meer punten halen voor Nederland dan in de CL. Bovendien levert dat ons weer aardig wat miljoenen op.

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Marillion schreef:Dan moeten ze daar wel eerst geraken he? Als ze van Zulte verliezen zijn ze ook nog niet zeker van de EL. De vraag is ook of ze die competitie wel mee willen doen natuurlijk.
Nee? Ze willen naar pot 4?

Ze zitten er nu al mee dat ze niet geplaatst zijn in de volgende ronde. Dom om de EL te laten lopen.
-
Dat is voor nu even dom. Voor volgend jaar staan wij er weer een stukje slechter voor (en is een goed Europees seizoen voor ons net even wat harder nodig dan voor PSV).
Na komend seizoen valt namelijk het seizoen 2008-2009 weg voor de ranking. Dat was voor ons best een prima jaargang, met bijv. overwinningen op HSV en Fiorentina. We haalden die jaargang 14.000 punten.
PSV had dat jaar hun laatste (falende) CL-seizoen. Een winstpartij, 5 nederlagen. Pakten slechts 6.000 punten.
Kortom, die schieten alsnog omhoog vanaf volgend jaar. Wij moeten iig overwinteren in de CL of de kwartfinale halen van de EL om een beetje dezelfde positie te behouden.
Gaat er verder natuurlijk niet om dat je per se boven PSV moet staan, maar voor Ajax wel van belang dat we -mochten we weer voorronde CL spelen- wel geplaatst willen/moeten zijn in de laatste voorronde.
Na komend seizoen valt namelijk het seizoen 2008-2009 weg voor de ranking. Dat was voor ons best een prima jaargang, met bijv. overwinningen op HSV en Fiorentina. We haalden die jaargang 14.000 punten.
PSV had dat jaar hun laatste (falende) CL-seizoen. Een winstpartij, 5 nederlagen. Pakten slechts 6.000 punten.
Kortom, die schieten alsnog omhoog vanaf volgend jaar. Wij moeten iig overwinteren in de CL of de kwartfinale halen van de EL om een beetje dezelfde positie te behouden.
Gaat er verder natuurlijk niet om dat je per se boven PSV moet staan, maar voor Ajax wel van belang dat we -mochten we weer voorronde CL spelen- wel geplaatst willen/moeten zijn in de laatste voorronde.
Ze schieten omhoog, maar niet voor lang.
Nederlandse ploegen die zich te goed voelen voor de EL, het is een gotspe. Alsof ze iets te zoeken hebben in de CL...
Over Park: ik hoor Thijs Slegers op VI-radio zeggen dat PSV Park heeft gehaald voor de broodnodige ervaring. Daar zet ik mijn vraagtekens bij. Voor je het weet wordt van hem verwacht dat hij de kar gaat trekken. Dat zit er niet in. Park is een dienende speler, een loper. Geen leider. Eerder een type als Aron Winter.
Supporters van QPR over Park:
http://www.qprdot.org/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0
http://www.wearetherangersboys.com/foru ... -PSV/page6
Nederlandse ploegen die zich te goed voelen voor de EL, het is een gotspe. Alsof ze iets te zoeken hebben in de CL...
Over Park: ik hoor Thijs Slegers op VI-radio zeggen dat PSV Park heeft gehaald voor de broodnodige ervaring. Daar zet ik mijn vraagtekens bij. Voor je het weet wordt van hem verwacht dat hij de kar gaat trekken. Dat zit er niet in. Park is een dienende speler, een loper. Geen leider. Eerder een type als Aron Winter.
Supporters van QPR over Park:
http://www.qprdot.org/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0
http://www.wearetherangersboys.com/foru ... -PSV/page6
Goede vraag. In ieder geval is te verwachten dat het behoorlijk leeft in Eindhoven. Het stadion is uitverkocht.
Edit: de huidige trainer van Zulte is de trainer die met AA Gent een paar jaar terug Feyenoord uitschakelde in de voorronde EL. Hij kent de meeste spelers van PSV vrij uitvoerig en iemand als Wijnaldum heeft hij grondig geanalyseerd op zijn sterke en zwakke punten.
Edit: de huidige trainer van Zulte is de trainer die met AA Gent een paar jaar terug Feyenoord uitschakelde in de voorronde EL. Hij kent de meeste spelers van PSV vrij uitvoerig en iemand als Wijnaldum heeft hij grondig geanalyseerd op zijn sterke en zwakke punten.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij onze vrienden van PN zijn ze het spoor ook even bijster op keepersgebied. Iedereen loopt daar de polonaise omdat Zoet de voorkeur krijgt boven Tyton. Talentvol zus, talentvol zo, kansen geven. Vervolgens hoopt een ieder dat Gomes de opvolger van Tyton wordt, want dan heb je een echte topkeeper in huis. 

