Toby Alderweireld

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey

Re: Toby Alderweireld

Bericht door wimpey » wo jun 19, 2013 10:05 am

Ze vinden de 7,5 M die Ajax wil wat veul...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo jun 19, 2013 10:17 am

7,5 miljoen veel voor een speler die denkt beter te krijgen dan Leverkusen? :hypocrite.gif:

Misschien zijn ze ook afgeknapt door de grote mond van Pa.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jun 19, 2013 9:23 pm

Dit gaat dus gewoon niet door. Leverkusen wil niet voldoen aan de vraagprijs én niet aan de salariseisen van Alderweireld. Toby gokt waarschijnlijk op de Premier League.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » do jun 27, 2013 2:08 pm

Hyypiä baalt: ‘Sinds enkele weken geen contact meer over Alderweireld’
Donderdag, 27 juni 2013 om 13:45
Bayer Leverkusen lijkt te zijn afgehaakt in de strijd om Toby Alderweireld. De Belgische verdediger van Ajax werd recentelijk in verband gebracht met de club uit de Bundesliga, maar het komt waarschijnlijk niet meer van een transfer. Trainer Sami Hyypiä had dat graag anders gezien.

De Belgisch international had de coach van Bayer meer opties kunnen geven in de achterhoede, aangezien Alderweireld in Amsterdam altijd in het centrum speelde en bij de Rode Duivels veelvuldig wordt opgesteld als rechtsback. Hyypiä moet evenwel tot zijn spijt toegeven dat de komst van de Ajacied niet erg waarschijnlijk meer is, terwijl hij nog wel op zoek is naar versterkingen.

Sören Lerby, de zaakwaarnemer van de verdediger, erkent dat een transfer allerminst dichtbij is. “Er is sinds enkele weken geen contact meer over Alderweireld”, vertelt de Deense oud-voetballer aan Kicker. “Het speelt niet echt meer.” Hyypiä, voormalig verdediger van onder meer Willem II en Liverpool, hoopt ondertussen nog wel op aanwinsten. “We hebben nog een paar spelers nodig.”

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jun 27, 2013 2:13 pm

Goh, is die houten klaas daar trainer? Dat wist ik niet.

Maar Leverkusen lijkt wel uit beeld. Ik denk ook dat Toby liever naar Engeland gaat. Waarschijnlijk heeft hij daar serieuze opties, anders hadden ze Leverkusen wel wat meer warm gehouden.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » do jun 27, 2013 2:22 pm

Marillion schreef:Goh, is die houten klaas daar trainer? Dat wist ik niet.
10 jaar Liverpool en de CL is niet slechts voor een houten klaas. Doet het goed als trainer bij Bayer, da's een lekker elftal...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do jun 27, 2013 3:27 pm

Marillion schreef:Maar Leverkusen lijkt wel uit beeld. Ik denk ook dat Toby liever naar Engeland gaat. Waarschijnlijk heeft hij daar serieuze opties, anders hadden ze Leverkusen wel wat meer warm gehouden.
Weet het niet, hoor. Alderweireld is geen bescheiden type.

In de PL zal het de middenmoot worden. Clubs uit de top en de subtop zitten niet op Alderweireld te wachten. Dan zou ik liever naar Leverkusen gaan.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » vr jun 28, 2013 2:11 pm

wat heeft toch iedereen met dat eiland...
Lekker spelen bij een Fullham of zoiets...
De Duitse comp. is 1 van de beste.. en Leverkussen is
een goede club en speelt altijd boven in mee en speelt C.L
val je daar op dan komen ze van zelf wel
Weer op zoek naar een Interim coach..

wimpey

Bericht door wimpey » vr jun 28, 2013 3:27 pm

Bayer heeft na RB Donati nu CV Spahic aangetrokken.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr jun 28, 2013 10:01 pm

