MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

zeux

Re: MLB

Bericht door zeux » vr jul 19, 2013 11:14 am

beelzebub schreef:Dit filmpje met Matt Harvey vind ik leuk, check die dude met het Harvey shirt. :ajaxsmiley.gif: . Alsof ik Eriksen niet zou herkennen in het Vondelpark.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6553548 ... y_al_.html
Hilarisch!
Thanks!

Je ziet in dit filmpje trouwens ook goed hoe godvergeten groot die gozer is.

Ik zou hem overigens ook niet zomaar herkennen op straat. Maar dat heb ik bij wel meer 'sterren'. Weet nog een grappig voorval in Chinatown in LA, waar ik een foto wilde maken en een beetje ongeduldig wachtte tot een dame die hinderlijk in beeld liep was overgestoken. Toen ze bijna aan de overkant was ging ik vast met mijn camera omhoog en zij hield instinctief haar tasje voor haar hoofd. Blijkbaar een actrice. Tot op de dag geen flauw benul wie dat was. En zo heb ik ook een avond lang in een Italiaans restaurant in NY gezeten met Robert Redford twee tafeltjes verderop. Mijn tafelgenoten vroegen aan het einde van de avond hoe ik het vond dat Redford daar zat. Totaal niet gespot. En zo zijn er nog een paar momenten geweest dat ik echt geen idee had. TV/screen en 'werkelijkheid' zijn echt twee verschillende dingen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » vr jul 19, 2013 11:16 am

InnerHarbour schreef:De Orioles hebben hun Cubaanse overloper opgeroepen
Cubaanse speler, dus je zal wel geen hoge verwachtingen hebben. :ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » za jul 20, 2013 9:42 am

Ik denk vannacht: ik ga lekker even Mets kijken. Staan die assholes al na drie innings met 11-0 achter tegen de fucking Phillies. Tssss.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 20, 2013 10:19 am

Ben je toen overgeschakeld naar de Orioles, 3-1 winst in Texas? :hypocrite.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za jul 20, 2013 10:37 am

Nee, Red Sox-Yankees, maar ben maar gewoon gaan slapen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jul 22, 2013 10:48 am

Harvey weer een gem gegooid gisteren, als die gozer bij een goed team zou gooien won hij er met twee vingers in de neus 20.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma jul 22, 2013 11:02 am

Hopelijk volgend jaar al!!!

Het gaat de laatste weken al beter met oa Byrd, Satin en Lagaras. Als ze nu in de winter 1 of 2 goede bats voor het outfield kunnen vinden, denk ik dat ze steeds dichterbij komen, met ook nog D'Arnaud als catcher in aantocht.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma jul 22, 2013 1:42 pm

Dat Bartolo Colon nog zo sterk staat te pitchen... In 2007 compleet afgeschreven want chronisch geblesseerd, vervolgens een tijdje van de radar af en de laatste jaren toch weer aardig bezig. Gisteren met een shut out in Anaheim een zwiep voorkomen. Leuk voor die jongen. Wat Anaheim betreft, zij hadden die sweep juist heel hard nodig en staan nu nog steeds nergens. Alleen een wonder kan dit seizoen nog redden.

Het goede nieuws; 13 games voor op de Astros. :headbang.gif: :blush.gif:

zeux

Bericht door zeux » ma jul 22, 2013 1:54 pm

Prachtig van Colon, vooral ook voor mijn fantasy. :-)

Oakland doet het sowieso goed.

Maar WTF happened to Pujols?

zeux

Bericht door zeux » ma jul 22, 2013 11:59 pm

Braun is de eerste die valt in de Biogenesis-zaak.

Who's next?

A-Rod?
Jhonny Peralta?
Nelson Cruz?
Melky Cabrera?
Jesus Montero?
Everth Cabrera?
Francisco Cervelli?
En, hé Dubbel, Bartolo Colon?

Ze worden allemaal genoemd.

zeux

Bericht door zeux » di jul 23, 2013 12:57 am

MLB zou misschien uit zijn op levenslange ban van Alex Rodriguez.

Braun wordt ondertussen geroosterd door de commentatoren.

zeux

Bericht door zeux » di jul 23, 2013 2:58 am

Grrr, mets fuck up in de negende, mooie wedstrijd Gee verknoeid, geen run support. We need bats!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di jul 23, 2013 3:39 am

Braun in 2012:
I am very pleased and relieved by today's decision. It is the first step in restoring my good name and reputation. We were able to get through this because I am innocent and the truth is on our side.
Ouch!

MIN@LAA:
en wat staat Blanton toch weer te prutsen... :excited.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di jul 23, 2013 4:18 am

Vrijdag ga ik naar Giants game tegen Cubs.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di jul 23, 2013 4:19 am

Helaas spelen de dodgers uit de komende dagen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 23, 2013 7:40 am

Zeux schreef:MLB zou misschien uit zijn op levenslange ban van Alex Rodriguez.