Zulte heeft al 1 competitiewedstrijd in de benen (2-1 winst). Ondanks de assiocatie die ik krijg met zure zult en andere gekke Belgische plaatsnamen als Zolder, Kontich, Aarschot en Buitenland(gem. Bornem) denk ik dat PSV over twee duels eruit vliegt.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Van "het nieuwe PSV" heb ik nog geen seconden gezien en het enige dat ik ooit van Zulte heb gezien is de ontmoeting met Ajax van een paar jaar terug. Puur op naam van de club zou je zeggen dat PSV dit moet redden, maar dat is natuurlijk nergens op gebaseerd.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Ik kan me niet voorstellen dat een nieuw pisvee zomaar over de nummer 2 van België heen walst.generaal schreef:Ik reken op een walk-over voor PSV.
YNWA
Tyton stond uitstekend te keepen tegen Fenerbahce. PSV speelde naar mijn mening goed in die wedstrijd, scoorde mooie doelpunten en creëerde op fraaie wijze een aantal andere kansen. Maar... ook Fenerbahce kreeg ook een aantal vette kansen die Tyton er erg knap uithaalde. Eerst nog maar eens even zien of één van hun andere keepers die ballen tegenhoudt en of dat Tyton het zelf weer voor elkaar krijgt mocht hij vandaag een mindere dag hebben.Peter schreef:Bij onze vrienden van PN zijn ze het spoor ook even bijster op keepersgebied. Iedereen loopt daar de polonaise omdat Zoet de voorkeur krijgt boven Tyton. Talentvol zus, talentvol zo, kansen geven. Vervolgens hoopt een ieder dat Gomes de opvolger van Tyton wordt, want dan heb je een echte topkeeper in huis.
Van mij mogen ze ook winnen. Maar ze mogen van mij ook best verliezen. En dan bij voorkeur met een nulletje of vier.Marillion schreef:Van mij mogen ze in ieder geval winnen.

Nauwelijks een halve Sulejmani dus.wimpey schreef:Zulte heeft een begroting ter grootte van de transfersom van Maher. Als je daar niet van wint...

Dat zegt lang niet alles. In mijn ogen vergroot het alleen maar de gunfactor voor zo'n club om met heel Europa te hopen dat ze juist wel een stunt kunnen uithalen. Stel je eens voor dat Zulte ook de 4e voorronde weet te overleven, wat een enorme boost geven de CL opbrengsten die club dan wat betreft de inkomsten afgespiegeld tegen de begroting.

PSV heeft geen ingespeeld team. Als ZW het achterin dicht houdt en geduldig wacht op de communicatiestoornissen die bij PSV ongetwijfeld gaan komen - wie weet.
Ik begrijp dat PSV op het middenveld gaat spelen met Maher, Schaars en Wijnaldum. Te kwetsbaar in mijn ogen.
Ik begrijp dat PSV op het middenveld gaat spelen met Maher, Schaars en Wijnaldum. Te kwetsbaar in mijn ogen.
-
PSV verloor vorig jaar met een beter team 9 competitiewedstrijden, en kon het bovendien niet bolwerken tegen het niveau AIK Solna en Metalist Kharkiv.
Zulte-Waregem was op 10 minuten na bijna kampioen van Belgie en wist ongeveer alle zware uitwedstrijden in de competitie te winnen.
Als je zo ongelofelijk arrogant bent dat je dan van een walk-over gaat spreken kun je denk ik beter voor Ajax worden.

Zulte-Waregem was op 10 minuten na bijna kampioen van Belgie en wist ongeveer alle zware uitwedstrijden in de competitie te winnen.
Als je zo ongelofelijk arrogant bent dat je dan van een walk-over gaat spreken kun je denk ik beter voor Ajax worden.