Wat is een reeele prijs voor Toby met 1 jaar contract? 6 miljoen lijkt me al vrij hoog. De 7.5 die je wel eens hoort al helemaal.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jun 28, 2013 11:04 pm

Lekker hoog houden die prijs. Laat die Toby nog maar een jaartje blijven. Vader Alderweireld is nogal haantje de voorste aan het spelen als de zaakwaarnemer van zijn zoon. Dat is allemaal prima, zoonlief is al 9 jaar terug uit het ouderlijk huis vertrokken en nu wil ie zo te zien graag nog wat meesnoepen. Het lijkt alleen niet te lukken om dat voor elkaar te krijgen bij de top van de PL of clubs als Leverkusen.

Dan Toby met 1 jaar contract gewoon bij de Ajax selectie houden. Rond november zal Marc Netto dan wel met een verleng constructie + tekenbonus of commissie voor papa op de proppen komen. Dan wordt er heus wel toegehapt als hij één van de best betaalde spelers van het huidige Ajax kan worden. Toby pas na het WK 2014 bij Ajax verdwijnen zou ik heel lekker vinden. Van de huidige selectie vanwege zijn mooie trap, fanatisme en winnaarsuitstraling één van de Ajacieden met wie ik me het best kan identificeren.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 11:24 am

Alderweireld wil Ajax-geschiedenis schrijven

Na een vakantie meldde Toby Alderweireld op zijn twitteraccount weer zin te hebben om aan de slag te gaan bij Ajax. Hij zei 'misschien wel geschiedenis te willen schrijven door de vierde titel op rij te pakken'.

“ Tot nu toe niks moois langs gekomen”
Vooralsnog staat de verdediger welwillend tegenover een transfer, maar tot noch toe is er na Bayer Leverkusen niks concreet geworden omtrent een transfer van de centrale verdediger.
De Belg zei in een interview met AT5 het geen probleem te vinden als zijn carrière een jaar langer wordt voortgezet bij de Amsterdamse club. "Alleen als er echt iets moois komt, wil ik daar op ingaan. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd. We wachten rustig af."

:biggthumpup.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 01, 2013 11:27 am

Echt grote geschiedenis schrijf je met 5 titels op rij Toby! :ajaxscarf.gif: En met een stunt in Europa.

Maar dit soort berichten bieden wel hoop zeg! :biggthumpup.gif: Spelers moeten ook niet vergeten dat de trainingen bij Ajax van hoog niveau zijn, continu op voetbal gericht en dat er ontzettend veel lol kan worden gemaakt tussendoor. Bij Bundesliga clubs en pak hem beet AS Roma gaat het er heel wat minder gezellig aan toe...

999

Bericht door 999 » ma jul 01, 2013 11:30 am

wimpey schreef:Alderweireld wil Ajax-geschiedenis schrijven

Na een vakantie meldde Toby Alderweireld op zijn twitteraccount weer zin te hebben om aan de slag te gaan bij Ajax. Hij zei 'misschien wel geschiedenis te willen schrijven door de vierde titel op rij te pakken'.

“ Tot nu toe niks moois langs gekomen”
Vooralsnog staat de verdediger welwillend tegenover een transfer, maar tot noch toe is er na Bayer Leverkusen niks concreet geworden omtrent een transfer van de centrale verdediger.
De Belg zei in een interview met AT5 het geen probleem te vinden als zijn carrière een jaar langer wordt voortgezet bij de Amsterdamse club. "Alleen als er echt iets moois komt, wil ik daar op ingaan. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd. We wachten rustig af."

:biggthumpup.gif:

Mmmh, dan loopt ie gratis de deur uit.
Blij met de punten ...

Baseman

Bericht door Baseman » ma jul 01, 2013 11:32 am

Cruijff schreef:Maar dit soort berichten bieden wel hoop zeg!
Jij bent wel erg goedgelovig...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 01, 2013 11:37 am

Gelovig en religieus zeer en zeer diep ja, goedgelovig wat minder.

