Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Allemaal PVV'ers daar! 

Mounir is mourning?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zou Le T. bij gelegenheid willen uitleggen waarom Fiorentina van Mournir af wil?

Ome Mino vindt het prima zo. Strijkt een mooie premie op wanneer hij Fiorentina van EH verlost. Ik voel een deal met Fulham in de maak!Yopi schreef:Allemaal PVV'ers daar!

Je hebt gelijk, Jol haalde hem (slechts) naar Ajax...
- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Napoli heeft de boel in de steigers staan:
- Damiao onderhandelingen zijn gestart. Internacional wil 25 miljoen. Napoli zit op 20. Mijn idee is dat ze daar wel uit komen.
- Olympique Lyon heeft een bod van 13 miljoen geaccepteerd voor Gonalons. Even de vraag of Gonalons zelf ook wil.
- Julio Cesar zal overkomen van QPR. De Sanctis gaat dan naar Roma.
Alles hangt af van de vertrekkende Leonardo. Hij mag als laatste kunstje Cavani voor 63 miljoen binnenhengelen haha.
Best aardig als je dan je middenveld en aanval mag vormgeven met Inler, Hamsik, Gonalons, Mertens, Insigne, Damiao, Pandev, Callejon.
- Damiao onderhandelingen zijn gestart. Internacional wil 25 miljoen. Napoli zit op 20. Mijn idee is dat ze daar wel uit komen.
- Olympique Lyon heeft een bod van 13 miljoen geaccepteerd voor Gonalons. Even de vraag of Gonalons zelf ook wil.
- Julio Cesar zal overkomen van QPR. De Sanctis gaat dan naar Roma.
Alles hangt af van de vertrekkende Leonardo. Hij mag als laatste kunstje Cavani voor 63 miljoen binnenhengelen haha.
Best aardig als je dan je middenveld en aanval mag vormgeven met Inler, Hamsik, Gonalons, Mertens, Insigne, Damiao, Pandev, Callejon.
- peter
- Spurs biedt 20 miljoen voor Pjanic
- Marquinhos staat er nog altijd goed op bij Barcelona. Roma heeft een akkoord met een 17-jarige verdediger van Dinamo Zagreb, genaamd Jedvaj.
- Eerste contact tussen Milan en Ljalic is gelegd
Als Roma een totale uitverkoop doet, dan zie ik ze nog wel gaan voor Eriksen.
- Marquinhos staat er nog altijd goed op bij Barcelona. Roma heeft een akkoord met een 17-jarige verdediger van Dinamo Zagreb, genaamd Jedvaj.
- Eerste contact tussen Milan en Ljalic is gelegd
Als Roma een totale uitverkoop doet, dan zie ik ze nog wel gaan voor Eriksen.
Zouden ze echt zeven miljoen durven bieden?
Ach, vijftien of zeven miljoen, het maakt me niet zoveel uit. Ik hoop dat hij blijft.
Ach, vijftien of zeven miljoen, het maakt me niet zoveel uit. Ik hoop dat hij blijft.
- peter
PSG stuurt net een telex naar Rome. 30 miljoen voor Marquinhos.
Die lui zijn knettergek man.
Die lui zijn knettergek man.
Een telex? Mijn god in welk jaar leven we. Ik wist wel dat transfers nog steeds per fax gaan, maar de telex... 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hoe betrouwbaar is Il Tempo?
- peter
Roddel en achterklap. Niveau voetbalprimeur.Jöhnk schreef:Hoe betrouwbaar is Il Tempo?
- Juventus wil Diamanti als opvolger voor Giaccherini (die naar Sunderland gaat)
Het zijn maar namen die gedropt worden, maar ik heb wel de indruk dat het Italiaanse voetbal na wat magere jaren weer in de lift zit. Mooi om te zien.Peter schreef: Roddel en achterklap. Niveau voetbalprimeur.

+1. Eriksen moet nog een eredivisieseizoen draaien als Sneijder in 2006/2007. 15 goals en 20 assists.Yopi schreef: Ach, vijftien of zeven miljoen, het maakt me niet zoveel uit. Ik hoop dat hij blijft.
Daarnaast overwinteren in de CL en 4-op-een-rij binnenhalen. Dan is ie nog pas 22 en al een Ajax-legend.
Ik mag toch hopen dat Ajax er álles aan doet om Siem en Eriksen over de streep te trekken. Zijn NL's MVPs.
Leonardo is opgestapt bij PSG. Benieuwd waar ze nu gaan 'scouten'.
- peter
Het mooiste is dat die gozer dus bij zijn afscheid roept dat 'hij stopt aan het einde van de transferperiode en dat hij niet weggaat voordat PSG een handtekening van Cavani heeft'. Napoli lacht zich dus rot en wijst gewoon met de vinger naar de clausule van 63 miljoen.Rishi schreef:Italië mag Leonardo dankbaar zijn.
Echt ongelooflijk. Dat zo iemand miljoenen verdiend. Zelfs Jol zou minder geld uitgeven.
IK GELOOF!!!!!!
Die Leonardo is echt een wolf in schaapskleren. Remember Tab Ramos.Rishi schreef:Echt ongelooflijk. Dat zo iemand miljoenen verdiend. Zelfs Jol zou minder geld uitgeven.
Das niet fair wimpey, Leonardo heeft hem nog huilend in het ziekenhuis opgezocht nadat hij z'n kaak had gebroken.
Dat van die wolf kan je ook zeggen van Zidane of Bergkamp bijvoorbeeld.
Dat van die wolf kan je ook zeggen van Zidane of Bergkamp bijvoorbeeld.
- peter
Fiorentina heeft weer een slag geslagen. Ilicic van Palermo komt ook die kant op.
Marcos Alonso (Bolton), Gomez, Joaquin, Ambrosini, Ilicic zijn dus al binnen. Wordt dringen op het middenveld en de aanval.
Marcos Alonso (Bolton), Gomez, Joaquin, Ambrosini, Ilicic zijn dus al binnen. Wordt dringen op het middenveld en de aanval.
- InnerHarbour
Ik dacht dat het economisch zo slecht ging in Italie, als ik de hoogtepunten van de afgelopen week op Sport 1 zag, half tot driekwart lege tribunes bij de meeste clubs maar het koopt maar en het koopt maar.
YNWA
Bijzonder inderdaad. Er zullen wel wat andere geldstromen een rol spelen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali