PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

generaal

Re: PSV

Bericht door generaal » zo jul 28, 2013 11:52 am

Park is op zijn best in een team dat dominant in balbezit is. Dat was QPR nou niet bepaald, met zijn vechtvoetbal en lange ballen. Een uitstekende versterking voor PSV, zowel op 10 als rechtsbuiten. Ola mag lekker met Marcelo en Manolev in jong PSV gaan ballen, of alsnog naar Norwich opkrassen :headbang.gif: .

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo jul 28, 2013 11:58 am

Zal nog wel fit zijn want heeft de laatste 2 jaar amper gespeeld en daarvoor eigenlijk ook nooit echt veel.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 28, 2013 12:01 pm

generaal schreef:Park is op zijn best in een team dat dominant in balbezit is. Dat was QPR nou niet bepaald, met zijn vechtvoetbal en lange ballen. Een uitstekende versterking voor PSV, zowel op 10 als rechtsbuiten. Ola mag lekker met Marcelo en Manolev in jong PSV gaan ballen, of alsnog naar Norwich opkrassen :headbang.gif: .
Zoals ieder seizoen zie je het helemaal zitten met dat clubje van je, hè! Je zou onderhand beter moeten weten. :hypocrite.gif:

generaal

Bericht door generaal » zo jul 28, 2013 12:17 pm

wimpey schreef:
generaal schreef:Park is op zijn best in een team dat dominant in balbezit is. Dat was QPR nou niet bepaald, met zijn vechtvoetbal en lange ballen. Een uitstekende versterking voor PSV, zowel op 10 als rechtsbuiten. Ola mag lekker met Marcelo en Manolev in jong PSV gaan ballen, of alsnog naar Norwich opkrassen :headbang.gif: .
Zoals ieder seizoen zie je het helemaal zitten met dat clubje van je, hè! Je zou onderhand beter moeten weten. :hypocrite.gif:
Lees mijn meningen over Derijck, Marcelo, en Engelaar nog maar eens terug. Die heb ik vanaf dag één dat ze tekenden tot de grond toe afgebrand. Omdat ze er geen klote van konden inderdaad. Wat ik tegen Fenerbahce zag, oogde tien keer beter dan de beste wedstrijd van het PSV van '12-'13.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 28, 2013 12:39 pm

generaal schreef: Omdat ze er geen klote van konden inderdaad.
Ik moet de eerste psv-ert nog tegenkomen, die ruiterlijk toegeeft dat Van Bommel afg. seizoen abominabel en gewoon 'op' was. Incl. de man zelf natuurlijk, die na weer een nederlaag steeds naar teamgenoten wees en verhalen uit de oude doos oprakelde.

psv doet er m.i. i.i.g. verstandig aan het over een geheel andere boeg te gooien. Jonge, gretige gasten + trainer i.p.v. vergane glorie in persoon van Advocaat, v. Bommel, Bouma etc. Jongens als Maher, Depay, Bakkali werken i.t.t. Strootman, Bommel, Toivonen, Mertens niet als rode lap op stier of op de lachspieren wanneer het mis gaat.

psv heeft er de afg. jaren zelf van alles aangedaan om een zorgvuldig opgebouwd image grotendeels aan gruzelementen te helpen. Deze omslag lijkt me een stap in de juiste richting.

generaal

Bericht door generaal » zo jul 28, 2013 12:45 pm

Het enige wat ik op je post heb aan te merken, is dat het mislukken van Mark in mijn ogen inderdaad met de samenstelling van de rest van het team te maken had. Was hij maar in Italië gebleven, dan had hij beter gepresteerd dan bij PSV.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jul 28, 2013 12:47 pm

Park wordt dus louter en alleen voor de bank gehaald. Op het middenveld is het 'vrij druk' en voor de rechtsbuiten heb je met Jozefzoon al een 'bankspeler' gekocht. En daar heb je vorig jaar miljoenen op kapotgeslagen voor Narsingh. Jaja, die is nog even geblesseerd, maar om daar nu dan direct twee vervangers voor te kopen is ook weer wat.

