- Nasticic voor 15 miljoen plus Savic (van Viola)
- Kolarov voor 14 miljoen (van Lazio)
- Maicon voor 4 miljoen (Inter)
- Balotelli voor 30 miljoen (Inter)
Het lijstje van Leonardo houdt niet op bij 10 spelers.

Moderator: mods
Ik heb hem nog nooit gezien, maar ik heb wel een bepaald type spits voor ogenPeter schreef:In Italie blijven ze gas geven met de transfers:
- Isla zal naar Inter vertrekken en Juventus wil Kolarov met dat geld financieren
- Vrsjalko naar Genoa
- Gervinho van Arsenal gaat naar Roma (zijn oude trainer is daar nu werkzaam)
- Immobile (spits van U21) naar Torino
Hij is er nog steeds niet door:Benji schreef:Haha, wat een klucht![]()
Ben benieuwd of ze hem over een half jaar ook weer net zo vrolijk staan uit te zwaaien op dat vliegveld...
Cavani zal nu niet aan "Jesus" denken, wel aan "dollars", Jesus heeft het m.i. financieel niet zo ver geschopt (qua voetbal trouwens ook niet) de rest lijkt anno 2013 niet meer zo interessant.Zeux schreef:Net foto van die Cavani gezien. Thinks he's Jesus...
Heb je die vrije trap van Strootman tegen Willem II ook nog ergens?Jöhnk schreef:Welke speler denken ze binnengehaald te hebben? De nieuwe Maradona?
Zeker. Was met Lens de enige psv-ert die afg. seizoen in de topduels overeind bleef. Maar de Strootman die ons tijdens Utrecht - Ajax 3-0 vanaf het middenveld omver blies, heb ik bij psv zelden gezien.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Op het gevaar af op de AT brandstapel te worden gegooid; zou het heel misschien tussen twee haakjes per ongeluk niet zo maar kunnen dat Strootman stiekem een klein beetje goed kan voetballen?