Toby Alderweireld
Moderator: mods
Re: Toby Alderweireld
Toby heeft het trainingskamp verlaten. Priveomstandigheden. Bron: voetbalprimeur
IK GELOOF!!!!!!
De T.Alderweireld verlaat trainingskamp
Van onze Telesportredactie
Toby Alderweireld heeft het trainingskamp van Ajax in Oostenrijk verlaten wegens privé-omstandigheden, zo laat de club weten. De Belgische verdediger wordt per direct vervangen door Sven Nieuwpoort, die vorig seizoen nog was verhuurd aan Almere City.
Links en rechts wordt gesuggereerd dat het vertrek van Alderweireld met een eventuele transfer te maken heeft, maar de speler benadrukt zelf dat het puur om privé-omstandigheden gaat. Hij vliegt via Wenen terug naar België
Blij met de punten ...
-
Van ajax.nl
Heeft niets met een transfer te maken, lees ik elders, m.a.w. ook niet met de mogelijke transfer van van der Hoorn. In dat geval zal het geen leuk bericht zijn voor Alderweireld.Toby Alderweireld heeft het #trainingskamp wegens privé-omstandigheden verlaten. Sven Nieuwpoort vervangt hem. Hij arriveert vanavond.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Die kans is er, maar het zou ook kunnen dat zijn vriendin gaat bevallen natuurlijk.
Dat hebben we allemaal kunnen lezen, ja. Maar bedankt 

In de winterstop raakten zij die geen voetballer meer vertrouwen een beetje in paniek, er werd geroepen dat Toby stiekem met een transfer bezig zou zijn. Uiteindelijk heeft hij het trainingskamp in Brazilië moeten missen omdat hij echt ziek bleek.
Hopen voor Toby dat er geen sterfgeval of iets dergelijks op komst is. Maar mocht er een privé omstandigheid zijn waardoor hij liever de familie en vrienden in Antwerpen op een paar uurtjes rijden van zich houdt zou ik zeggen: vang hem goed op Ajax en Toby nog een jaar lekker bij ons blijven!!
Hopen voor Toby dat er geen sterfgeval of iets dergelijks op komst is. Maar mocht er een privé omstandigheid zijn waardoor hij liever de familie en vrienden in Antwerpen op een paar uurtjes rijden van zich houdt zou ik zeggen: vang hem goed op Ajax en Toby nog een jaar lekker bij ons blijven!!
- Ajaciedjuh
Telesport
NORWICH WIL ALDERWEIRELD
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM – Norwich
City heeft zich bij Ajax gemeld voor Toby Alderweireld (24). De Premier Leagueclub lijfde eerder Ricky van Wolfswinkel al in en wil bovendien Ola Toivonen (PSV) en/of Leroy Fer (FC Twente) contracteren.
„Ik heb begrepen dat ze contact hebben opgenomen met Marc Overmars”, bevestigt Alderweirelds zaakwaarnemer Sören Lerby, die benadrukt dat een transfer nog ver weg is. „Toby heeft het trainingskamp van Ajax in Oostenrijk wegens privéomstandigheden verlaten en ik heb hem nog niet over Norwich kunnen spreken. Ik weet niet of Toby een overstap ziet zitten.”
Met het aantrekken van Mike van der Hoorn heeft Ajax in elk geval al ingespeeld op het vertrek van Alderweireld. „We willen bij Ajax alle posities dubbel bezet hebben. Regeren is vooruitzien, dus vanuit die gedachte kunnen posities beter overbezet dan onderbezet zijn”, aldus Frank de Boer. „Stel dat Toby zou vertrekken, dan hebben we met Joël Veltman en Van der Hoorn twee goede spelers in huis die zijn positie kunnen overnemen.”
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Als dit de " topclubs " zijn waar Alderweireld op zit te wachten ..
..

Blij met de punten ...
999 schreef:Als dit de " topclubs " zijn waar Alderweireld op zit te wachten ....

Liverpool zou hem ook willen en bereid zijn de vraagprijs te betalen.
Bron: VZ, dat het weer heeft van de Engelse roddelpers.
Bron: VZ, dat het weer heeft van de Engelse roddelpers.
Liverpool zou een optie kunnen zijn. Heeft geld, is een club van naam maar geen club die eerste keus is voor de (meeste) echte topspelers.
Waarom zou hij Leverkusen weigeren om uiteindelijk naar Norwich te gaan?wimpey schreef:999 schreef:Als dit de " topclubs " zijn waar Alderweireld op zit te wachten ....
Droomclub, de kanaries uit Norwich.
IK GELOOF!!!!!!
Hij heeft Leverkusen niet geweigerd, Leverkusen vindt hem te duur.
Mijn God, wat een wereld, Ajax inruilen voor Leverkusen of Norwich.

I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Leverkusen vond ik al twijfelachtig, maar als je dan kiest voor Norwich, dan ben je helemaal 't pad bijster. Speelden in '93/94 voor het eerst en laatst Europees, stadionnetje van 25.000, speelden in 09/10 nog in de derde (league one) divisie, speelden 3x Premier League in de afgelopen 10 jaar en Grant Holt is daar de Van Basten van Norwich.LucaS schreef:Hij heeft Leverkusen niet geweigerd, Leverkusen vindt hem te duur.
Iemand wel eens in Norwich geweest? Kan me zo voorstellen dat je daar ook niet heen gaat voor je lol.
Poeh zeg.
Toby wordt overigens ook veel genoemd als opvolger van Marquinhos bij Roma. Die Marquinhos kan wel eens naar Barcelona gaan voor dikke centen, dus wie weet wat er dan mogelijk is.
Inderdaad, Norwich zou ik in zijn positie niet doen. Ok, je speelt in de Premier League en je komt in de verdediging van Norwich genoeg in beeld. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Je speelt niet om de prijzen, geen Europees voetbal en geen grote club.
Nil volentibus arduum
Ajax verlaten om in de onderste regionen van de PL de getatoeëerde kanarie uit te hangen? Je moet er maar op komen!
Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is...
Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is...

Het is nog helemaal niet gezegd dat Alderweireld dit wil, he.
Dat is waar. Maar de berichten lijken me serieus genoeg om er vanuit te gaan dat hij in ieder geval wel interesse heeft in Norwich.
Nil volentibus arduum
Waarom is Ajax dan de onderhandelingen gestart? Dat lijkt me zinloos als de speler niet aangeeft de stap minstens te overwegen.
Misschien weten ze nog niet wat alderweireld wil? Die jongen lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Norwich verraste Toivonen ook met de mededeling dat ze met PSV tot een akkoord waren gekomen.
Norwich verraste Toivonen ook met de mededeling dat ze met PSV tot een akkoord waren gekomen.
Het werkt niet om een speler onder druk te zetten, dat heb je met Toivonen gezien.
Dat denk ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat Norwich zo te werk ging.