Belangrijk doelpunt?Ajaciedjuh schreef:Mooie voorzet Eriksen. Siem weer met een belangrijk doelpunt.

Ik had liever gezien dat we deze pot met 2-0 hadden verloren. Zand in de ogen enzo...
Moderator: mods
Belangrijk doelpunt?Ajaciedjuh schreef:Mooie voorzet Eriksen. Siem weer met een belangrijk doelpunt.
Ik snap jou niet. Het gaat nu al 2 jaar op deze manier, en volgens mij kon je dat wel bekoren.wimpey schreef:Belangrijk doelpunt?Ajaciedjuh schreef:Mooie voorzet Eriksen. Siem weer met een belangrijk doelpunt.![]()
Ik had liever gezien dat we deze pot met 2-0 hadden verloren. Zand in de ogen enzo...
Wel ja, Ajax ontstijgt al 2,5 jaar dit niveau niet. Sweet dreams.GangstaRiB schreef: Ik snap jou niet. Het gaat nu al 2 jaar op deze manier, en volgens mij kon je dat wel bekoren.
Nu wel, tot de 1-2 heb ik hem niet gezien.Ajaciedjuh schreef:Eriksen is fysiek en stuk volwassener geworden. Steekt er nu ook bovenuit.
In andere postings van je lees ik altijd dat Ajax enorme progressie maakt.wimpey schreef:Wel ja, Ajax ontstijgt al 2,5 jaar dit niveau niet. Sweet dreams.GangstaRiB schreef: Ik snap jou niet. Het gaat nu al 2 jaar op deze manier, en volgens mij kon je dat wel bekoren.
Het is wel lekker dat je in Juli de eerste steen alweer hebt gevonden!GangstaRiB schreef: In andere postings van je lees ik altijd dat Ajax enorme progressie maakt.
wimpey schreef:[Bogarde-mode]
Dit is de eerste!! Dit is de eerste!!
[/Bogarde-mode]
Kan ik er wat aan doen dat het seizoen zo vroeg begint.wimpey schreef:Het is wel lekker dat je in Juli de eerste steen alweer hebt gevonden!GangstaRiB schreef: In andere postings van je lees ik altijd dat Ajax enorme progressie maakt.
Fischer en Andersen hadden hem wel mogen maken. Kolbeinn ook nog net voor de 90 minuten.GangstaRiB schreef:Haha Frank blijft volhouden dat ie veel kansen heeft gezien.
Yep, belachelijk dat hij er nooit bij is.Duke schreef:De statistieken ten spijt ben ik toch blij dat we hem gewonnen hebben. Al moet Johan hem natuurlijk gewoon uitreiken. Waarom doet ie dat eigenlijk niet?
Barry gaat al ruim 40 jaar niet naar de kapper. Valt me mee dat ie inmiddels het scheren heeft geleerd.Ajaciedjuh schreef:Barry mag wel naar de kapper.