Braun wordt ondertussen geroosterd door de commentatoren.
Nee, nee niet doen laten de MFY maar lekker blijven opdraaien voor dat klote contract.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 23, 2013 7:47 am

Zlatan Son of God schreef:Vrijdag ga ik naar Giants game tegen Cubs.
De huidige winnaar van WS, spelend in een prachtig ballpark, have fun, kijkend wie er gooien wordt het geen pitching duel. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di jul 23, 2013 12:45 pm

Zlatan Son of God schreef:Helaas spelen de dodgers uit de komende dagen.
Angels spelen thuis deze week.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di jul 23, 2013 4:57 pm

Walgelijk dat dit soort cheaters gewoon door kunnen in het honkbal. :furious3.gif:

Hij heeft niet 'some mistakes' gemaakt maar de boel moedwillig belazerd. Levenslang schorsen dit soort ratten.
"As I have acknowledged in the past, I am not perfect," Braun said in a statement. "I realize now that I have made some mistakes. I am willing to accept the consequences of those actions. This situation has taken a toll on me and my entire family, and it has been a distraction to my teammates and the Brewers organization. I am very grateful for the support I have received from players, ownership and the fans in Milwaukee and around the country.

"Finally, I wish to apologize to anyone I may have disappointed -- all of the baseball fans especially those in Milwaukee, the great Brewers organization and my teammates. I am glad to have this matter behind me once and for all, and I cannot wait to get back to the game I love."

zeux

Bericht door zeux » di jul 23, 2013 7:03 pm

Ja, dit is een fijn hypocriet statement. Mede hierop werd hij door de commentatoren gisteren afgebrand.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 24, 2013 7:15 am

Orioles pakken een oude bekende van Dubbel en Zeux, goed om te zien dat we opnieuw een move maken om de playoff te halen.
Orioles acquire Francisco Rodriguez

Associated Press

Brewers trade pitcher Francisco Rodriguez to Orioles for a minor league prospect.

KANSAS CITY, Mo. -- The Baltimore Orioles bolstered their bullpen with a late-inning arm Tuesday, acquiring reliever Francisco Rodriguez from the last-place Milwaukee Brewers for minor league infielder Nick Delmonico.

"We're not playing for (anything) here. But going there now, every game is going to count. I've got to be on top of my game now and help them out," Rodriguez said.

The Orioles could use some bullpen help, but giving up a solid prospect for two months of Francisco Rodriguez is poor asset management, writes Keith Law.

Baltimore began the day 2½ games behind first-place Boston in the AL East. Looking for their second straight playoff appearance, the third-place Orioles had a 1½-game lead over Texas for the final AL wild-card spot.

"We were trying to upgrade the pitching to give us a chance to make the run for the AL (East) title and the pennant. So we did what we had to do to help the team now, and we have enough players having good years at the plate," Orioles vice president of baseball operations Dan Duquette said.

"Nick Delmonico shows a lot of promise as a hitter, but the major league club needed a little more depth for our pitching staff to accomplish what we want to accomplish this year."

Baltimore already has a proven closer in Jim Johnson, who was leading the majors with 35 saves. Rodriguez, however, gives manager Buck Showalter another option late in the game.

"I'm still kind of taking it in," Showalter said after his team's 3-2 loss in Kansas City. "He gives us a lot of options."

The Orioles cleared space for Rodriguez on the 40-man roster by transferring outfielder Nolan Reimold to the 60-day disabled list before their game against the Kansas City Royals.

K-Rod was one of the game's best relievers during his time with the Angels, saving a major league-record 62 games in 2008. He later spent three seasons as a closer with the Mets that are remembered mostly for an alleged assault of his girlfriend's father at the ballpark.

Rodriguez, 31, has revitalized his career the past three years in Milwaukee, going 1-1 with 10 saves and a 1.09 ERA in 25 appearances this season.

"I think he's the kind of guy that can be a difference-maker," Brewers general manager Doug Melvin said. "When you get into postseason or you get into pennant races in August and September, you always need more than one guy that can pitch in the ninth inning. He's capable of doing that."

Delmonico, a sixth-round draft pick in 2011, was hitting .244 in 60 games for Class A Frederick. He hit .249 in 95 games for Class A Delmarva last season.

Melvin said Delmonico, 21, will be assigned to Class A Brevard County. Delmonico's father, Rod, was the baseball coach at Tennessee from 1990 to 2007.

"He's a player that's got good baseball instincts. He's known for being a very good hitter. He comes from a baseball background," Melvin said.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo jul 24, 2013 7:59 pm

InnerHarbour schreef:Orioles pakken een oude bekende van Dubbel en Zeux, goed om te zien dat we opnieuw een move maken om de playoff te halen.
Ook goed voor entertainment in het clubhuis.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo jul 24, 2013 8:06 pm

Zeux schreef:
InnerHarbour schreef:Orioles pakken een oude bekende van Dubbel en Zeux, goed om te zien dat we opnieuw een move maken om de playoff te halen.
Fantastische slider gooide hij. Nog van genieten. Laatste jaar in Anaheim had hij 80 saves of zo en de gedachte was dat hij daarna op zou zijn. En in Colorado liep iemand die net zo goed was. NOT. Eigenlijk is de 9e inning nooit meer goed gekomen sindsdien. Fuentes, Walden, Frieri, ga maar na.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 24, 2013 10:03 pm

Zeux schreef:
Ook goed voor entertainment in het clubhuis.
Ja ken de verhalen, maar blijkbaar heeft hij zich bij de Brewers wel gedragen.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 24, 2013 10:06 pm

Dubbel schreef:
Zeux schreef:
Fantastische slider gooide hij. Nog van genieten. Laatste jaar in Anaheim had hij 80 saves of zo en de gedachte was dat hij daarna op zou zijn. En in Colorado liep iemand die net zo goed was. NOT. Eigenlijk is de 9e inning nooit meer goed gekomen sindsdien. Fuentes, Walden, Frieri, ga maar na.
Hij wordt de setup bij de O's. Johnson blijft de closer.
YNWA

Plaats reactie