Ik neem overigens aan dat ze nu wel uitgeshopt zijn. :biggthumpup.gif:

generaal

Bericht door generaal » zo jul 28, 2013 12:49 pm

Volgens mij kan Park uitstekend als diepste middenvelder uit de voeten, met Maher en Schaars/Hiljemark in zijn rug. De ideale verbindingsspeler, net als in 2005.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jul 28, 2013 12:56 pm

generaal schreef:Volgens mij kan Park uitstekend als diepste middenvelder uit de voeten, met Maher en Schaars/Hiljemark in zijn rug. De ideale verbindingsspeler, net als in 2005.
Cocu gaf vorige week nog aan dat hij met de punt naar achteren wil voetballen en dus met Maher, Schaars en Wijnaldum. Park is een cultheld (al is 'ie dik over z'n top...), maar ze zullen het systeem van vorige week niet aanpassen denk ik. Denk overigens dat Cocu ook vasthoud aan Wijnaldum. Die jongen heeft een schip met geld gekost en om dan met Schaars en Park je middenveld te formeren is ook wat 'kostbaar'.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 28, 2013 1:00 pm

generaal schreef:Het enige wat ik op je post heb aan te merken, is dat het mislukken van Mark in mijn ogen inderdaad met de samenstelling van de rest van het team te maken had.
Van Bommel werd gehaald om sturing te geven aan dat elftal. Dat lukte niet. M.n. Strootman liep zich uit de naad om de steken op te pakken die Van Bommel liet vallen... Het zou trouwens wat zijn: een dienende speler opofferen zodat de dienende speler Van Bommel het nog kan bijbenen. :excited.gif:

Een paar maanden terug heb ik een lijstje opgedreund van tegengoals die een direct gevolg waren van persoonlijk falen van Van Bommel. psv mét Van Bommel was m.i. zwakker dan psv zónder Van Bommel het seizoen daarvoor. Goede kans dat het psv van komend seizoen zonder die gozer een stuk sterker zal zijn. Megadominant zijn binnen zo'n groep en falen, zonder dat daar consequenties aan worden verbonden, doet de sfeer binnen een groep geen goed.

wimpey

Bericht door wimpey » zo jul 28, 2013 1:02 pm

Peter schreef: Ik neem overigens aan dat ze nu wel uitgeshopt zijn. :biggthumpup.gif:
Dat lijkt me stug. LB, LCV is dun bezet. Een allround aanvaller komt er ook nog wel bij.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo jul 28, 2013 1:14 pm

En ze zullen wel een poging doen Gomes binnen te halen, denk ik.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

ferry

Bericht door ferry » zo jul 28, 2013 9:51 pm

:smallgrin.gif: Park moet zelf nog wel even akkoord gaan met een "kleine" salarisvermindering kennelijk, aangezien PSV vasthoudt aan het salarisplafond van 1M Euro.
PSV hoopte de transfer van Ji-Sung Park zondagavond af te ronden, maar de fans van de Eindhovense club moeten nog even geduld hebben. De middenvelder heeft namelijk nog geen persoonlijk akkoord bereikt, daar PSV vasthoudt aan het salarisplafond van één miljoen euro per jaar. Het Eindhovens Dagblad meldt dat dit ‘even wennen’ is voor een speler uit de Premier League.

De 32-jarige Park verdient bij Queens Park Rangers 80.000 euro per week en mag door de degradatie van the Super Hoops transfervrij terugkeren naar het Philips Stadion. Hij zal dan echter wel flink moeten inleveren. Bovendien wil PSV de optie bemachtigen om het tweejarige contract van de Zuid-Koreaan na één seizoen te kunnen evalueren. Maandag gaan beide partijen opnieuw om de tafel.
Het ligt in de lijn der verwachting dat er maandag alsnog een akkoord wordt bereikt. Park, die medisch al is goedgekeurd, kan dan ook worden ingeschreven voor de Champions League. Dinsdag speelt PSV in de voorronde van het kampioenenbal tegen Zulte Waregem en in theorie zou hij in dat duel al kunnen spelen. Park speelde tussen 2003 en 2005 al voor PSV en vertrok hierna naar Manchester United.
(VZ)

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 29, 2013 5:51 am

Voor Park was dus blijkbaar geen interesse vanuit de PL.

F*ck me, een speler van Q-P-fuckin-R zit op ruim 4 (!!) M euro per jaar.

Eredivisie: vergaarbak van jong talent, middelmaat die voor een grote competitie tekort komt, spelers die hun carrière een doorstart willen geven en routiniers die nog net niet klaar zijn...

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jul 29, 2013 8:04 am

Vandaar dat in de winter de spelers ook geen moeite hadden om naar QPR te gaan ook al stonden ze dik onderaan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jul 29, 2013 9:45 am

Als ik PSV was zou ik dit niet doen. Als je er uitkomt is het ongetwijfeld tegen een relatief hoog salaris voor PSV begrippen. Hoe ga je het uitleggen aan de rest van de selectie als die jongen vervolgens niet met afstand de beste is? Dan heb je gewoon een nieuwe Engelaar.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 29, 2013 9:49 am

2005 is lang geleden, generaal.

Park moet (moest?) het van zijn loopacties hebben. Verder geen bijzondere speler. Heeft hij die drive nog? En als hij het nog kan, waarom komt er dan geen club uit de PL voor hem?

999

Bericht door 999 » ma jul 29, 2013 9:53 am

Eerst maar eens kijken wat Psv dinsdag klaar maakt in de V.CL.

Volgens de kenners gaan ze het moeilijk krijgen.Ik moet dat nog zien.Tegen fenerbahce dacht men ook dat ze op hun donder zouden krijgen.Weliswaar een oefenpotje maar toch ...

Wat denken jullie ? ...
Laatst gewijzigd door 999 op ma jul 29, 2013 10:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jul 29, 2013 9:57 am

Tegen wie moeten ze ook al weer?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 29, 2013 9:59 am

Geen ideeeeeee.

Vriendschappelijk voetbal is geen graadmeter. Dat weet ik wel. Resultaten in de voorbereiding bieden nog minder garanties dan beleggingen gedaan voor de crisis.

Het zal de naam zijn, maar bij Zulte Waregem denk ik niet aan een topploeg. Wel is het (begrijp ik) een ingespeeld team. In tegenstelling tot PSV.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma jul 29, 2013 9:59 am

Zulte. Hopelijk een geniepige 0-1 voor de Belgen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jul 29, 2013 10:10 am

Oh ja, wist ik ook wel. Zulte zal al wat verder in de voorbereiding zijn, daar is de competitie al begonnen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jul 29, 2013 10:10 am

Vorig jaar nipt 2e in België. En volgens mij is het elftal bij elkaar gebleven op één speler na. Het zal dus inderdaad een redelijk ingespeeld team zijn. Maar de laatste keer dat ik Zulte in actie heb gezien is tegen Ajax geweest in de Europa League dus ik kan er eigenlijk geen zinnig woord over zeggen.

De druk staat er in ieder geval meteen op bij PSV. Winnen kan een boost geven aan het elftal, uitschakeling het tegenovergestelde. Mochten ze er in een volgende ronde tegen een grote ploeg uitgaan dan ligt dat toch al wat anders. Bij deze ontmoeting is PSV toch wel de duidelijke favoriet.
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 29, 2013 10:14 am

Hup Zulte, stel de 4 a 5 miljoen veilig voor Ajax. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 29, 2013 10:19 am

Marillion schreef:Als ik PSV was zou ik dit niet doen. Als je er uitkomt is het ongetwijfeld tegen een relatief hoog salaris voor PSV begrippen. Hoe ga je het uitleggen aan de rest van de selectie als die jongen vervolgens niet met afstand de beste is? Dan heb je gewoon een nieuwe Engelaar.
C.q. Van Bommel.

psv zal toch wel winnen van Zulte?! Broertje Hazard is de enige die ik van naam ken van die ploeg...

Plaats reactie