God zal heersen op aarde en alle gloeilampen doen doven!

Baseman

Bericht door Baseman » ma jul 01, 2013 11:40 am

Gloeilampen?
Ouderwets...tegenwoordig zijn het spaarlampen en led verlichting, dus die gloeilampen mogen rustig gedoofd worden.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 11:43 am

Toby wil naar het WK. Bij Ajax heeft ie CL, een Umfeld dat ie kent en een prima kans op 4 op een rij. Contract met een jaar verlengen, gelimiteerde transfersom erin en na het WK cashen, zou ik zeggen...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 01, 2013 11:46 am

Baseman schreef:Gloeilampen?
Ouderwets...tegenwoordig zijn het spaarlampen en led verlichting, dus die gloeilampen mogen rustig gedoofd worden.
Dat is precies waar ik op doelde ja. :biggthumpup.gif: Vervang alle gloeilampen zo snel mogelijk door spaarlampen! :neutral.gif:

Sparen is heel belangrijk. Weet niet hoe Marcel Brands daar trouwens over denkt, een dure bank hebben jullie daar straks in Eindhoven wel maar natuurlijk moet je zorgen dat via Bruma, Marcelo, Derijck en Hiljemark het kapitaal op het veld staat! :biggthumpup.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » ma jul 01, 2013 11:57 am

Toby gaat zijn contract niet verlengen, daar ben ik van overtuigd.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 01, 2013 12:08 pm

Pa Alderweireld lijkt redelijk op geld belust, daar doel je denk ik op Alexander? Maar als Overmars juist hem een fee gunt zo ongeveer in de winterstop, dan kan papa een half jaartje later nog een tweede keer commissie opstrijken en dan bij een buitenlandse club.

Toby doet er ook niet goed aan om als transfervrije nobody in de PL of BuLi binnen te komen, zijn status en naamsbekendheid zijn veel te klein om dan als grote jongen geaccepteerd te worden. En als hij een paar weekjes tegen FC Emmen en MVV moet spelen zal de genezing ook snel plaatsvinden. :smallgrin.gif:

gaizka

Bericht door gaizka » ma jul 01, 2013 9:10 pm

wimpey schreef:Toby wil naar het WK. Bij Ajax heeft ie CL, een Umfeld dat ie kent en een prima kans op 4 op een rij. Contract met een jaar verlengen, gelimiteerde transfersom erin en na het WK cashen, zou ik zeggen...
Dat zouden wij adviseren als wij zijn zaakwaarnemer zouden zijn, ik betwijfel dat echter.

jabu

Bericht door jabu » ma jul 01, 2013 9:16 pm

Spaarlampen heb je dan weer niet in Eindhoven :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 9:34 pm

gaizka schreef:
wimpey schreef:Toby wil naar het WK. Bij Ajax heeft ie CL, een Umfeld dat ie kent en een prima kans op 4 op een rij. Contract met een jaar verlengen, gelimiteerde transfersom erin en na het WK cashen, zou ik zeggen...
Dat zouden wij adviseren als wij zijn zaakwaarnemer zouden zijn, ik betwijfel dat echter.
Common sense. Een jaar 'op zeker' + WK i.p.v. nu een nieuw avontuur met alle onzekerheden van dien.

Hetzelfde geldt voor Siem. Dat zijn geen jongens die het overal wel 'effe' gaan redden. Ze hebben de exposure van een WK nodig om bij een topclub binnen te komen en een kans van slagen te hebben.

Eriksen heeft daarvoor nog een seizoen bij Ajax met 15 goals en 20 assists nodig. Hij moet een Sneyder-transfer en geen VDV-Transfer (willen) maken.

zeux

Bericht door zeux » ma jul 01, 2013 10:16 pm

Jabu schreef:
Spaarlampen heb je dan weer niet in Eindhoven :smallgrin.gif:
:headbang.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie