Golf
Moderator: mods
Re: Golf
Er is nog een kansje dat Luiten mee mag doen. Hij is 1e op de reservelijst en er is een kans dat Louis Oosthuizen zich terug moet trekken met een blessure. Als dat gebeurt komt ie gelijk in een flight met Tiger Woods. We weten het om 15.45 uur.
Edit: zie dat Oosthuizen gewoon gestart is. Geen Nederlanders dus in dit toernooi.
Edit: zie dat Oosthuizen gewoon gestart is. Geen Nederlanders dus in dit toernooi.
Laatst gewijzigd door ferry op do jul 18, 2013 3:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Helaas voor Luiten, iedereen doet mee. Groot verschil met vanmorgen, de greens zijn nu echt heel droog en de ballen stuiteren ervan af. Weinig controle voor de heren vanmiddag.
YNWA
- InnerHarbour
Das meer dan 10 slagen per hole, nee dat doe ik beter als het dit weer is tenminste. Ik heb die druk niet en hoef niet met 2 slagen op de green te zijn, mag daar ook 4 over doen, 2 putten over wordt dus 6 of 7 slagen schat ik in.
YNWA
- InnerHarbour
Joost, snapt het gelukkig wel en kijkt naar zichzelf waarom hij daar niet speelt.Baseman schreef:Waarna 2 spelers na enkele holes gespeeld te hebben alsnog afhaken door blessuresInnerHarbour schreef:Helaas voor Luiten, iedereen doet mee.
"Ik ben blij voor Louis dat hij fit genoeg was om te starten, en ik snap zelfs dat Hanson start terwijl hij weet dat hij de wedstrijd niet af gaat maken, maar natuurlijk had ik graag in hun plaats gegaan."
"Maar goed, dan had ik maar hoger op de wereldranglijst of Order of Merit moeten staan, dan hadden we dit allemaal niet gehad, dus ik neem ze echt helemaal niets kwalijk. In hun positie had ik ongetwijfeld hetzelfde gedaan. Volgend jaar maar dan."
YNWA
Ja, 'a brave face', heel mooi en Engels en gentleman-like en eerlijk en zo, maar als jongens toch starten, terwijl ze weten dat het niet zal gaan en al na 2 van de 72 holes ook daadwerkelijk stoppen, dan vind ik dat behoorlijk associaal, egocentrisch en onsportief.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Waarschijnlijk hebben ze in hun sponsorcontract staan dat ze een bepaald bedrag krijgen als ze op alle vier de Majors starten. Golf is gelukkig geen SP sport, ze zijn er niet vies van geld.
YNWA
Wel jammer dat iemand die binnen 2 of 3 holes geblesseerd uitvalt niet alsnog door Luiten vervangen kan worden. Dat zou toch makkelijk in het speelschema ingepast moeten kunnen worden? Zeker met zulke goede weersomstandigheden als nu schopt dat de planning totaal niet in de war.

Joost is, hoewel hij helaas fan van de kakkerlakken is, een enorm nuchtere en relaxte gast die inderdaad nooit de schuld bij een ander zal zoeken. Zou zonder golf ook al miljonair zijn geweest gezien de bedrijfsactiviteiten van zijn pa, al zou de erfenis vervolgens wel met nog 4 kinderen verdeeld moeten worden. Die broers van Joost zijn ook erg toffe en nuchtere gasten. Hoewel nuchter misschien niet helemaal het juiste woord is gezien de hoeveelheid bier die die jongens zuipen...
InnerHarbour schreef:Joost, snapt het gelukkig wel en kijkt naar zichzelf waarom hij daar niet speelt.
"Ik ben blij voor Louis dat hij fit genoeg was om te starten, en ik snap zelfs dat Hanson start terwijl hij weet dat hij de wedstrijd niet af gaat maken, maar natuurlijk had ik graag in hun plaats gegaan."
"Maar goed, dan had ik maar hoger op de wereldranglijst of Order of Merit moeten staan, dan hadden we dit allemaal niet gehad, dus ik neem ze echt helemaal niets kwalijk. In hun positie had ik ongetwijfeld hetzelfde gedaan. Volgend jaar maar dan."

Joost is, hoewel hij helaas fan van de kakkerlakken is, een enorm nuchtere en relaxte gast die inderdaad nooit de schuld bij een ander zal zoeken. Zou zonder golf ook al miljonair zijn geweest gezien de bedrijfsactiviteiten van zijn pa, al zou de erfenis vervolgens wel met nog 4 kinderen verdeeld moeten worden. Die broers van Joost zijn ook erg toffe en nuchtere gasten. Hoewel nuchter misschien niet helemaal het juiste woord is gezien de hoeveelheid bier die die jongens zuipen...

Als dat zo is, dan kan dat een plausibele reden zijn. Maar als sponsor zou ik de meerwaarde van zo'n deelname overdenken.InnerHarbour schreef:Waarschijnlijk hebben ze in hun sponsorcontract staan dat ze een bepaald bedrag krijgen als ze op alle vier de Majors starten. Golf is gelukkig geen SP sport, ze zijn er niet vies van geld.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Soms moeten ze starten om hun tourkaart te behouden. En de regels zeggen niet dat je zo'n tournooi dan ook moet finishen; ook al speel je maar 1 hole, dan is dat genoeg. Ik geloof dat dat bij Hanson het geval was.
- InnerHarbour
Lee Westwood bovenaan op het Open en ineens is het niet meer GB zoals bij Murray maar England op de Beeb. 

YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Ik weet dat het een extreem moeilijke baan is maar voor mij speelde er teveel om niet te verliezen i.p.v. te winnen.
YNWA
- InnerHarbour
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- InnerHarbour
Joost Luiten is gestart met één slag boven Par op het PGA open, de vierde en laatste Major van het seizoen. Hij begon geweldig met drie birdies op de eerste vijf holes, maar kan dit niet volhouden op deze moeilijke baan.
Hij staat 6 slagen achter de leider maar gelijk met Tiger.
Hij staat 6 slagen achter de leider maar gelijk met Tiger.

YNWA